Marketing-ul Verde in Retail-ul Romanesc

Cuprins licenta Cum descarc?

Introducere p.2 
Capitolul I. Marketing ecologic - Notiuni teoretice p.4
1.1 Notiuni de markting ecologic p.4
1.2 Obiective marketing-ului ecologic p.6
1.3 Markting-ul ecologic, markting-ul viitorului p.7
1.4 Ecologie si dezvoltare durabila p.9
1.5 Managementul de produs s strategiilor ecologice p.10
1.6 Ecologizarea. Etapele de viata a produsului p.10
1.7 Constiinta ecologica p.11
1.8 Romania: Trecut, prezent si viitor ecologic p.12
1.9 Impactul problemelor ecologice asupra firmelor... p.14
Capitolul II. Premise pentru dezvoltarea Marketing-ului ecologic in organizatii p.16
2.1 Responsabilitatea sociala a organizatiei p.16
2.2 Obtinerea sustenabilitatii p.22
Capitolul III. Cercetare cantitativa in vederea evaluarii eficientei campaniei "Earth Hour - Lasa Pamantul sa respire" in Bucuresti p.24
3.1 Metodologia cercetarii p.24
3.2 Analiza si interpretarea datelor p.26
a. Analiza univariabila p.26
b. Analiza bivariabila p.35
Concluzii si recomandari p.36
Anexa 1 p.38
Anexa 2 p.42
Anexa 3 p.46
Anexa 4 p.47
Bibliografie p.49


Extras din licenta Cum descarc?

Introducere
Cunoasterea naturii fara intelepciune a adus ignoranta fata de riscurile alterarii ei si asupra careia se atrage astazi atentia. Echilibrul om-mediu a fost rupt de progresul tehnologic, de dezvoltarea economica si de explozia demografica. Al Gore vorbea, in acest sens, de un holocaust ambiental, prin ceea ce Popper considera drept efect al desconsiderarii naturii si anume pierderea sentimentului de pietate pentru natura. Cat timp calitatea vietii umane depinde de mediul sau natural de existenta, de mediul artificial pe care omul si l-a creat si de relatiile dintre oameni (poluarea moral-anomica fiind considerata mai grava decat poluarea naturii si care devine mai rapida decat poluarea mediului) criza ecologica, bomba invizibila, se manifesta prin violenta asupra naturii, inclusiv asupra omului, ca si inhedonismul omului pe seama naturii inclusiv pe seama semenului sau. Asa numitul, dupa unii, fascism verde, trebuie eliminat prin constientizarea omenirii ca noua ordine mondiala va fi ecologica sau nu va fi. 
Ceea ce Lorenz a numit neofilia societatii de consum consecutiva intrecerii economice a omului cu sine insusi a facut ca omenirea civilizata sa se ameninte singura cu ruina ecologica, uitand ca mana omului face parte din natura si ca instrainarea fata de natura va determina abrutizarea etica si estetica a omului. Conceptul Kantian dea autodeterminare morala ca si acel de autonomie si demnitate umana, a fost, in realitate, pentru Adorno, un proiect de dominare a omului asupra naturii care a dus la deriva sa actuala de rupere a relatiei dintre natura si cultura si chiar la pierderea capacitatii omului de a reflecta asupra riscurilor ce le creeaza naturii si lui insusi.
Manifestarile crizei ecologice actuale constau in epuizarea resurselor naturii si cresterea vitezei de disparitie a speciilor de plante si animale(disparitia spatiilor de biocenoza) , in poluarea care incalzeste planeta si distruge stratul de ozon si in suprapopulatie, densitatea sa facand omul incapabil de a percepe chipul semenului sau datorita anonimatului, depersonalizarii relatiilor afective si agresivitatii inevitabile. Ori, proprietatea structurata a sistemelor vii sunt circuitele homeostazice inerente evolutiei lor, astfel ca, lumea se intreaba ce se va intampla cand tarile subdezvoltate vor ajunge la nivelul celor dezvoltate si cum se vor rezolva decalajele lumii actuale dintre bogatia restransa si saracia extinsa, dintre cresterea populatiei pe seama tarilor subdezvoltate si imbatranirea populatiei in tarile dezvoltate si cand, inevitabil, resursele naturii fata de cresterea populatiei se vor epuiza.
Aspectele concrete ale crizei ecologice fac obiectul nenumaratelor cercetari si publicatii. Poluarea este considerata esenta crizei ecologice, deoarece, ceea ce este fara suflet, natura, este mai usor de distrus si deoarece maximizarea profitului nu are obstacole dar devine obstacol real in reconcilierea omului cu natura (Maria Furst) cat timp, pulsiunea distructiva, dupa Freud, este inerenta omului. Faptul ca nu exista energii nepoluante, plaseaza lumea si dezvoltarea la o serioasa raspantie. Desertificarea solului si distrugerea stratului sau fertil (a humusului) manifestata prin scaderea productivitatii agricole, apoi moartea padurilor si scaderea resurselor subsolului intr-o civilizatie bazata pe hidrocarburi (a caror rezerve ajung pentru maximum 250 de ani) sunt un alt aspect al crizei ecologice actuale.
Acumularea deseurilor ca pret platit pentru dezvoltarea tehnologica, depaseste capacitatea de degradare a naturii ori acestea sunt nebiodegradabile, ceea ce este considerat drept fata intunecata a consumului, omul fiind singura fiinta ce polueaza peste functia sa biologica.
Penuria si poluarea apei si mentalitatea ca apa e inca un bun nelimitat si fara valoare, ca si poluarea atmosferei care este cea mai fragila la poluare, intregesc imaginea stiintifica a crizei ecologice actuale. In sfarsit, suprapopulatia care depaseste pragul zero de inlocuire a generatiilor este cunoscuta ca deriva demografica actuala de la care nu excepteaza nici Romania. 
Stabilizarea populatiei printr-o crestere zero (7 miliarde in 2015) este greu de rezolvat, cat timp, din cresterea populatiei se face pe seama tarilor sarace si cat timp, fertilitatea, migratia si dependenta economica a celor pasivi fata de cei activi este greu de realizat. 
Drepturile omului de a aduce pe lume numarul de copii doriti si momentul aducerii lor (copii optionali) ar trebui sa fie ajutate de societate ca singura optiune fundamentala a reproducerii si a sanatatii ei. Intr-acelasi timp, natalitatea negativa a Romaniei care in trecut a pus natalitatea inaintea familiei prin introducerea represiunii intr-un fenomen pur biologic, apare ca un lucru incompatibil timpurilor actuale.
In esenta, criza ecologica ce ameninta integritatea creatiei divine are origini biblice prin aceea ca a dat pamantul in stapanirea omului si acesta a incalcat sensul de sacrament al naturii, a incalcat adevarul ca frumusetea esentei lui Dumnezeu este dezvaluita de frumusetea naturii.
Din acest motiv, Carta mondiala a naturii consacra adevarul ca umanitatea si civilizatia fac parte din natura iar legile consacra, la cel mai inalt nivel, dreptul omului la mediu sanatos, drept pentru care statul trebuie sa ia toate masurile de protectie a naturii si trebuie sa-l recunoasca si generatiilor viitoare.
In cadrul unei organizatii, marketingul este functia de creare, comunicare si livrare catre clienti a valorii produsului de baza al companiei sprijinind, astfel, vanzarea. Marketingul are o zona de actiune referitoare la produs si o zona de actiune referitoare la imagine. Marketingul de produs controleaza produsul de la concepere, lansare pana la faza de sfarsit de viata si, eventual, inlocuite cu un alt produs, controland produsul atat calitativ (modificari aduse de-a lungul duratei de viata in functie de informatiile de pe piata), cat si cantitativ - market share. Marketingul de imagine reprezinta acele activitati care creeaza notorietatea produsului prin brand sau marca, folosind actiuni de publicitate si PR. (ro.wikipedia.org/wiki/Marketing, 2013).


Fisiere in arhiva (2):

  • Marketing-ul Verde in Retail-ul Romanesc
    • Marketing-ul Verde in Retail-ul Romanesc.doc
    • Marketing-ul Verde in Retail-ul Romanesc.ppt

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 8 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!