Lucrari de Licenta pentru Marketing

doc

Distributia Produselor Turistice pe Internet

Turismul este cunoscut ca fiind cea mai larga industrie. Veniturile sale au o proportie semnificativa in economia multor tari si este una din cele mai mari producatoare de locuri de munca. Contributia sa la PNN, angajarea si dezvoltarea regionala sunt bine documentate, spre deosebire de alte sectoare, este prevazut sa creasca in importanta in urmatoarele decenii ca urmare a cresterii timpului liber. In turism informatia are un rol, foarte important, de fapt informatia a fost descrisa ca fiind "sangele" unei industrii, fara care un sector nu poate functiona. Turistii au nevoie de i... vezi detalii

doc

Proiect Licenta-Management

Managementul resurselor umane-concept si importanta "Managementul resurselor umane accentueaza raporturile de reciprocitate dintre patroni si angajati:scopuri reciproce;influente reciproce responsabilitati reciproce" WALTON Procesul de management al resurselor umane include atragerea , dezvoltarea si pastrarea fortei de munca care sa asigure realizarea misiunii , obiectivelor si strategiei firmei.In sfera managementuluiresurselor umane sunt cuprinse trei principale activitati. Prima activitate se refera la atragerea fortei de munca..Aceasta include planificarea resurselor... vezi detalii

doc

Politici de Marketing ale Companiei Metro Cash&Carry Sibiu

Se spune ca e inutil sa opresti scurgerea timpului si ca cel mai bine este sa inveti sa mergi in aceeasi directie cu el. Succesul deplin nu este asigurat atunci cand privesti dinspre tine spre ceea ce e in jurul tau, ci atunci cand privesti dinspre mediul in care existi si actionezi catre eul tau. Intr-un mod asemanator functioneaza si sistemul economic, cu toate componentele acestuia: pentru a-si asigura succesul firmele au nevoie de o viziune asupra activitatii lor orientata din exterior catre interior. Daca firma poate intelege schimbarile care intervin permanent in cadrul mediului in ca... vezi detalii

doc

Corporatiile Transnationale

Traim vremuri in care ceva fundamental se intampla. Modelele politice, stilurile de viata, strategiile de afaceri, sau sistemele de protectie sociala stabilite de la cel de-al doilea razboi mondial incoace sunt supuse unor puternice presiuni ale shimbarii. Mai mult. Pare ca s-au atins limitele unor mai vechi certitudini. Pe plan mondial, are loc abandonarea unor practici puternic incetatenite, a unor certitudini sedimentate vreme indelungata. Astfel marile companii japoneze au inceput sa renunte la practica angajarii pe viata, institutia sociala cea mai reprezentativa pentru aceasta tar... vezi detalii

doc

Promovarea unui Produs Turistic

PROMOVAREA UNUI PRODUS TURISTIC 1.1 MARKETING TURISTIC - GENERALITATI Cresterea puternica a volumului si diversificarea ofertei turistice a transformat piata turismului international dintr-o piata a vanzatorului intr-o piata a cumparatorului, in aceste conditii cel care decide este cumparatorul de produse turistice, iar organizatorii si prestatorii trebuie sa-si adapteze oferta lor de servicii la gustul clientelei potentiale, pentru a putea asigura comercializarea produsului turistic. Rezulta de aici necesitatea studierii conjuncturii si a tendintelor evolutiei pietei turistice interne si... vezi detalii

doc

Cresterea Profitabilitatii la Electroaparataj SA

Inceputul activitatii actualei societatii comerciale Electroaparataj S.A l-a construit Decretul nr. 140 publicat in M.O nr. 161 din 15 iunie 1948 cand, sub denumirea de I.M.S Obor aflat in subordinea Centralei Industriale Electrotehnice, se naste o intreprindere avand ca principal profil de activitate fabricatia de aparataj electric si accesorii electrotehnice. In anul 1949 prin Ordinul Ministerului Industriilor nr. 226, se schimba denumirea din ,,I.M.S Obor" in ,,Electroaparataj - Andre Prot", sediul fiind in str. Ziduri Mosi nr. 19, iar in luna noiembrie a aceluiasi an, prin De... vezi detalii

doc

Tehnici de Pozitionare pe Piata a Berii din Romania

O companie care se decide sa opereze pe o anumita piata vasta, va trebui intotdeauna sa recunoasca ca nu poate deservi toti clientii existenti pe acea piata. Diversitatea clientilor este intotdeauna o problema. Firma trebuie sa aleaga si sa identifice segmentele de piata pe care firma le poate satisface cu mare eficacitate. Clientii diferiti au cerinte diferite. Nu toti cer acelasi produs si nu toti reclama aceleasi caracteristici ale produsului. Chiar si atunci cand este vorba de acelasi produs, nu toti clientii il vor cumpara din aceleasi motive. Segmentarea pietei iti permite sa iei in ... vezi detalii

doc

Marketingul Electronic

Ce este Internetul? Internetul este o retea mondiala de zeci de mii de computere de mare capacitate, conectate intern ele. Persoane particulare si oameni de afaceri intra pe Internet prin intermediul unui furnizor local de servicii Internet, care ofera astfel accesul la posta electronica (e-mail) si la sistemul de informare "www" (world wide web). Internetul ofera potentialilor clienti posibilitatea de a "vizita" afacerea pe "web" si sa analizeze ofertele online de produse si servicii ale firmelor. Cum folosim Internetul pentru afaceri? O multitudine de firm... vezi detalii

doc

Cercetarea Preferintelor Consumatorilor pentru Cafea

INTRODUCERE Marketingul este acea functie a intreprinderii care identifica nevoile si dorintele clientilor, determina pietele care pot fi deservite cel mai bine si concepe produse, servicii si programe adecvate deservirii acestor piete. Scopul activitatii de marketing este de a-i satisface pe clienti intr-un mod profitabil, prin realizarea unor legaturi avantajoase cu acestia. Personalul de marketing nu poate atinge acest scop de unul singur, ci trebuie sa colaboreze strans cu alte categorii de personal din cadrul firmei si cu alte organizatii componente ale lantului de valori, pentru a of... vezi detalii

doc

Cultura Organizationala in cadrul SC Mediafax SA

Note introductive: Exista o serie de firme(de obicei multinationale) care sunt foarte interesante pentru oricine are nevoie de un loc de munca. Atractia fata de aceste firme este reflectata atat in salariile mai mari decat media, ci in egala masura din aceea ca aceste organizatii ofera conditii de munca excelente si au o cultura organizationala puternica. Mediu de lucru este cu atat mai important cu cat el exprima chiar viziunea organizatiei respective asupra modului de a-si desfasura activitatea. Dar ce este cultura organizationala?Practic cultura organizationala reprezinta un stil de... vezi detalii

Hopa sus!