Lucrari de Licenta pentru Marketing

doc

Managementul Calitatii totale cu Aplicatie in Serviciile Bancare

Managementul calitatii reprezinta un ansamblu de activitati avand ca scop realizarea unor obiective, prin utilizarea optima a resurselor. Acest ansamblu cuprinde activitati de planificare, coordonare, organizare, control si asigurare a calitatii. In orice companie, indiferent de marimea ei, este indicat sa functioneze un sistem de management al calitatii. Un sistem de management al calitatii bine organizat si monitorizat in mod regulat, da posibilitatea companiei sa continue fara sa piarda din impulsul initial in cazul unor schimbari in conducere sau in forta de munca. Exista doua element... vezi detalii

doc

Lansarea pe Piata din Judetul Timis a Vinurilor Produse de SC Jidvei SRL

SC JIDVEI SRL INTRODUCERE Asa cum spune legenda, zeul vinului s-a nascut in Tracia, pe teritoriul Romaniei de astazi. In aceasta zona, producerea vinului este o ocupatie ce dateaza din secolul 7 i.e.n. Abundenta si calitatea vinurilor produse de catre daci (locuitorii acestei parti a Traciei) era atat de vestita, incat marele rege dac Burebista, in dorinta de a pune capat incursiunilor popoarelor migratoare, a ordonat distrugerea tuturor viilor. Bineinteles, nu toate viile au fost dezradacinate si, in scurt timp, alte vii au fost plantate. Dupa ce Dacia a fost cucerita de catre romani (... vezi detalii

doc

Diagnosticul si Evaluarea Intreprinderii

Evaluarea unei intreprinderi reprezinta actul sau procesul prin care se estimeaza valoarea intreprinderii sau a unei participatii la aceasta, fiind o operatie complexa, derulata cu un scop si intr-un context care trebuie precizate de tandemul evaluator-client. Evaluarea unei intreprinderi in functionare consta in formularea unei opinii privind valoarea unei intreprinderi sau a unei participatii in intreprindere in ipoteza ca aceasta va continua sa functioneze. In aceasta ipoteza trebuie luate in considerare inclusiv elementele necorporale sau intangibile ale afacerii, generate de factori c... vezi detalii

doc

Studiul Sortimentelor Produselor de Parfumerie

Din cele mai vechi timpuri, folosirea cosmeticelor s-a interferat cu dezvoltarea sociala a omului. Primul utilizator de vopsele pentru fata si corp a fost omul preistoric, denumit Pict (semnificatia cuvantului pict este cea de ,,pictat"), care si-a pictat sau tatuat pielea cu pigmenti naturali pentru a alunga spiritele rele sau pentru a-si speria dusmanii. Si in zilele noastre, unele triburi din Africa sau America de Sud procedeaza la fel. Uleiurile aromate si esentele au avut un rol insemnat in ritualurile religioase si ceremoniile egiptene sau babiloniene. Pe de alta parte, utilizare... vezi detalii

doc

Comportamentul Consumatorului de Servicii Turistice

Lucrarea de licenta titlul,,Studiul privind procesul decizional al consumatorului de servicii turistice"are ca scop principal tratarea unei problem eimportante a consumatorului si anume ,luarea deciziei de consum. Lucrarea isi propune sa analizeze atat din punct de vedere teoretic cat si practic gradul de importanta care trebuie acordat de catre prestatorii de servicii turistice consumatorului,analizarea factorilorde natura sociala, personala dar mai ales pshihologica care il influenteaza in luarea deciziei de consum si nu in ultimul rand etapele parcurse de consumator pana la achiziti... vezi detalii

doc

Lucrare Licenta - Publicitatea Online

CAPITOLUL 1. PUBLICITATEA : SUFLETUL COMERTULUI 1.1. ISTORIA PUBLICITATII Publicitatea este, fara indoiala, aproape la fel de veche ca si comertul. Daca un produs este de vanzare, prima conditie a supravietuirii lui pe piata este ca acest lucru sa fie cunoscut. In vremurile de demult, era indeajuns sa ai o firma deasupra pravaliei. Astazi, in fata unei concurente inversunate a producatorilor, imaginea de firma a reusit sa conteze mai mult decat produsul in sine. Cand a aparut si cum s-a dezvoltat publicitatea, pentru a ajunge la forma pe care o cunoastem noi astazi va fi partea introduct... vezi detalii

doc

Lucrare de Licenta - Strategii de Marketing pentru Penetrarea Pietei Internationale

CAPITOLUL I COORDONATE ALE PIETEI INTERNATIONALE 1.1. Definirea si caracteristicile pietei internationale Piata internationala este locul unde se comercializeaza bunurile si serviciile realizat in diverse economii nationale si unde se desfasoara alte activitati economice in cele mai variate forme cu ajutorul unei game largi de mijloace si tehnici specifice. Formarea si evolutia pietei internationale sunt determinate de gradul de dezvoltare a economiilor nationale si de diviziunea internationala a muncii care influenteaza in mod decisiv caracteristicile, continutul si formele de realizare... vezi detalii

doc

Lucrare de Licenta - Marketingul Direct - O Alternativa in Politica de Promovare a Firmei

CAPITOLUL 1 -BAZELE MARKETINGULUI DIRECT Explicarea continutului conceptual al comunicIrii reprezinta o misiune destul de spinoasa pentru cI numarul mare al abordIrilor si in consecintI, al definitiilor date acesteia constituie o provocare de avut in vedere. In contextul acestei lucrIri,misiunea de a aborda si a explica, din punct de vedere conceptual si operational, comunicarea este cu atat mai dificila cu cat domeniul particular de implementare al acesteia - marketingul direct - reprezinta, inca, un subiect controversat prin prisma relatiei care exista intre comunicarea de marketing a o... vezi detalii

doc

Studiu privind Promovarea Vanzarilor si Politica de Marketing

1.1. INFORMA|IILE DE MARKETING }I M{SURAREA CERERII PIE|EI Pentru a realiza analiza, planificarea ]i controlul activit[ii de marketing, managerii au nevoie de informaii despre cerere, clieni, concureni, intermediari ]i ali factori care acioneaz[ la nivelul pieei. Un specialist @n marketing a exprimat acest lucru prin urm[toarele cuvinte "A conduce bine o firm[ @nseamn[ a fi st[p`n pe viitorul ei; iar a fi st[p`n pe viitor @nseamn[ a ]ti s[ lucrezi cu informaia". Operatorii de marketing consider[ tot mai mult informaia nu doar un element ajut[tor @n adoptarea unor decizii mai bune... vezi detalii

doc, pdf

Fundamentarea Strategiilor de Distributie

INTRODUCERE Intermediarul nu este o simpla veriga a unui lant conceput de catre un producator, ci mai degraba un debuseu independent, reprezentand necesitatile unei mari categorii de consumatori, pe care acesta o deserveste PHILIP McVEY In conditiile economice actuale, cei mai multi producatori nu-si vand bunurile direct utilizatorilor finali, intre ei existand numerosi intermediari cu denumiri diverse, care indeplinesc functii diferite. Unii, cum ar fi angrosistii si detailistii, cumpara, isi insusesc si revand marfa; ei se numesc comercianti. Altii, cum ar fi comisionarii, reprezenta... vezi detalii

Hopa sus!