Lucrari de Licenta pentru Marketing

docx

Satisfactia consumatorilor cu privire la serviciile de telefonie oferite de catre compania Orange Romania

Prezenta lucrare, intitulata ,,Satisfactia consumatorilor cu privire la serviciile de telefonie oferite de catre compania Orange Romania" constituie tema licentei pe care am realizat-o in cadrul Facultatii de Stiinte Economice a , sub indrumarea Am optat pentru aceasta tema de studiu deoarece Orange este o companie multinationala, de dimensiuni mari, cu o evolutie performanta si competitiva pe plan national, fiind una din cele mai profitabile subsidiare ale companiei France Telecom, la nivel mondial. S.C ORANGE ROMANIA S.A face parte din primele 3 companii din tara noastra sub aspect... vezi detalii

docx

Evluarea eficientei comunicarii de marketing a societatii Coca - Cola HBC Romania

In cadrul acestei lucrari am evidentiat aspectele teoretice cu privire la comunicarea de marketing si metodele utilizate in procesul comunicarii, dar si aspecte practice cu privire la eficienta comunicarii companiei Coca-Cola, cu ajutorul chestionarului completat atat in mediul online cat si la locul vanzarii. Lucrarea este alcatuita din trei capitole in care sunt evidentiate aspectele importante pentru comunicarea de marketing, astfel: In primul capitol sunt prezentate informatii cu privire la rolul si importanta comunicarii in cadrul companiei, metode utilizate in vederea comunicarii cu p... vezi detalii

docx

Promovarea pe piata a Magiunului de Topoloveni

Concurenta este un mod de manifestare a economiei pe piata, in care pentru un bun omogen si substitutele sale, existenta unui singur producator devine, practic, imposibila. Intensificarea concurentei pe piata in contextul revenirii dupa recesiunea economica, determina fiecare firma sa puna un accent deosebit pe politica de promovare pentru a se mentine pe piata. Politica de promovare este unul dintre elementele mixului de marketing, dupa cum voi analiza in lucrare. Tehnicile de promovare si analizele strategice stabilesc calea de urmat pentru o firma intr-un mediu dinamic, in care cei slab... vezi detalii

doc

Asigurarea calitatii serviciilor in cadrul hotelului Crowne Plaza

In prezent, se face referire in mod frecvent la termeni cum ar fi calitate, calitate totala, managementul calitatii etc. Calitatea s-a constituit ca o strategie competitiva, aplicata in mod original proceselor industriale si, mai recent, serviciilor. Serviciile legate de reteaua hoteliera au intampinat unele probleme in ceea ce priveste implementarea strategiilor in domeniul calitatii, pana cand s-a ajuns la regandirea rolului calitatii si, bineinteles, a mecanismelor de management. Astfel, se observa din ce in ce mai mult incercarea adaptarii si introducerii mijloacelor si instrumentelor m... vezi detalii

doc

SC Mol Retail Comert SRL

Introducere Lucrarea este structurata in 3 capitole, fiecare fiind bine asezat si evidentiind punctele esentiale intelegerii temei propuse.Doresc sa prezint detaliat indicatorii de eficienta economica care se aplica la o societate, pentru o exemplificare amanuntita a problematicii economico-financiare intr-o intreprindere. Capitolul 1 prezinta indicatorii de eficienta economica. Am descris obiectivul, rolul, necesitatea analizei rentabilitatii si continutul procesului de analiza economico-financiara a intreprinderii, toate in capitolul 2 si o vasta prezentare a S.C. MOL RETAIL COMERT S.R.L.... vezi detalii

docx

Strategia de marketing a firmei Bona Avis

ELABORAREA STRATEGIEI DE MARKETING. ASPECTE TEORETICE 1.1. Rolul strategiei de marketing pentru atingerea obiectivului Strategia de marketing are in general o influenta decisiva asupra companiei. Daca nu sunt adoptate strategii corespunzatoare, obiectivele propuse nu se pot atinge. Din acest motiv, este esential ca strategiile de marketing sa fie foarte bine elaborate. In stabilirea acestor strategii de marketing trebuie sa se tina cont de pozitia concurentiala a organizatiei, locul pe care doreste sa-l ocupe, potentialul pe care il are la dispozitie si mediul concurential in care actioneza... vezi detalii

doc

Facebook - instrument de marketing online

Capitolul 1. Aspecte conceptuale privind marketingul online 1.1 Conceptul de marketing online In zilele noastre Internetul a ajuns sa fie o forma de comunicare si de informare a lumii moderne, de aceea tot mai multe firme aleg sa aiba pe langa sedii fizice si sedii virtuale. Internetul a ajuns sa schimbe lumea in care traim, conducand la un mediu din ce in ce mai conectat. La inceput Intentetul era folosit strict pentru cercetare, acum utilizariile lui fiind nelimitate. Avand mult mai usor acces la informatii, putem comunica cu oamenii din intreaga lume, putem partaja articole, clipuri vid... vezi detalii

docx

Aspecte in comercializarea produselor agricole

Potrivit conceptului de dezvoltare durabila a societatii, comercializarea are o importanta strategica pentru dezvoltarea echilibrata si viabila a sistemelor economice si sociale din orice tara. Respectivul comert este un sector de activitate precisa, cu un ridicat grad de complexitate, structurat pe domenii interioare multiple, in cadrul carora roluri importante revin distributiei cu amanuntul, depozitarii marfurilor si aprovizionarii cu ridicata, precum si activitatilor de import-export. Intr-o asemenea acceptiune, comertul reprezinta una dintre cele mai importante laturi ale economiei mod... vezi detalii

pdf

Comunicarea prin brand

INTRODUCERE ,,Intr-o lume fara religie, brandurile sunt cele care ne ofera credinte. Brandurile definesc foarte clar cine suntem si de asemenea reprezinta un semnal al preferintelor noastre." Wally Olin Omul este prin natura sa dependent de social, de comunicare, de actul de coexistenta. Are necesitatea de a relationa cu ceilalti, functia sa elementara fiind comunicarea. Brandul nu este singura optiune de comunicare, dar este cu certitudine cea mai evidenta si mai utilizata, iar acest fapt se datoreaza eficientei sale. Prin urmare, comunicarea de brand se realizeaza prin premisele util... vezi detalii

doc

Distributia si logistica produselor

CAPITOLUL I PREZENTAREA FIRMEI 1.1. Scurt istoric Numele societatii: S.C Dorna Lactosan S.A. Nr. inmatriculare la Oficiul Registrului Comertului: J33/482/18.08.1997 Cod fiscal si autoritatea fiscala tutelara: R9689910 Obiectul de activitate. Fabricarea produselor lactate si a branzeturior. S.C Dorna Lactosan S.A. a pornit activitatea productiva in 15 decembrie 1998 obtinand intial doua sortimente de lapte, doua sortimente de smantana. Laptele ambalat la cutii de 1000ml cu grasimi de 1,5% si 3,3% iar smantana ambalata la cutii de 200ml si 1000ml cu grasimi de 32% si 15%. Ulterior a fost achi... vezi detalii

Hopa sus!