Lucrari de Licenta pentru Marketing

doc

Prezentarea Societatii Comerciale si a Agentiei de Turism

INTRODUCERE Am ales pentru realizarea lucrarii de diploma, tema "Studiul pietei si al eficientei economice pentru agentia de turism Caraiman din Busteni" pentru a cunoaste mai bine activitatea unei agentii touroperatoare. Agentia de turism apartine Societatii Comerciale CARAIMAN S.A., care mai are in administrare Hotelul Silva ** cu restaurant categoria I, zece vile de una, doua sau trei stele si restaurantul categoria I Paraul Rece, situate in Busteni. Societatea Comerciala CARAIMAN S.A. s-a constituit prin reorganizarea fostului Oficiu Judetean de Turism Prahova - cea mai mar... vezi detalii

doc

Cererea si Oferta pe Piata Agricola si Agroalimentara

Introducere Scopul final al tuturor activitatilor de producere si comercializare ale intreprinderilor agroindustriale trebuie sa fie satisfacerea necesitatilor consumatorului. Concurenta producatorilor, prognozarea situatiei pe piata prin analiza minutioasa a cererii, stabilirea diverselor grupe de consumatori, contribuie la ocuparea de catre fiecare agent economic a locului sau pe piata si, in consecinta, la evitarea dispozitiilor in evolutia economiei nationale. Conceptul modern de marketing, specific economiei de piata, prevede orientarea si mobilizarea agentilor economici pentru obt... vezi detalii

doc

Studiul Impactului Publicitatii

Cuvant inainte Functia publicitara se inscrie, inainte de toate intr-o reflectie generala despre spatiul publicitar. Aceasta lucrare isi propune sa arate un model de strategie de comunicare prin alegerea instrumentelor aferente, neuitand ca un plan de comunicare pune in practica o reflectie globala asupra intreprinderii, pietei si societatii civile. In acest context, creatia publicitara reprezinta aspectul cel mai remarcat al campaniilor de comunicare. Publicitatea este o afacere practica. Maketingul duce produsele si serviciile la consumator; publicitatea, insa, ajuta la calauzirea consu... vezi detalii

doc

Publicitatea Online

INTRODUCERE Lucrarea de fata isi propune sa analizeze si sa compare mediul on-line si mediul offline din puncte de vedere al avantajelor si dezavantajelor oferite de acestea ca suport al strategiilor de comunicare si promovare. Accentul cade pe superioritatea si avantajele mediului on-line, importanta publicitatii pe internet fiind in continua crestere. Promovarea este una din componentele mixului de marketing, una din cele mai importante chiar, deoarece un produs, oricat de bun ar fi, daca nu este adus la cunostinta consumatorilor potentiali, nu se va vinde. Lucrarea este structurata in... vezi detalii

doc

SC Dedeman SRL Bacau

CAPITOLUL I 1. PREZENTARE GENERALA A SC DEDEMAN SRL 1.1. SCURT ISTORIC. OBIECT DE ACTIVITATE SC DEDEMAN SRL BACAU poate vorbi deja de istorie. Are o prezenta pe piata de 13 ani, fiind infiintata in 1992, inregistrata la Registrul Comertului cu numarul de inregistrare J / 04 / 2621 / 1992. codul unic de inregistrare: 2816464, Atribut fiscal R. In primul an, adica in 1992, SC DEDEMAN SRL BACAU detinea doua spatii comerciale. Pana in anul 1994 profitul a fost reinvestit in achizitionarea a inca doua spatii comerciale. Datorita diversificarii produselor, spatiul pentru depozitare era din ce... vezi detalii

doc

Strategii de Marketing in Servicii

INTRODUCERE Sectorul serviciilor capata o amploare din ce in ce mai mare, nu numai in economiile dezvoltate (numite adesea economii ale serviciilor - ,,service economy"), ci si in economiile in curs de dezvoltare si tranzitie. Perioada de afirmare a marketingului serviciilor coincide cu cea in care, in economia mondiala in ansamblu si in cadrul majoritatii tarilor in parte, serviciile au cunoscut o adevarata explozie. Tendinta cresterii impetuoase a rolului serviciilor in viata socio-economica a tarilor dezvoltate este demonstrata de realitatile lumii contemporane. Evolutia s-a ca... vezi detalii

doc

Analiza Comunicarii prin Marketingul Direct in Scopul Cresteri Economice

INTRODUCERE Probabil ca multi dintre noi am trait experiente din genul apelurilor telefonice neasteptate, in care o voce mai mult sau mai putin interesanta ne explica plina de entuziasm, timp de cateva minute:"Domnule X sunteti fericitul castigator al unei excursii in strainatate". In incercarea noastra de a afla daca suntem victima unei glume sau a unei greseli, aflam cu stupoare ca suntem intr-adevar"castigatori", daca ne prezentam la sediul firmei si cu o suma de bani (deloc neglijabila) pentru a putea beneficia de "premiu". De asemenea, cutiile noastre po... vezi detalii

doc

Prezentarea Politicii de Promovare a unei Societati

INTRODUCERE Lucrarea prezinta, in partea teoretica, conceptul general de marketing, marketingul ca o componenta de baza a mediului economic, ce inseamna si presupune activitatea de marketing, rolul acestei activitati in conditiile unei societati dinamice, cum este cea a secolului XXI, importanta dezvoltarii unui mix de marketing la nivelul oricarei intreprinderi indiferent de dimensiunile sale. Partea practica a lucrarii descrie produsele si serviciile oferite de firma, mediul tehnologic al firmei, cheltuieli de promovare, background -ul firmei, programe si strategii promotionale la nive... vezi detalii

doc

Brand, Branding si Rebranding

CAPITOLUL 1 . Brand, branding si rebranding 1.1. Ce este un brand? Un brand este un nume, un termen, un semn, un simbol, un desen sau o combinatie a acestora, avand ca scop identificarea bunurilor sau serviciilor unui vanzator sau grup de vanzatori si diferentierea acestor bunuri sau servicii de cele ale concurentilor. In esenta, un brand il identifica pe vanzator sau producator - poate fi un nume, o denumire comerciala, o emblema sau un alt simbol. Un brand este promisiunea unui vanzator de a le furniza cumparatorilor , in mod constant, un anumit set de atribute caracteristice, avantaj... vezi detalii

doc

Elaborarea Strategiei de Marketing la Societatea Quadrant AMROQ Bbottling Company Romania Pepsi - Cola

INTRODUCERE Marketingul modern presupune mai mult decit dezvoltarea produsului, comunicarea cu clientii, stabilirea pretului produsului intr-un mod atractiv si punerea lui la dispozitia consumatorilor. Viitorul se implica din ce in ce mai mult in viata intreprinderilor. De aceea apare necesara orientarea de perspectiva - este vorba de o atitudine globala, de un comportament prospectiv care sa dea sens tuturor actiunilor intreprinderii. Am ales ca tema pentru proiectul de diploma : Elaborarea strategiei de marketing la Societatea Quadrant Amroq Bottling Company Romania S.A. , pentru ca st... vezi detalii

Hopa sus!