Lucrari de Licenta pentru Marketing

doc

Evaluarea Eficientei Activitatilor Promotionale la Firma Cream Line SA

Capitolul 1. Comunicarea in marketing si politica de promovare a organizatiei 1.1 . Conceptul de comunicare La inceput de mileniu, comunicarea a devenit un factor de importanta majora pentru societate, o parte integranta a vietii cotidiene. Succesul fiecarui individ, atat in viata personala, cat si in activitatea profesionala, depinde intr-o masura destul de mare de abilitatea de a comunica. Asemenea, individului, organizatia se afla intr-o permanenta comunicare cu componentele mediului in mijlocul caruia isi desfasoara activitatea. Datorita dinamismului economico-social contemporan, p... vezi detalii

doc

Conceptul de Comunicare

CAPITOLUL I CONCEPTUL DE COMUNICARE. STRUCTURI DE COMUNICARE ORGANIZATIONALA 1.1. Ce se intelege prin comunicare Comunicarea este prezenta peste tot in jurul nostru. Cateodata nu ne dam seama de ea, alteori suntem multumiti ori nemultumiti de rezultatele pe care le obtinem in comunicare. In general vorbind, procesul comunicational este extrem de important pentru tot ce inseamna lume vie. Daca ne referim la persoane, este limpede ca doar ele folosesc cuvantul pentru a comunica dar comunicarea nu este un atribut exclusiv uman, deoarece constatam cu usurinta ca si alte fiinte comunica, evi... vezi detalii

doc

Mixul de Marketing intr-o Intreprindere Turistica cu Referire la Agentia de Turism Movi Tour

Introducere ,,Orice pas al unei calatorii devine o aventura a cunoasterii; la fiecare pas mori si invingi de bucurie, ineditul te face sa renasti, natura te reinalta pe soclul fiecarei zile, martor la propriu-i miracol". (Vasile Glavan) Turismul este o activitate umana, nonlucrativa, desfasurata temporar la libera alegere, in afara localitatii de resedinta, avand ca scop agrementul, refacerea sanatatii, realizarea unor misiuni (religioase, culturale, etc.), afaceri, largirea orizontului de cunostinta. Ca domeniu relativ nou de cercetare, turismul prezinta o complexitate in continua ... vezi detalii

doc

Politica de Produs a Firmei SC Barlinek SA

INTRODUCERE Prezenta lucrare de licenta are ca tema ,,Politica de produs a societatii S.C. Barlinek S.A. Bacau". Aceasta lucrare este structurata pe 6 capitole, dupa cum urmeaza: Capitolul I - Prezentarea generala a societatii S.C. Barlinek S.A. Bacau Capitolul II - Analiza mediului de marketing a societatii S.C. Barlinek S.A. Bacau Capitolul III - Politica de produs la S.C. Barlinek S.A. Bacau Capitolul IV - Gama de produse S.C. Barlinek S.A. Bacau Capitolul V - Procesul de creatie a noilor produse la S.C. Barlinek S.A. Bacau Capitolul VI - Alternative strategice de produs la... vezi detalii

doc

Agentiile de Publicitate in Mediul International

INTRODUCERE Publicitatea difera ca importanta foarte mult pe pietele internationale, in functie de mai multe elemente. Diferentierea se poate face dupa domeniile publicitatii, de exemplu, in functie de mediile folosite, dupa sectorul pentru care se face publicitatea, dupa marimea firmei in cazul concurentilor si agentiilor publicitare. Importanta este diferita de la o piata la alta si trebuie mentionat ca si in interiorul tarilor pot fi folosite metode publicitare diferite. Publicitatea internationala este fie publicitate identica in mai multe tari, fie publicitate care depinde de specif... vezi detalii

doc

Afaceri in Familie

ARGUMENT Principalul motiv care a stat la baza alegerii acestei teme consta in lipsa unor studii solide in domeniul comunicarii in afacerile de familie, cu toate ca, categoria integratoare, comunicarea in afaceri, a cunoscut numeroase abordari in literatura de specialitate. Particularitatile comunicarii in afacerile de familie sunt generate de scopul, obiectivele si rolurile acestei comunicari, de cadrul si structura organizationala si de contextul culturii organizationale. In acelasi timp trebuie subliniat ideea conform careia comunicarea in afacerile de familie nu se supune anumitor nor... vezi detalii

doc

Mixul de Marketing - SC Aerostar SA

CAPITOLUL I CADRUL ORGANIZATORIC LA SC AEROSTAR SA 1.1.Istoricul societati comerciale Scopul infiintarii societatii a fost asigurarea repararii avioanelor din dotarea aviatiei militare , fabricarii pieselor de schimb , a sculelor, bunurilor si instalatiilor speciale destinate ramurii aviatice , pentru asigurarea capacitatii de aparare a tarii si continuarii traditiei aviatiei romanesti Intreprinderea de Avioane din Bacau a luat fiinta in anul 1953 prin H.C.M. 1165/1953 sub denumirea de U.M. 03767,avind drept scop asigurarea repararii tehnicii de aviatie,a agregatelor si aparaturii de b... vezi detalii

doc

Crearea de Brand Farmec Cluj

Introducere Farmec SA este una dintre cele mai prestigioase firme romanesti, atat pe plan national, cat si pe plan international. De`a lungul vremii, compania si`a continuat ascensiunea in topul firmelor producatoare de cosmetice, ajungand, astazi, pe cele mai fruntase pozitii. Motivele care m`au determinat sa aleg drept tema a lucrarii de licenta, promovarea unui nou produs Farmec, sunt legate de valoarea companiei si notorietatea sa mondiala, calitatea produselor create de`a lungul vremii. Este remarcabila implicarea sa in spatiul comunitar prin anumite responsabilitati sociale: sustine... vezi detalii

doc

Comportamentul Cumparatorului in Marketingul International

CAPITOLUL 1 TEORIA CONSUMATORULUI 1.1. Teorii fundamentale si modele globale privitoare la comportamentul consumatorului Studierea si cunoasterea comportamentului consumatorului a preocupat oamenii de stiinta din diferite perioade de timp. Astfel, s-au creat unele teorii si modele, autorii lor incercand sa dea raspunsuri relativ complete acestei problematici. Dintre cele mai cunoscute teorii si modele privitoare la comportamentul consumatorului amintim : modelul marshallian, modelul pavlonian, modelul freudian, modelul veblenian, modelul hobbesian. Modelul marshallian Modelul marsha... vezi detalii

doc

Publicitatea si Marketing

Introducere Marketingul modern nu inseamna doar realizarea unui produs bun, stabilirea unui pret atractiv pentru acesta astfel incat sa fie accesibil consumatorilor vizati. Firmele trebuie sa si comunice atat cu clientii actuali, cat si cu cei potentiali. Prin urmare, fiecare firma in mod inevitabil, trebuie sa desfasoare atat activitati de comunicare cat si activitati promotionale. O firma moderna detine un sistem complex de comunicatii de marketing, ea nu inceteaza sa investeasca in realizarea unei puternice recunoasteri a produsului sau de catre consumatori si in consolidarea preferint... vezi detalii

Hopa sus!