Lucrari de Licenta pentru Marketing

doc

Fabricarea Produselor din Tutun

INTRODUCERE Toate formele sub care se consuma tutunul astazi apartin bastinasilor Americii. In 1560 tutunul a fost adus in Europa si de aici in Asia Mica, Africa si Australia . Pe la 1600 - 1605 marinarii si negustorii l-au introdus in China, India. In 1560, un medic spaniol l-a folosit ca planta medicinala contra durerilor de cap, bronsitei, utilizare pe care a avut-o pana in anul 1800. De fapt si astazi medicamentele cu baza de nicotina, vitamina antipelegroasa PP si remifonul sunt folosite cu succes in medicina. Prizatul tutunului isi are originea tot din folosirea lui ca planta me... vezi detalii

doc

Memoire de Diplome - Etude de L'Image de Marque de la Roumanie

INTRODUCTION Dans un monde globalise, avec un role accru des organisations surnationales telles que l'Union Europeenne, chaque coin de la Terre entre en competition avec un autre coin pour une partie de la richesse et de l'attention du monde entier. Tout comme une entreprise fameuse, une ville fameuse, une region ou un pays reconnu reussit plus facilement a vendre ses produits et ses services, a attirer des touristes et des investisseurs et a jouer un role plus important dans le monde des affaires. Mais cette notoriete doit se fonder sur une image qui ait de fortes qualites qui attirent e... vezi detalii

doc, pptx

Comportamentul de Alegere al Magazinelor si de Shopping

1.1 MODELE FUNDAMENTALE ALE STUDIULUI COMPORTAMENTULUI CONSUMATORULUI Studiul comportamentului consumatorului a stat in centrul preocuparilor oamenilor de stiinta care au incercat sa cercetaze cu prioritate natura mecanismelor si proceselor care se desfasoara ,,in cutia neagra a consumatorului" si care determina comportamentul. In acest mod, au fost emise teorii fundamentale si s-au conceput modele globale realizate din perspectiva mai multor discipline stiintifice Dupa unii autori de referinta , cele mai importante si relevante modele din acesta categorie sunt ( dupa numele autori... vezi detalii

doc

Prelucrarea unei Piese

Capitolul I DATE INITIALE 1.1) Denumirea piesei : Capac Cilindru 1.2) Nr. Desen : MU 300.7.21.2./A 1.3) Denumire ansamblu : Dispozitiv 1.4) Programul de productie : 2000 piese 1.5) Termenul de livrare : 1 an 1.6) Beneficiar : Proiect de diploma 1.7) Producator : U. P. Bucuresti 1.8) Obiective principale : Intoducerea unei noi tehnologii 1.9) Cerinte economice : Cost minim de fabricatie Capitolul II DATE CONSTRUCTIV-FUNCTIONALE PRIVIND PRODUSUL 2.1 Schita piesei cu suprafetele ce urmeaza a fi prelucrate In figura 2.1 este prezentata schita piesei cu suprafetele ce urmeaza sa f... vezi detalii

doc

General si Particular in Aplicarea Marketingului Financiar Bancar

CAP.1 REFLEXIA IMAGINII UNEI BANCI DIN PUNCT DE VEDERE AL IMPACTULUI ASUPRA POPULATIEI 1.1.Importanta efectuarii unui studiu in randul populatiei pentru a se afla cum este perceputa imaginea unei banci Inainte de Revolutia din decembrie 1989,in Romania exista o economie de piata centralizata,organizata si condusa de la "centru".Se impunea clar ce trebuie facut si cine trebuie sa faca,nu exista posibilitatea initiativei private si implicit nici concurenta. In ceea ce priveste domeniul bancar,existau doar Banca Nationala a Romaniei,ca singura banca care administra conturile agen... vezi detalii

doc

Barbatul si Berea - Ziua Barbatului

INTRODUCERE Prezentare generala Lucrarea de fata cuprinde doua parti: una teoretica, ce trateaza aspectele limbajului publicitar si rolul esential al acestuia si una practica, axata pe tipologia barbatului in publicitate, precum si a diferitelor mesaje care il tintesc explicit. Prima parte a lucrarii cuprinde trei capitole care trateaza, intr-o ordine logica, aspecte teoretice ale comunicarii (definitii, forme si modele ale comunicarii, aspecte ale comunicarii verbale si ale limbajului), aceste aspecte trebuie tratate deoarece este importanta precizarea faptului ca mesajul, intreaga con... vezi detalii

doc

Strategii Asociate Mixului de Marketing International - Studiu de Caz SC Italcars SRL

INTRODUCERE Faptul ca am ales aceasta tema nu este unul intamplator. Ideea de la care a plecat acest proiect, cea care a constituit punctul de plecare si apoi elementul care a definitivat structura ulterioara a viitoarei lucrari este aceea ca intr-un mediu de afaceri care se afla intr-o permanenta schimbare o firma trebuie sa adopte o serie de concepte referitoare la modul de organizare a activitatii in general si a celui de marketing in general. Odata stabilita tema lucrarii: ,,Strategii asociate mixului de marketing international", mi-a fost usor sa realizez pe baza ei o structura ... vezi detalii

doc

Universul Limbajului Publicitar

Introducere Publicitatea are rolul de a informa pe consumatori in legatura cu avantajele produsului sau serviciului oferit si sa "pozitioneze " cu grija aceste avantaje in constiinta fiecaruia. Publicitatea - adica utilizarea de catre un vanzator a unor mijloace platite pentru a comunica informatii convingatoare despre produsele si serviciile pe care le ofera sau despre organizatia careia ii apartine - este un instrument promotional puternic. Publicitatea imbraca o multime de forme ( nationala, regionala, locala, de consum, industriala, pentru comertul cu amanuntul, de produs, d... vezi detalii

doc

Activitatea de Marketing in Cadrul SC Apulum SA Alba

CAPITOLUL I PREZENTAREA GENERALA A INTREPRINDERII S.C. APULUM S.A. SI A MEDIULUI SAU DE MARKETING Societatea comerciala Apulum S.A si-a inceput activitatea la 01.07.1971. Sediul societatii este in Alba Iulia str.Viilor nr.128. Durata de functionare a societatii este nelimitata, incepand cu data inregistrarii in Registrul Comertului. Scopul acestei societati este producerea si comercializarea produselor de portelan, obiectul de activitate este: - PRODUCTIA: producerea si comercializarea produselor ceramice, producerea de morarit si panificatie, cofetarie, patiserie, articole de menaj, ... vezi detalii

doc

Politici de Marketing in Domeniul Vinurilor Spumante

CAPITOLUL I ABORDARI CONCEPTUALE PRIVIND POLITICA DE MARKETING A INTREPRINDERII Arta marketingului consta in a sti sa planifici si sa organizezi activitatile astfel incat oferta si consumul de produse sa fie relativ echilibrate, cel putin la produsele alimentare de baza. Reprezentand un mod de gandire si de actiune in sfera pietei,marketingul realizeaza o actiune sistemica a fluxului de activitati ce leaga productia de consum. In viziune macroeconomica , considera marketingul drept un ?instrument social gratie caruia produsele materiale si cultura unei societati sunt transmise membrilor ... vezi detalii

Hopa sus!