Marketingul Serviciilor Financiar-Bancare

Cuprins licenta Cum descarc?

INTRODUCERE 
CAPITOLUL I : MARKET FINANCIAR BANCAR DELIMITARI CONCEPTUALE 
1 1 Civilizatia financiara 
1 2 Marketing bancar 
1 3 Aparitia si particularitatile marketingului bancar 
1 4 Importanta marketingului pentru institutiile financiare 
1 5 Evolutia marketingului bancar in contextul crizei actuale 
1 6 Istoricul sistemului bancar in Romania 
1 7 Prezentarea sistemului financiar bancar 
1 7 1 Bancile de afaceri 
CAPITOLUL II : MEDIUL DE MARKETING AL BANCII 
2 1 Aspecte generale 
2 2 Micromediul bancii 
2 3 Macromediul bancii 
2 4 Mediul international 
2 5 Produsul bancar - aspecte teoretice 
2 6 Mixul de marketing bancar 
2 6 1 Strategiile de marketing in domeniu bancar 
2 6 2 Pozitionarea pe piata 
2 6 3 Planificarea comunicatiei promotionale 
CAPITOLUL III : PREZENTAREA S C BRD - Groupe Societe Generale S A 
3 1 Denumirea si localizarea firmei 
3 2 Scurt istoric al S C BRD- Groupe Societe Generale S A 
3 3 Forma de constituire juridica 
3 4 Conducerea si personalul firmei 
3 5 Descrierea activitatii curente 
3 5 1 Oferta societatii 
3 5 2 Principalii furnizori 
3 5 3 Dotarea tehnico - materiala a firmei 
3 6 Rezultatele financiare 
3 7 Segmentarea pietei 
3 7 1 Analiza ciclui de viata 
3 7 2 Marcile concurente 
3 8 Piata efectiva 
3 9 Cota de piata si cota efectiva ale firmei 
4 0 Activitatea comerciala 
4 1 Analiza Swot 
4 2 Concurentii bancii 
CAPITOLUL IV : MIXUL DE MARKETING SPECIFIC S C BRD - Groupe Societe Generale S A 
4 1 Dezvolatarea produselor financiar-bancare 
4 2 Pretul si mixul de marketing 
4 3 Pretul serviciilor bancare Apecte teoretice 
4 3 1 Pretul ca indicator al calitatii 
4 3 2 Produsele si serviciile BRD - Groupe Societe Generale 
4 3 3 Servicii de investitii financiare 
4 3 4 Tarife si comisioane BRD 
4 4 Politica de distributie Aspecte teoretice 
4 4 1 Distributia produselor si serviciilor BRD - Groupe Societe Generale 
4 5 Protectia consumatorului de servicii bancare 
4 6 Canalul de distributie proprii produselor si serviciilor financiar-bancare 
4 7 Promovarea produselor bancare Aspecte teoretice 
4 7 1 Promovarea produselor financiar-bancare 
4 7 2 Promovarea produselor si serviciilor BRD - Groupe Societe Generale 
CONCLUZII SI PROPUNERI 
Bibliografie


Extras din licenta Cum descarc?

INTRODUCERE
Aceasta lucrare are la baza analiza marketingul serviciilor bancare Marketingul serviciilor, ca domeniu distinct al marketingului clasic, s-a constituit de-a lungul unui proces ce s-a manifestat si in alte ramuri : industrial, agrar, international El s-a manifestat mai intai in practica, sub forma unor aplicatii ale marketingului bunurilor de consum, regasindu-se ulterior si in cadrul teoriei 
Dezvoltarea marketingului serviciilor a fost influentata de o serie de factori specifici : liberalizarea serviciilor concomitent cu restrangerea unor restrictii impuse de asociatiile profesionale din domeniu, dezvoltarea tehnologica, extinderea francizei si a leasingului, ca forme noi asimilate serviciilor, separarea si automatizarea unor sectii ale intreprinderilor producatoare 
Lucrarea este structurata in patru capitole, cuprinzand analiza conceptelor teoretice specifice marketingului serviciilor bancare, cu particularizare pe S C BRD - Groupe Societe Generale S A 
Capitolul I prezinta marketingul bancar, importanta marketingului pentru institutiile financiare atat ca notiune cat si ca particularitati si evolutie in contextul actualei crize De asemenea se prezinta si cele patru componente ale mixului de marketing: produsul, pretul, plasarea (distributia), promovarea 
Dupa mai bine de 50 de ani de la mentionarea lor, cei 4P reprezinta in continuare un cadru util pentru planurile de marketing, ba chiar mai mult acestia reprezinta si viziunea consumatorilor 
In capitolul II este prezentata mediul de marketing al bancii precum si strategiile de marketing Se reda in figura 2 3 principalele etape ale identificarii pozitiei pe piata si dezvoltarea strategiei de implementare ale marketingului 
Al treilea capitol cuprinde o scurta prezentare a S C BRD - Groupe Societe Generale S A 
( date de identificare, conducerea si personalul, dotari tehnico-materiale, rezultate financiare) Locul ocupat de aceasta banca in cadrul sistemului romanesc bancar 
Capitolul IV prezinta mixul de marketing adoptat de S C BRD - Groupe Societe Generale S A 
promovarea produselor si serviciilor, serviciile de investitii financiare si distributia produselor si serviciilor BRD, reliefand metode folosite de banca pnetru obtinerea succesului intr-o lume plina de concurenta Publicitatea bancara este componenta a politicii bancare si anume a politicii promotionale Scopul este sa convinga si sa determine partenerii de afaceri sa cumpere produsele si serviciile bancare 
CAPITOLUL I
MARKETING FINANCIAR BANCAR DELIMITARI CONCEPTUALE
1 1 Civilizatia financiara
Nici unul dintre noi nu putem citi un ziar sau chiar o carte scrisa de un autor de best seller-uri, asculta radio-ul sau privi televizorul fara sa primim mesaje, informatii, anunturi, sau sfaturi legate de bani, si care, in general, ne sugereaza, cum sa-i folosim, cum sa-i castigam, cum sa-i dam, cum sa nu-i pierdem, cum sa-i pazim sa sa-i ascundem, sau cum sa-i folosim pentru a ne satisface dorintele, trebuintele, obligatiile, placerile, exercita drepturile si indatoririle, ascunde frica sau slabiciunile sau pentru a ne exprima ego-ul, vanitatile, mandria, libertatea, inteligenta si a iesi din anonimat, ori macar a nu cadea in el 
Banii, operatiunile cu bani, gandirea in termini de bani, referirea la bani, evaluarea in bani, grija lor, fac toate parte din viata noastra zilnica, din framantarile noastre de serviciu sau de familie (unesc sau desfac vieti) , iar fericirea noastra se leaga tot mai mult de bani Expresia "nu banii aduc fericirea" este real, probabil, dar imposibil de evitat 
Un numar foarte mare de oameni se ocupa de manipularea banilor, in beneficial si contul altora, in societatile a caror filosofie este construita pe satisfacerea cat mai deplina a nevoilor umane, spre deosebire de societatile, de origine hindusa, unde educatia ascenzei, renuntarea, este cheia atingerii fericirii Cei care vehiculeaza banii, la randul lor fac bani din asta, invatand, muncind, creand si dandu-si sufletul, ca oricare alt om, pentru munca lor 
Iar aceasta preocupare a evoluat catre o dimensiune atat de ampla, incat astazi nici nu mai conteaza cum sunt castigati sau procurati BANII, munciti sau nu, devine tot mai mult esential ca ei sa fie folositi, trecuti dintr-o mana intr-alta, astfel incat sa produca predatorului si primitorului o satisfactie, daca nu material, macar morala La sfarsitul acestui exercitiu, participantii la joc sa se compare direct sau indirect intre ei, sa se confrunte, sa se aprecieze sau sa se evalueze reciproc in capacitatea lor de a fi mai buni, mai tari, mai duri, mai puternici, mai milosi, mai ingaduitori, mai atractivi sau mai independenti


Fisiere in arhiva (1):

  • Marketingul Serviciilor Financiar-Bancare.docx

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 10 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!