Lucrari de Licenta pentru Mass Media

doc

Campania de Televiziune

Introducere Am ales aceasta lucrare de diploma pentru ca nu exista, in literatura romana de specialitate, carti care sa descrie etapele si modalitatile de punere in practica a unui plan de campanie specific audiovizualului. Am realizat ,,campania de televiziune" pe structura ,,campaniei de relatii publice" luand etapele unei campanii de relatii publice si adaptadu-le pentru televiziune. A realiza un plan de campanie de televiziune inseamna a adopta o metoda de lucru care va permite utilizarea unor abordari diferite, respectiv si cea a relatiilor publice. Lansarea unor idei, t... vezi detalii

doc

Vedetismul in Audiovizual

ARGUMENT Incepand cu anii '50, televiziunea a ramas unul dintre cele mai puternice canale media. Audiovizualul a exercitat o atractie deosebita de-a lungul timpului asupra publicului; de la oamenii politici care si-au expus clipurile electorale, divertismentul din ce in ce mai diversificat, pana la companiile care incheie contracte de sume impresionante pentru a-si promova produsele. Odata cu diversificarea audiovizualului, aparitia numeroaselor televiziuni si posturi de radio particulare, si-au facut cunoscuta prezenta si vedetele sau, in unele cazuri, falsele vedete, am putea spune.... vezi detalii

doc

Critica Publicitatii

Introducere Publicitatea este o arma folosita de companiile producatore, de institutii si nu numai. Este o constanta in vietile oamenilor, care au ajuns sa isi doreasca cu disperare ca acest tip de promovare sa ii mai lase sa respire si fara a da cu nasul sau cu privirea de un afis publicitar, insa momentele in care ne-am dori sa fim singuri, sa nu fim deranjati de nimeni si de nimic sunt exploatate la maximum de aceasta industrie numita publicitate. Stie cum sa nu se adreseze si cum sa ne ia, dar mai ales stie cum sa profite de aceste momente de slabiciune. Si o face cu lejeritate. De fap... vezi detalii

doc

Designul Mesajului - Strategii de Construire a Mesajului in Relatii Publice

Introducere. Lucrarea mea de licenta se numeste ,,Designul mesajului. Strategii de construire a mesajului in relatiile publice."Plecand doar de la acest titlu imi doresc ca pe parcursul lucrarii sa vin cu lucruri noi si de actualitate, titlul mi-a captat atentia si voi incerca sa acaparez cat mai multa bibliografie pentru a reliza o lucrare cat mai buna . Ma voi documenta din bibliografia ce o am la indemana si cunostintele dobandite in anii de facultate dar nu voi ezita sa caut si prin din ziare, reviste si Internet. Sunt convinsa ca voi invata si multe lucruri pe care nu le stiu s... vezi detalii

doc

Barbatul si Berea - Ziua Barbatului

INTRODUCERE Prezentare generala Lucrarea de fata cuprinde doua parti: una teoretica, ce trateaza aspectele limbajului publicitar si rolul esential al acestuia si una practica, axata pe tipologia barbatului in publicitate, precum si a diferitelor mesaje care il tintesc explicit. Prima parte a lucrarii cuprinde trei capitole care trateaza, intr-o ordine logica, aspecte teoretice ale comunicarii (definitii, forme si modele ale comunicarii, aspecte ale comunicarii verbale si ale limbajului), aceste aspecte trebuie tratate deoarece este importanta precizarea faptului ca mesajul, intreaga con... vezi detalii

doc

Limbajul Presei Romanesti din Secolul al XIX-lea

Capitolul I. Istoria presei in secolul al XIX-lea 1.1. Dibuiri si inceputuri Inventarea tiparului pentru imprimarea cartilor, a ziarelor si a revistelor a insemnat o adevarata revolutie materiala si spirituala in istoria culturii umane. Tiparului i s-a gasit, incepand cu secolul al XVII-lea o intrebuintare care avea sa exercite o influenta considerabila asupra opiniei publice, presa periodica, ziare, reviste, foi volante etc. Desi tiparul, baza tehnica si materiala a presei, a fost introdus in Tara Romaneasca la inceputul secolului al XVI-lea, totusi pe teritoriul patriei noastre, intr... vezi detalii

doc

Monografia Cotidianului Argesul

CAPITOLUL I Istoricul cotodianului Argesul Sectiunea 1 Inceputurile presei scrise in judetul Arges In vestul Europei ziarul modern a luat nastere in secolul al XVII-lea, atunci cand s-a produs destramarea relatiilor de tip feudal si aparitia celor de tip capitalist. Aparea astfel o noua clasa sociala, burghezia, care simtea tot mai mult nevoia de a fi informata. In spatiul romanesc aparitia presei se situeaza la inceputul secolului al XIX-lea, datorita conditiilor speciale in care a avut loc dezvoltarea Tarilor Romane. Fie ca este vorba de presa nationala sau de cea de provincie, de-a l... vezi detalii

doc

Analiza Pietei Romanesti a Publicitatii

INTRODUCERE Romania a intrat de mai mult de un an de zile in criza economica si financiara. Aceasta a afectat foarte multe domenii printre care si publicitatea. Prin prezenta lucrare vreau sa evidentiez starea actuala a pietei publicitatii romanesti. In primul capitol am inceput cu diferenta dintre conceptele de ,,advertising" si ,,publicity" si definirea publicitatii. Am evidentiat cele patru roluri deosebit de importante si functiile publicitatii in activitatea de marketing. Apoi am prezentat principalele medii de publicitate prezente si in Romania: presa scrisa, radio-ul, te... vezi detalii

doc

Campaniile Sociale - Latura Sensibila a Publicitatii

INTRODUCERE Publicitatea care prezenta perfectiunea, o lumea de poveste cu familii ideale si siluete perfecte s-a estompat incetul cu incetul. Astazi pentru a iesi din anonimat, reclamele incearca sa provoace publicul, sa-l faca sa vorbeasca despre ele, iar provocarea vizeaza emotiile. Pentru ca am realizat ca fac parte din targetul unor astfel de campanii, si pentru ca au avut influente asupra mea, am decis sa-mi aleg acesta tema. De asemenea ma intereseaza foarte mult si-mi doresc sa am posibilitatea de a crea campanii cu mesaj social, pentru ca implica foarte multa creativitate. Modul... vezi detalii

doc

Publicitate Online. Identitate si Eficienta

ARGUMENT ,,Toata lumea a crezut ca este necesar sa fie cheltuite milione pentru a fi construit un brand. In prezent, avem dovada ca succesul Internetului vine ca rezultat al eliberarii si punerii in practica a ideilor. Nu vorbim de reclamele de la televizor, vorbim de ideile transmise cu ajutorul mouse-ului." Seth Godin In contextul dinamicii proceselor tehnologice si a unei realitati care face tot mai evidenta ideea conform careia totul este o marfa care trebuie vanduta, isi face remarcata prezenta publicitatea online. Publicitatea online este o ramura a marelui domeniu numit ... vezi detalii

Hopa sus!