Mecanismul de Actionare a Conveierului cu Banda

Cuprins licenta Cum descarc?

INTRODUCERE.2
l ALEGEREA MOTORULUI ELECTRIC SI CALCULUL CINEMATIC AL
MECANISMULUI DE ACTIUNE(MA).3 
1.1 ALEGEREA MOTORULUI ELECTRIC .3
1.2 DETERMINAREA SI DISTRIBUIREA RAPORTULUI DE TRANSMITERE AL M.A .4
1.3 DETERMINAREA PARAMETRILOR CINEMATICI SI DE FORTA AI ARBORELUI MA.5
2 CALCULUL DE PROIECT AL ANGRENAJULUI REDUCTORULUI CILINDRIC.6 
2.1 ALEGEREA MATERIALULUI ANGRENAJULUI SI DETERMINAREA TENSIUNILOR 
ADMISIBILE.6 
2.2 DIMENSIONAREA ANGRENAJULUI CU ROTI DINTATE CILINDRICE .8
2.3 CALCULUL FORTELOR IN ANGRENAJ.11 
2.4 CALCULUL DE VERIFICARE AL ANGRENAJULUI.11 
3. CALCULUL TRANSMISIEI PRIN CURELETRAPEZOIDALE.14
3.1 Calculul de dimensionare.14
3.2. Calculul de verificare.17
4 CALCULUL ARBORILOR.19
4.1CALCULUL DE PREDIMENSIONARE.19
4.2CALCULUL DE DIMENSIONARE.20
4.2.1 ALEGEREA PREALABILA A RULMENTILOR.20
4.2.2 ELABORAREA SCHITEI DE DIMINSIONARE A REDUCTORULUI .20
4.2.3 CALCULUL DE DIMINSIONARE A ARBORELUI PINION.23
4.2.4 CALCULUL DE DIMINSIONARE A ARBORELUI CONDUS.29
4.3 PROIECTAREA CONSTRUCTIVA ARBORILOR.35
5 CALCULUL RULMENTILOR . 36
5.1 DETERMINAREA DURATEI DE FUNCTIONARE NECESARE PENTRU MA.36
5.2 DETERMINAREA CAPACITATII DINAMICE PORTANTE NECESARE A RULMENTILOR.37
5.3 ALEGEREA FINALA A RULMENTILOR.39
6 PROIECTAREA CONSTRUCTIVA A ROTII DINTATE CILINDRICE.39
7 CALCULUL ANSAMBLARILOR PRIN PANA.41
7.1CALCULUL ANSAMBLARII PRIN PANA PENTRU ARBORELE PINION.41
7.2CALCULUL ANSAMBLARII PRIN PANA PENTRU ARBORELE PINION.42
BIBLIOGRAFIE.45


Extras din licenta Cum descarc?

INTRODUCERE.
Experienta, rod al unei acumulari de conostinte si practici verificate in activitatea curenta, pune la dispozitia oamenilor seturide solutii pentru problemele vietii de toate zilele. Un astfel de set de solutii, pentru rezolvarea unor probleme practice din domeniul proiectarii mecanismelor de actionare mecanice, este oferit in aceasta lucrare. Stabilirea configuratiilor si dimensiunilor necesare ale diferitor elemente ale mecanismelor de actionare, pentru a rezista in bune conditii, cu un anumit coeficient de siguranta, este unul din obiectivele activitati de proiectare constructiva. Datorita avantajelor pe care le prezinta comparativ cu alte transmisii, angrenajele sunt mecanisme cele mai utilizate pentru transmiterea puterii. Proiectarea acestora reprezinta o activitate inginereasca complexa, fapt ce argumenteaza alegerea lor ca obiect de proiectare in cadrul proiectului de an la disciplina ,,Mecanica Aplicata" pentru specialitatile cu profil nemecanic. Prin expunerea succinta si bine documentata si ordonarea logica a etapelor de proiectare a anrenajelor lucrarea permite o insusire mai buna de catre studenti a procesului de proiectare.
Elaborarea acestui proiect contribuie la consolidarea materiei teoretice a bazelor proiectarii masinilor, conceperea mai profunda a procesului calcul - proiectare - executare a organelor de masini si acumularea cunostintelor necesare pentru elaborarea proiectelor de curs la disciplinele de specialitate si a celui de diploma.
Se numeste reductor, mecanismul format din transmisii dintate sau melcate si serveste pentru transmiterea relatiei de la arborele motorului la arborele masinii de lucru.
Reductorul este un mecanism care micsoreaza viteza unghiulara si mareste momentul de rotatie in mecanismele cu actiune de la motorul electric la masina de lucru.
Reductorul are menirea de a micsora viteza si corespunzator de a mari momentul relatiei a arborelui in comparatie cu cel condus.
Reductoarele se clasifica dupa:
- tipul transmisiei;
- dintate;
- melcate;
- numarul de trepte ( cu o treapta, cu doua treapte, etc);
- tipul rotilor dintate ( cilindrice, conice, cilindro - conice);
- asezarea arborilor reductorului in spatiu ( orizontal, vertical).
Reductorul pe larg se intrebuinteaza in diferite ramuri ale industriei constructoare de masini, de aceea exista si mai multe tipuri de masini.
Pentru a micsora dimensiunile organelor de masini, in industria constructoare de masini intrebuinteaza motoarele - reductoarele ce constau dintr-un agregat in care sunt unite motorul si reductorul.
l ALEGEREA MOTORULUI ELECTRIC SI CALCULUL CINEMATIC 
AL MECANISMULUI DE ACTIONARE (MA)
1.1 Alegerea motorului electric
1.1.1 Determinam puterea necesara OL din cadrul masinii proiectate PoL , kW:
unde F este forta periferica a OL, F =0,7 kN; ? este viteza periferica a OL, ? =2,6/s.
{ Din sarcina de proiect}
=0,7 * 2,6 = 1,82 kW.
1.1.2 Determinam randamentul orientativ al MA, 
unde este randamentul transmisiei deschise prin curea trapezoidala, acceptam 
= 0,96
- randamentul angrenajului reductorului cu roti dintate cilindrice, 
acceptam =0,96 
- randamentul cuplajului, acceptam =0,98 
- randamentul unei perechi de rulmenti, acceptam =0.99 
= 0.96 * 0.96 * 0.98 * =0.876 ; 
1.1.3 Determinam puterea necesara pe arborele motorului electric ME - P [kw]:
P = ; 
[Kw]
1.1.4 Determinam puterea nominala a ME, Pnom [kW] :
In conformitate cu recomandarile [1,tabelul S3,pag.152] acceptam in continuare = 2,2 kW; 
1.1.5 Alegem prealabil tipul motorului electric.
Deoarece pentru P =2,2 [kw] ii corespunde mai multe tipuri de ME cu diferit numar de turatii, in conformitate cu recomandarile[1, tab.S3, pag.152] alegem prealabil urmatoarele doua ME.
Tabelul 1.1-Caracteristica tehnica pentru doua variante de ME alese prealabil.


Fisiere in arhiva (1):

  • Mecanismul de Actionare a Conveierului cu Banda.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!