Mediul de Marketing - in Baza Firmei Shaverma King

Cuprins licenta Cum descarc?

INTRODUCERE. 3
Capitolul I. CONCEPTUL SI EVOLUTIA . 5
1.1. Conceputul si importanta mediului . 5 
1.2. Tendinte in evolutia mediului . . 12
Capitolul II. COMPONENTE SI STRUCTURA MEDIULUI . 15
2.1. Componentele mediului petei . 15
2.2. Mediul extern si intern . 24
Capitolul III. LANSAREA, PLANIFICAREA SI MEDIUL FIRMEI SHAVERMA KING. 35
3.1. Lansarea afacerii. 35
3.2. Planul de afacere a firmei Shaverma King . 38
3.3. Mediul firmei Shaverma King . 50
3.4. Analiza swot . 55
3.5 Mixul de marketing . 56
CONCLUZII SI RECOMANDARI . 59
BIBLIOGRAFIE . 61


Extras din licenta Cum descarc?

INTRODUCERE
Actualitatea temei:
Prin mediul de marketing se intelege ansamblu de factori si forte care scapa controlului imediat al firmei si care influenteaza mentinerea sau dezvoltarea relatiei sale cu clientii profitabili.
Cunoasterea si separarea influentei fiecaruia dintre factorii importanti ce activeaza pe o anumita piata, permite luarea unor decizii de actiune pentru ca firma sa poata supravietui, mentine sau dezvolta pe acea piata. A cunoaste mediul de marketing in care actioneaza o firma inseamna, pe de o parte, a identifica cerintele pietei, iar pe de alta parte, influenta relatiei cu clientii acelei piete.
Scopul:
Este prezentarea factorilor, care influenteaza mediul de marketing al firmei. 
Participantii carer fac parte din acest mediu sunt furnizorii, interrmediarii, clientii, concurentii, publicul cit si cei lanti.
Principalii factori sunt mediu demografic, tehnologic, economic, natural, politic si cultural care influienteaza oportunitatile de marketing si afecteaza capacitatea companiei de a servi clientii si de a dezvolta relatii durabile cu acestea. 
Structura tezei:
Teza cuprinde trei capitole.
Capitolul I prezinta conceptual si evolutia mediului de marketing. Pentru orice intreprindere cunoasterea si analiza mediului ambiant, a fizionomiei si mecanismului sau de functionare reprezinta punctul de unde incepe identificarea oportunitatilor, dar si a pericolelor si amenintarilor ce se prefigureaza la adresa sa. Mediul de marketing este influentat de efectele modei - ca schimbare trecatoare, de scurta durata.
Capitolul II prezinta structura mediului. Mediul de marketing are doua componente principale: micromediul si macromediul. Micromediul reprezinta totalitatea factorilor care afecteaza activitatea firmei direct, permanent si puternic. Micromediul este alcatuit din factorii care afecteaza capacitatea companiei de a-si satisface clientii si anume furnizorii, intermediari comerciali, clientii de pe piata, concurentii si publicul. Macromediul este format din totalitatea factorilor din exteriorul companiei care-i influenteaza activitatea indirect (prin intermediul micromediului), pe termen lung. Prin urmare macromediul este alcatuit dintr-un spectru mai larg de factori care afecteaza micromediul - demografici, economici, naturali, tehnologici, politici si factori culturali. 
Capitolul III prezinta lansarea, planul de afacere si mediul companiei NIVIPRIM-GRUP SRL. Domeniul de activitate a societatii consta in: producerea si comercializarea produselor fast food. In acest capitol este prezentat toi pasii efectuati de companie incepind de la lansarea afacerii, unde sunt prezentate toate institutiile si ce acte este necesar de prezentat pentru initierea afacerii urmind planul de afacere si mediul in care activeaza intreprinderea.
Concluzia:
Concluzia finala cuprinde parerea nostra in legatura cu cele dobandite prin scrierea aceastei teze de licenta.
Capitolul I. CONCEPTUL SI EVOLUTIA MEDIULUI
1.1 . Conceptul si importanta mediului
Conceptul mediului de Marketing
Mediul de marketing al unei organizatii este reprezentat de totalitatea factorilor din interiorul sau exteriorul organizatiei, care influenteaza activitatea acesteia direct sau indirect, pe termen lung sau scurt.
Departamentul de marketing al unei companii isi asuma responsabilitatea majora de a identifica si prezice schimbarile importante de mediu. Departamentele de marketing au metode bine organizate pentru a strange informatii despre mediul inconjurator. De asemenea, cei din departamentul de marketing petrec mai mult timp in mediul real alaturi de clienti si competitie. Prin efectuarea unor analize sistematice agentii de marketing pot revizui si adapta strategiile de marketing pentru a face fata noilor provocari si oportunitati de pe piata.
Intr-un sens mai larg, mediul in cadrul caruia firmele isi desfasoara activitatea poate fi definit ca fiind acele retele de variabile exogene carora firmele le opun proprii sale resurse - umane, materiale si financiare.
Pornind de la constatarea ca orice organizatie economica functioneaza in conditiile pe care i le ofera mediul sau extern, evident ca intre firme si mediul sau extern se creeaza astfel un sistem de relatii, care marcheaza intreaga activitate de marketing. 
Astfel, la modul general, mediul de marketing se poate definii ca fiind ansamblu factorilor si variabilelor exogene firmelor (exterior firmei), care afecteaza sau au o influenta asupra activitatii economice desfasurate de acestea.
De asemenea, Kotler in studiile sale (Kotler, 2001), defineste mediul de marketing al intreprinderilor ca fiind format din totalitatea oportunitatilor si primejdiilor generate sau la care trebuie sa le faca fata o firma. Evident, punctul de vedere al lui Kotler presupune ca pentru a valorifica oportunitatile, dar si pentru a se feri de primejdii, una dintre conditiile principale este ca firma sa cunoasca componentele, fizionomia si mecanismul de functionare a mediului, factori care ii influenteaza activitatea de marketing si fortele ce afecteaza nivelul performantelor sale economice.
O alta definitie legata de mediul de marketing este definitia enuntata de specialistii catedrei de marketing din cadrul Facultatii de Stiinte Economice si Gestiunea Afacerii din cadrul Universitatii Babes-Bolyai (Paina N. et al., 2002). Astfel, in opina lor prin mediul de marketing se intelege ansamblu de factori si forte care scapa controlului imediat al firmei si care influenteaza mentinerea sau dezvoltarea relatiei sale cu clientii profitabili.


Fisiere in arhiva (1):

  • Mediul de Marketing - in Baza Firmei Shaverma King.docx

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Bibliografie

In limba romina
1. Amstrong Gray, Philip Kotler, Principiile marketingului, editia a patra Teora 2008
2. Balaure Virgil (coord.), Marketing, editia a II-a, Editura Uranus, Bucuresti, 2002 
3. Business to business marketing editia a doua , Editura Uranus, Bucuresti 2002
4. Diaconescu Mihai, Marketing Agroalimentar, Editura Uranus, Bucuresti, 2003
5. E. Maxim , T. Gerasim, Marketing, editura economica 2000
6. Eva Cristian Petrescu, Marketing concepte de baza si aplicatii, Editura uranus Bucuresti 2008.
7. Eva Cristina Petrescu, Laurentiu Dan avghel, Business to Business Marketing, Editura Uranus Bucuresti
8. Florescu Constantin (coord.), Marketing, Editura Indepenta Economica, Braila, 1997
9. Hill Elizabeth, Sullivan Terry, Marketing, Editura Antet, Oradea, 1997
10. Kotler Philip, ,, Principiile marketingului", Editura Teora, Bucuresti, 1998
11. Kotler Philip si Dubios B. maketing management paris 1992
12. Kotler Philip, Armstrong Gary, Principiile marketingului, Editura Teora, Bucuresti, 2004
13. Kotler Philip, Managementul marketingului, editia a III-a, Editura Teora, Bucuresti, 2003
14. Kotler Philip, Managementul Marketingului, editia a patra Teora 2006
15. Lefter Constantin, coordonator: ,,Marketing" vol.I si vol.II, Fundatia Dacia, 2000
16. Lucia Usurelu, Ecaterina Balaban, Iulia Iabanji, Taxe si impozite , Chisinau 2011
17. M. J Thomas, marketing, editura codex Bucuresti 1998
18. Planificarea afacerii, V. Gortolomei, C. Roman, A. Solcan, biblioteca antreprenorului Chisinau 2003
19. P.L.Dubois, A. Jolbert, Marketin, Editata sub egida universitatii Agricole din Cluj vol 1 1993
20. V. Railean , Bazele Marketingului Chisinau 2010
In limba rusa
21. 300 ???????? ???????? ??????????. ???????? ????? ??????, ?????-??????
22. ?.?.?????? ????????? ?????.
23. ????? ?????? ?????? ?????????? ?????? ???????????? <<????????>> 1991
24. ????????? ???? ????? ??????, ??????? ???????, ?????? ????, ??????? ?????? 2005
25. ??? ?. ???? 50 ????, ??????????? ??? ????????? ???????? ????? 2004
26. ?? ????, ???? ?????. ????????????? ?????, ????? 2000
Sursa internet
27. http://www.finantistii.ro/stiri/piata+fast-food
28. www.wikipedia.ro


Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 8 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prin apasarea pe butonul “Descarca acum” declar ca am citit, inteles si agreat termenii si conditiile.
* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!