Mediul de Marketing la SIND Romania

Extras din licenta Cum descarc?

INTRODUCERE
"E inutil sa incerci sa opresti un rau; cea mai buna solutie
este sa inveti sa inoti in directia in care curge"
(Anonim)
Fenomen social-economic complex, turismul se situeaza la interferenta multor componente ale economiei nationale; prin activitatea unitatilor de alimentatie publica, a intreprinderilor hoteliere si a celor de transport, a agentiilor de voiaj si a touroperatorilor, este angajat direct in servirea turistilor, iar prin cea a agentilor economici din constructii, agricultura, industrie alimentara, prestari servicii etc. se angajeaza doar indirect.Aceste aspecte sunt relevante si decisive in argumentarea inscrierii turismului in sfera tertiarului . 
In lumina actualelor schimbari structurale, in care a fi competitiv este o problema de supravietuire pentru companii, metodologiile traditionale de marketing nu mai pot sustine situatia economica fragila a firmelor.
Recurgerea la noi strategii este, pentru managerii companiilor, un mijloc de a-i ajuta in actuala provocare economica, care implica nu numai abordarea schimbarilor, ci si in special anticiparea lor.
Performantele companiilor sunt determinate, in mare masura, de adoptarea unei viziuni integratoare asupra modalitatii de abordare a imaginii produselor.
La un asemenea context general se raporteaza in prezent si companiile romanesti confruntate cu cerintele si exigentele economiei de piata, caracterizate de dinamism si de o concurenta acerba care, la randul lor, impun schimbari profunde in mentalitatea si metodele proprii de actiune. 
Insa aceste schimbari sunt greu de conceput atat timp cat nu se acorda o importanta deosebita calitatii produselor.
Calitatea, ca instrument strategic in marketingul firmelor, este identificata astazi ca unul dintre elementele decisive pentru competitivitatea companiilor. In plus, integrarea adecvata a calitatii, ca instrument strategic al marketingului, poate ajuta companiile sa isi dezvolte imaginea ca producator si sa isi sporeasca valoarea adaugata, sa isi satisfaca mai bine consumatorii si, in final, sa fie mai eficienti, mai profitabili.
Aceasta lucrare intitulata "Mediul de marketing al S.C." are drept scop relevarea si analizarea principalelor modalitati de obtinere a imaginii serviciilor oferite, folosind ca instrument strategic cercetarea de marketing.
Primul capitol intitulat "Prezentarea generala a societatii" cuprinde informatii cu privire la: istoricul firmei de la inceput si pana in prezent, obiectul de activitate, sistemul de organizare si conducere a firmei, prezentarea indicatorilor de profitabilitate a firmei, analiza resurselor umane, financiare si materiale ale firmei.
In cel de-al doilea capitol intitulat "Rolul cercetarii de marketing in structura imaginii unei intreprinderi" este prezentat conceptul de imagine si pareri ale unor mari specialisti in marketing referitor la acest aspect, mijloace utilizate in transmiterea imaginii si "pasii" care trebuie urmati pentru a realiza o cercetare de marketing.
Referitor la studiul imaginii s-a facut o descriere a tuturor tipurilor de elemente care duc la tratarea in mod diferit a imaginii: firma, marca si produsul.
O imagine pozitiva si coerenta amplifica substantial rezultatele eforturilor pe care le depune organizatia pe toate celelalte ramuri, asigurand in cele din urma realizarea obiectivelor politicii globale.
Specialistii au devenit constienti de importanta imaginii, acordandu-i o mai mare atentie incepand cu anii '80. George Crapet, presedintele Afrep-Union, afirma:
"Capitolul imagine a devenit unul dintre elementele fundamentale ale patrimoniului intreprinderilor; excelenta, calitatea totala - singurele valori pe baza carora intreprinderea isi poate construi astazi viitorul, trece prin comunicare".
Viziunea intreprinderii asupra mediului in care isi desfasoara activitatea are implicatii ample asupra complexitatii sarcinilor de analiza si previzionare. De aceea, conceptual de mediu de marketing prezentat in capitolul al treilea "Analiza mediului de marketing al hotelului Lebada**", pentru manager trebuie sa fie clar conturat astfel incat sa poata identifica factorii cei mai importanti in functie de care vor evolua modificarile esentiale.
Mediul de marketing al unei firme a fost divizat in micromediu de marketing si macromediu de marketing. Micromediul cuprinde si mediul intern de marketing al firmei de turism, ce este in directa subordonare a managementului firmei si care trebuie permanent adaptat in vederea atingerii obiectivelor firmei . 
Deseori pentru a obtine o imagine si mai complexa asupra fenomenelor de marketing, informatiile obtinute din surse statistice se dovedesc insuficiente si se apeleaza la informatii recoltate prin metode de cercetare directa.
Aria in care se incadreaza desfasurarea cercetarii la Hotel Lebada**, prezentata in capitolul al patrulea ("Operationalitatea cercetarii de marketing privind imaginea hotelului"), cuprinde nevoile de consum ale turistilor precum si comportamentul de cumparare al consumatorilor avand ca obiective drepturile acestora, consumul, modul de cumparare al serviciilor, factorii ce influenteaza acest comportament, satisfacerea nevoilor consumatorilor legate de serviciile hoteliere.
1.Prezentarea generala a societatii
In conditiile unei economii in plina dezvoltare si schimbare, sentimentul de incredere este esential pentru evolutia cu succes a unei firme in mediul ei de afaceri. Experienta pe piata hoteliera si increderea clientilor au reprezentat premisele care au stat la baza formarii SIND ROMANIA, care si-a ales ca principal obiect de activitate prestarea de servicii hoteliere si de alimentatie publica in domeniul turismului, fiind cotata drept cea mai mare companie de turism din tara noastra datorita activitatilor de turism organizat sau individual si a experientei de peste 25 de ani.
1.1 Istoricul Hotelului Lebada**
SIND ROMANIA detine peste 20.000 de locuri de cazare in hoteluri si vile de 2 stele in principalele statiuni din Romania.
Printre serviciile turistice oferite de SIND ROMANIA se numara sejururi in hoteluri si vile in urmatoarele statiuni: Amara, Caciulata, Covasna, Eforie Nord, Felix, Govora, Herculane, Navodari, Ocna Sugatag, Olanesti, Predeal, Sangeorz Bai, Slanic Moldova, Soveja, Vatra Dornei si Voineasa; calatorii in Romania si strainatate; congrese si conferinte; inchirieri de masini; tratamente balneare.
Sucursala Amara cu Hotel Lebada**, s-a infiintat ca societate comerciala in 23 decembrie 1992 avand ca obiect de activitate prestari servicii catre populatie: activitate hoteliera, turism, servicii de ocrotire a sanatatii, alimentatie publica, agrement etc.


Fisiere in arhiva (1):

  • Mediul de Marketing la SIND Romania.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 10 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!