Metode moderne de promovare a unitatilor hoteliere

Cuprins licenta Cum descarc?

1. Introducere. 9
2. Literatura de specialitate. 10
2.1. Definirea promovarii in turism. 11
2.2. Definirea unitatilor hoteliere. 11
2.3. Caracteristicile mijloacelor de promovare. 11
2.4. Metode moderne de promovare a unitatilor hoteliere. 14
2.4.1. Promovare prin site-urile web. 14
2.4.2. Promovare prin marketing viral. 15
2.4.3. Promovare prin retelele de socializare. 15
3. Metodologia de cercetare si rezultatele obtinute. 20
3.1. Metoda de cercetare aplicata. 20
3.1.1. Descrierea metodei observatiei . 20
3.1.2. Prezentarea contextului de studiu a unitatilor hoteliere. 22
3.2. Analiza promovarii unitatilor hoteliere prin reteaua de socializare Facebook. 28
3.2.1. Identificarea instrumentului de cercetare - Fisa Observati. 28
3.2.2. Analiza si interpretarea rezultatelor obtinute. 29
4. Concluzii. 35
5. Lista bibliografica. 36


Extras din licenta Cum descarc?

METODE MODERNE DE PROMOVARE A UNITATILOR HOTELIERE
Rezumat: Lucrarea prezentata pune in evidenta metodele moderne de promovare a unitatilor hoteliere, am studiat acest fenomen modern din mai multe puncte de observare considerate mai importante.
Tema aleasa a fost influentata de patrunderea retelei de socializare Facebook in aproximativ toate domeniile de activitate, deci si in domeniul turismului, astfel am studiat in aceasta lucrare in ce masura aceasta metoda influenteaza pozitiv sau negativ, asupra acestui domeniu, cu ajutorul mijloacelor specifice.
Scopul acestei lucrari este de a identifica gradul de promovare a ofertelor hoteliere, pe pagina lor oficiala de socializare Facebook, precum si a cunoaste opinia, asteptarile clientilor fata de aceasta implementare.
In primul capitol se prezinta o scurta introducere, in cel de al doilea capitol sunt descriese metodele moderne de promovare a unitatilor hoteliere, in cel de-al treilea este cuprinsa metoda de cercetare aplicata, iar capitolul al patrulea cuprinde concluziile lucrarii. 
Cuvinte cheie: promovare, unitate hoteliera, retele de socializare
Cod/uri JEL: M 10, M19 si M30.
1. Introducere
Inscriindu-se pe o piata in ascensiune si adresandu-se unor clienti cat mai numerosi si
diversi, turismul este un domeniu de activitate foarte bine definit, care dezvolta un continut
multilateral, fiind reprezentat prin diferite echipamente si prestatii specific si organizatii
avand ca scop satisfacerea nevoilor si indeplinirea asteptarilor consumatorilor, dar si referirea la provocarile dinamicii contemporane generate de crizele sociale, politice sau economice ori de poluare etc.
Piata virtuala a turismului este din ce in ce mai cunoscuta, este una din cele mai competitive piete in curs de dezvoltare odata cu extinderea majora a internetului, a metodelor rapide de comunicare, distributia accelerate a informatiilor, cuprinzand printre altele si unitatile hoteliere.
Privind turismul virtual acesta este tot mai competitiv, la nivel global, cunoscand faptul ca piata este locul in care se intalneste cererea si oferta. Asa cum stim, cu dezvoltarea internetului, utilizatorii incep achizitonarea precum si vanzarea bunurilor, serviciilor, ofertelor determinand o crestere semnificativa a pietei virtuale turistice.
Se preconizeaza ca piata turistica va creste semnificativ odata cu dezvoltarea retelolor informatice cu implementarea acestora in zonele unde nu exista si cu cresterea numarului de utilizatori efectivi.
Modernizarea turismului este similara cu remediarea serviciilor oferite clientilor si
dezvoltarea unora noi, dar si cu introducerea unor tehnici contemporane destinate sa asigure
conectarea la dinamica mondiala si descoperirile tehnologice, cat si cerintele consumatorilor
din ce in ce mai rigurosi si receptivi la nou.
Scopul lucrarii de licenta cu titlul ,,Metode moderne de promovare a unitatilor hoteliere" este analiza metodelor moderne utilizate de catre unitatile hoteliere pentru asi promova ofertele de cazare si ofertele propriu-zise a hotelurilor pe piata turistica reala sau virtuala.
Realizand o analiza cat mai eficienta a acestor metode, am ales metoda de cercetare calitativa, observatia non-participativa. Esantionul a fost format din 5 unitati hoteliere din Timisoara, in urma, am analizat rezultatelor obtinute.
Prin faptul ca Internetul este global, interactiv, flexibil, bogat in resurse, dinamic, generos informational, relativ ieftin in raport cu celelalte mijloace de comunicare in masa; dar si ca a deschis noi cai de comunicare, colaborare, socializare, interactiune si coordonare intre utilizatori, tot mai multe aplicatii si servicii Internet au fost dezvoltate atat pentru a veni in sprijinul actiunilor si nevoilor utilizatorilor, dar si pentru a-l face accesibil unei audiente tot mai diverse.


Fisiere in arhiva (1):

  • Metode moderne de promovare a unitatilor hoteliere.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Bibliografie

Carti
1. Lefter, C. Bratucu, G., Balasescu,M., Chitu, I., Rauta, C., Tecau, A. - Marketing, vol.II, Ed.Univ.Transilvania, Brasov, 2006, p. 536.
2. Apud Staicu Valentin, Stoica Marcela, Stoica Adrian, Relatii publice. Succes si credibilitate, Editura Concept Publishing, Bucuresti, 2007, p. 50.
3. Bucur - Sabo, M., Editura ,,Fundatiei Academice ,,Gh. Zane" ", Iasi, (2003), Marketing turistic si ecomarketing touristic.
4. Nedelea, A., Editura Economica, Politici de marketing in turism.
5. Nicolae Lupu (1998, p.28) Hotelul-Economie si Management.
Internet
1. http://euromapconsult.ro/
2. http://www.scritub.com/geografie/turism/AGENTIA-DE-TURISM-PRINCIPALUL-94858.php, accesat in iunie 2015.
3. http://turism.gov.ro/wp-content/uploads/2013/05/Ordin1.pdf , accesat iunie 2015.
4. http://www.mediafax.ro/economic/cat-de-multumiti-sunt-clientii-de-hotelurile-din-romania-varsovia-pe-primul-loc-intr-un-top-al-satisfactiei-turistilor-8735935 accesat in luna Iunie 2015.
5. http://www.manafu.ro/2015/03/social-media-in-romania-martie-2015/ scris in data de 17.03.2015 si accesat in luna Iunie 2015.
6. http://www.facebrands.ro/demografice.html, accesat in luna Iunie 2015.
7. http://www.gandul.info/financiar/cea-mai-noua-tendinta-in-turismulromanesc-promovarea-pe-facebook-si-twitter-rezultatul-vanzarile-de-vacante-in-crestere-cu-10-8102839 accesat in luna Iunie 2015.
8. http://www.wall-street.ro/articol/New-Media/174690/bugetele-de-promovare-ale-companiilor-romanesti-pentru-retelele-sociale-online-raman-mici.html, accesat in luna Iunie 2015.
9. http://www.booking.com , accesat in luna Iunie 2015.
10. http://www.dailybusiness.ro/stiri-turism/top-10-cele-mai-vizibile-branduri-din-turism-in-publicitate-101738/, 
accesat in luna Iunie 2015.
11. http://www.hotelcontinental.ro/, accesat in luna Iunie 2015.
12. http://www.hotel-lido.ro/ , accesat in luna Iunie 2015.
13. http://hoteltimisoara.ro/ro/, accesat in luna Iunie 2015.
14. http://www.reghinablue.ro/ro/ , accesat in luna Iunie 2015;
15. http://www.hotel-vanilla.ro/bun-venit-la-hotel-vanilla, accesat in luna Iunie 2015.
16. https://www.facebook.com/nsrct.continental?fref=ts, accesat in luna Iunie 2015.
17. https://www.facebook.com/hotelvanilla?fref=ts, accesat in luna Iunie 2015.
18. https://www.facebook.com/pages/Hotel-Reghina-Blue/163745767005150?fref=ts, accesat in luna Iunie 2015.
19. https://www.facebook.com/pages/Hotel-LIDO/182373068483627?fref=ts, accesat in luna Iunie 2015.
20. https://www.facebook.com/HotelTimisoara?fref=ts, accesat in luna Iunie 2015.


Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 8 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!