Metode si Tehnici de Vanzare la Real Hypermarket

Cuprins licenta Cum descarc?

Introducere 
Capitolul 1:informatii generale despre Real Hypermarket 
1.1 Scurt istoric 
1.2 Gama de produse real 
1.3 Real o companie Metro Group 
Capitolul 2:metode de vanzare utilizate de magazinele tip hypermarket 
2.1.1Autoservirea 
2.1.2Metoda furnizarii materialelor ajutatoare 
2.1.3Metoda prezentarii produsului la vedere la punctual de vanzare 
2.1.4Metoda pozitionari produselor in standuri deschise 
2.1.5Metoda aranjari si pozitionari suporturilor ajutatoare 
2.2.1Metode folosite in real,- Bacau 
2.2.2Autoservirea 
2.2.3 Metoda prezentari produsului la vedere la punctele de vanzare 
2.2.4 Metoda de libera alegere a produselor de catre cumparator 
2.2.5. Metoda privind punerea la dispozitia clientelei a unui suport ajutator 
2.2.6.Metoda cailor cu cel mai mare trafic 
2.2.7Metoda privind dispunerea culoarelor perpendicular pe caile principale de circulatie 
2.2.8.Metoda spatierii la standurile de vanzare 
2.2.9.Metoda atragerii potentialilor clienti 
2.2.10.Metoda amenajarii festive 
Capitolul 3:Tehnici de vanzare 
3.1.Tehnici de vanzare 
3.2.Tehnici de comunicare


Extras din licenta Cum descarc?

INTRODUCERE
In lucrarea de fata sunt evidentiate metodele, instrumentele si tehnicile de vanzare folosite in hypermarket pentru ca acesta sa dispuna de un merchandising de succes. Stilurile de viata in continua schimbare, care devin din ce in ce mai greu de prins in tipare, impun si obiceiuri de consum la fel de dinamice. Consumatorii activi tind sa consume produse diverse, in locatii si la ore dintre cele mai neasteptate, toate acestea reprezentand nimic altceva decat noi oportunitati de consum si noi idei de produse inovative. 
Culoarea, elementele de design, amplasarea logo-ului si a numelui marcii, forma si functionalitatea ambalajului, toate sunt elemente esentiale pentru succesul unui produs. Merchandisingul este o lupta continua. Orice producator / distribuitor isi doreste sa aiba produsele expuse pe un spatiu nelimitat de raft, amplasate la nivelul ochiului si beneficiind de favorurile oferite de un display plasat la intrarea in magazin. Acest paradis imposibil poate fi compensat daca privim constant merchandisingul din perspectiva a trei aspecte distincte care, abordate structurat si complementar, pot sprijini cu succes definirea si atingerea obiectivelor de merchandising si marketing: ambalaj si materiale auxiliare, tehnici de exploatare a raftului, prezenta la raft.
REAL Hypermarket Romania SRL a intrat pe piata de retail din Romania in martie 2006, cand a fost deschis primul magazin in Timisoara. Au urmat alte 23 hipermarketuri, deschise in centre economice importante ale tarii, astfel incat reteaua numara la momentul actual 24 hipermarketuri.
Real Hypermarket Romania a investit peste 20 de milioane de euro pentru deschiderea magazinului de la Bacau.
Hypermarket-ul deschis la Bacau are o suprafata de expunere si vanzare a produselor de peste 6.800 de mp pe doua niveluri, cuprinde 14 magazine si pune la dispozitia clientilor peste 36.000 de articole alimentare si nealimentare. Suprafata totala pe care se intinde Real Hypermaket Bacau este de peste 15.000 de mp, cu o parcare de aproximativ 500 de locuri.
Cu o arhitectura specifica magazinelor in format hypermarket, Real Bacau combina spatiul generos si bine organizat cu un sortiment diversificat la preturi competitive. 
Tot ceea ce vad clientii, la exteriorul magazinului sau in interiorul sau, le va crea o imagine globala a magazinului care ii va conduce, sau nu, pe traseul atentie - interes - dorinta - actiune / cumparare. Inca de cand se afla in afara magazinului, creierul inconstient al clientului face o evaluare. In 2 secunde, fatada magazinului, vitrinele si semnalele luminoase sunt judecate prin prisma propriilor asociatii mentale si experiente anterioare.
Produsul este componenta esentiala a mixului de marketing, celelalte trei elemente "clasice" ale acestuia sunt strict determinate de el, deoarece, se distribuie si se promoveaza produsul si tot lui i se stabileste pretul. El este acela care satisface multiplele nevoi ale consumatorului si de aceea producatorul pentru a-si atinge scopul final - obtinerea unui profit cat mai mare - trebuie sa determine natura multidimensionala a cererii de consum si sa produca doar acele bunuri pe care le solicita cumparatorii.
Ca bibliografie sunt utilizate atat carti, site-uri cat si reviste cum sunt: Piata, Tribuna economica, Bizz, Magazin Progresiv, Marketing - Management. 
John L. Beisel a detaliat in cartea sa Contemporary Retailing ce este retailing-ul, functiile, caracteristicile acestuia, aspectul extern si intern al magazinului, atmosfera din magazin, detalierea categoriei de management, display-urile care se folosesc in magazin, detalierea unor evenimente speciale in magazin.
Gregory A. Sand, Ph. D. detaliaza in cartea sa World Class Merchandising aspecte din punctul de vanzare intr-un magazin, display-urile promotionale folosite in magazin spre promovarea produsele, definirea categoriei de management si detalierea acestei tehnici.
In cartea Retail Merchandising Management scrisa de John W. Wingate, Elmer O. Schaller, F. Leonard Miller sunt detaliate aspecte in legatura cu termenul de merchandising, informatii privind asortimentul de produse, inventarul de la punctul de vanzare.
CAPITOLUL 1
Informatii generale despre Real Hypermarket
Hypermarket-urile sunt puncte de vanzare cu o suprafata de peste 2500mp, care cuprinde o gama sortimentala de aproximativ 25000-50000 produse. Aceste tipuri de magazine se caracterizeaza prin prezenta tuturor raioanelor, inclusiv a celor care practica vanzarea clasica.In ceia ce priveste consctructia,magazinul este doar pe un nivel si este situat, mai in toate cazurile la periferia orasului.


Fisiere in arhiva (1):

  • Metode si Tehnici de Vanzare la Real Hypermarket.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prin apasarea pe butonul “Descarca acum” declar ca am citit, inteles si agreat termenii si conditiile.
* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!