Metode si Tehnici Moderne de Management Utilizate in Cadrul SC Dancor Proiect SRL

Cuprins licenta Cum descarc?

Introducere . 4
CAPITOLUL I 
Prezentarea generala a firmei . 5
1.1. Scurt istoric al firmei . 6
1.2. Structura organizatorica a firmei . 7
1.3. Oferta de produse si servicii . 12
1.4. Misiune, viziune si obiectivele firmei . 14
1.5.Promovarea firmei, metode de atragere a clientilor . 15
CAPITOLUL II 
Metode generale de management . 17
2.1. Managementul prin obiective . 17
2.2. Managementul prin proiecte . 20
2.3. Managementul prin produs . 22
2.4. Managementul prin bugete . 24
2.5. Managementul prin exceptii . 26
2.6. Managementul participativ . 28
CAPITOLUL III 
Tehnici de management . 30
3.1. Metoda diagnosticarii . 30
3.2. Sedinta . 35
3.3. Delegarea . 39
3.4. Tabloul de bord . 41
CAPITOLUL IV
Metode si tehnici moderne de management utilizate in cadrul S.C. DANCOR PROIECT S.R.L. . 45 
4.1. Utilizarea metodei sedintei in cadrul societatii SC.DANCOR PROIECT SRL . 45
4.2 Utilizarea metodei delegarii in cadrul societatii S.C.DANCOR PROIECT S.R.L. . 52
CONCLUZII SI PROPUNERI . 56
BIBLIOGRAFIE . 58


Extras din licenta Cum descarc?

INTRODUCERE
Un management dinamic si eficient presupune utilizarea celor mai potrivite solutii de transpus in practica. Aceste solutii sunt reprezentate de metodele si tehnicile de management.
Metodele si tehnicile de management reprezinta instrumentele aflate la dispozitia decidentilor in vederea realizarii obiectivelor propuse.
Metoda de management reprezinta o imbinare multipla si coerenta de principii, idei, orientari, procedee si studii de caz, in care gradul de formalizare este relativ redus, iar formularile sunt nerigide. Metoda de management acorda o atentie deosebita imaginatiei constructive, posibilitatii de aplicare in mod creator a unor proceduri, studii de caz etc., la conditiile concrete din fiecare intreprindere.
Necesitatea gasirii unor metode noi de management este determinata de dinamismul evenimentelor ce au loc in intreprindere si carora managerii trebuie sa le faca fata. Scopul principal al practicarii acestor metode consta in cresterea eficientei activitatii managerilor privind coordonarea activitatii salariatilor si in antrenarea acestora la realizarea obiectivelor propuse de intreprindere.
O anumita metoda de management aplicata intr-o intreprindere presupune ca toti sau aproape toti managerii sa foloseasca procedeele si tehnicile specifice acesteia, pentru a se putea cuantifica rezultatele si stabili efectele economice obtinute in urma aplicarii ei.
Tehnica de management, in practica manageriala, se delimiteaza cu greu de metoda de management, diferenta constand doar in faptul ca tehnica de management are o ,,constructie mai simpla, prin intermediul sau exercitandu-se o anumita sarcina de conducere, impactul sau limitandu-se la nivelul unui manager" (Nicolescu, 2000, p. 24). 
Iata de ce am considerat ca o lucrare care sa trateze Metodele si tehnicile moderne de management in cadrul unei firme este mai mult decat binevenita. Titlul lucrarii reflecta, evident, si scopul : prezentarea modului prin care metodele si tehnicile moderne, in procesul de management, contribuie la obtinerea unor rezultate economice superioare. 
Este, totusi, destul de greu sa prezinti clar o tema, iar aceasta pentru faptul ca materialul studiat te poate pune in situatia de a nu epuiza toate chestiunile care se pot trata referitor la tema data. Cu riscul unei extinderi, am incercat o analiza cat mai atenta a temei, sub diverse aspecte.
Sursele pe care le-am utilizat au fost diverse (surse bibliografice, ziare si reviste, surse internet, etc.).
Materialul cercetat m-a pus in fata optiunii pentru o studiere selectiva din carti cum ar fi ''Managementul Organizatiei'', "Sisteme metode si tehnici manageriale ale organizatiei", "Management general" si multe alte surse.
Am optat pentru o structura cat mai sistematica a lucrarii tocmai pentru a fi cat mai explicit continutul sau, iar concluziile sa poata fi mai usor discutate si, daca este cazul, criticate.
Lucrarea de licenta este structurata pe patru capitole.
Primul capitol cuprinde prezentarea generala a firmei precum si misiunea si obiectivele sale sau metodele de atragere a clientilor.
Capitolul al doilea al lucrarii cuprinde prezentarea in detaliu a celor mai utilizate metode manageriale folosite in practica economica.
Cel de-al treilea capitol cuprinde notiuni referitoare la tehnicile manageriale care au aparut din necesitatea optimizarii deciziilor si vizeaza cresterea eficientei managementului intreprinderii.
Ultimul capitol reprezinta studiu de caz realizat in cadrul firmei S.C. DANCOR PROIECT S.R.L. cu privire la tehnicile manageriale.
In incheiere sunt trecute in revista concluziile si propunerile luate in urma studiului de caz realizat in cadrul firmei si a notiunilor de metode si tehnici moderne manageriale. 
CAPITOLUL I
PREZENTAREA GENERALA A FIRMEI
1.1. Scurt istoric al firmei
S.C. DANCOR PROIECT S.R.L., firma de consultanta in afaceri si management, functioneaza sub forma juridica de societate comerciala cu raspundere limitata, conform legilor in vigoare, fiind inregistrata la Camera de Comert si Industrie a Romaniei sub nr. J01/410/1999.
La baza activitatii S.C. DANCOR PROIECT S.R.L se afla Statutul Societatii si Regulamentul de Organizare si Functionare. Sediul institutului este in municipiul Alba Iulia, str. Simion Barnutiu, nr.17, Jud. Alba. 
Obiectul de activitate al firmei il constituie activitatea de consultanta in afaceri si management.
Cele mai importante activitati ale firmei se deruleaza in urmatoarele domenii:
o Consultanta pentru afaceri si management in domeniul specific;
o Implementarea unor strategii de dezvoltare si dotare cu echipamente in cadrul IMM-urilor, oferte, participare la licitatii, asistenta si materiale publicitare cu scop informativ;
o Materiale publicitare, productia de mesuri si benare, inchirieri panouri publicitare;
o Studii de fezabilitate si strategii de dezvoltare a unor regiuni defavorizate, regiuni cu un potential turtistic mare, comune, orase, etc;
o Intocmirea de documentatii pentru obtinerea de fonduri si construirea de lanturi hoteliere, pensiuni, diferite terenuri de divertisment (fotbal, tenis, paint-ball), etc.
S.C. DANCOR PROIECT S.R.L. este o organizatie publica cu un capital social subscris in suma de 200 RON (doua milioane) lei, ce se divide in 20 de parti sociale a cate 10 RON fiecare parte sociala, fiind indivizibila si detinuta de catre asociati in proportii diferite.
S.C. DANCOR PROIECT S.R.L. a colaborat cu Consilii Locale ale Primariilor din judetul Alba, dar si cu firme care au acelasi obiect de activitate, din tara.
Principalele tipuri de contracte pe care firma le incheie cu clientii sai sunt documentatii pentru proiectele finantate din fondurile structurale, fonduri de dezvoltare regionala si orice fond care poate fi accesat de la Uniunea Europeana.


Fisiere in arhiva (1):

  • Metode si Tehnici Moderne de Management Utilizate in Cadrul SC Dancor Proiect SRL.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Bibliografie

1. Nicolescu, Ovidiu si Verboncu, Ion - '' Managementul organizatiei ", Editura Economica, Bucuresti, 2000 
2. Hinescu Arcadie, Briciu Sorin, Burja Vasile si Ursu Dorel - " Management" , Editura "STAR SOFT", 1998
3. Hinescu Arcadie, Dragolea Larisa , Fleser Nelu, Onetiu Gheorghe - "Management" ,Editura Risoprint, Cluj-Napoca, 2006.
4. Nicolescu Ovidiu, I.Popa - "Managementul organizatiei", Editura Economica, Bucuresti, 2007
5. Eppler, Mark - "Capcanele Managementului", Editura Polirom, Iasi 2007
6. Gavrila, T.; Lefter, V.- "Managementul general al firmei", Editura Economica, Bucuresti, 2005
7. Hinescu, Arcadie - "Managementul general si managementul scolar", Universitatea ,,1 Decembrie 1918" Alba Iulia, seria ,,Didactica", Alba Iulia, 2002
8. Nanes Marcela - "Managementul strategic al intreprinderii si provocarile tranzitiei", Editura ALL BECK, Bucuresti, 2000
9. Nica Panaite - "Managementul firmei", Editura Condor, Chisinau, 1994
10. Regester, Michael ; Larkin, Judy - ,, Managementul crizelor si al situatiilor de risc", Editura Comunicare.ro , Bucuresti, 2003
11. Voicu, Monica; Rusu, Costache - "ABC-ul comunicarii manageriale" Editura Gh.Asachi., Iasi, 1993
12. Sasu, Constantin - "Tainele succesului in afaceri", Editura Sanvialy, Iasi, 1996
13. Colectia revistei - "Idei de afaceri"
14. Dumitru I. Popescu - "Managementul modern al organizatiilor", Editura Fundatiei Romania de Maine, 2005
15. Petrescu, I., - "Management", Editura Tipocart Brasovia, Brasov, 1993
16. Zaharia M., Zaharia C., Deac A. si Vizinteanu F., - "Management. Teorie si aplicatii C++ ", Editura Tehnica, Bucuresti, 1993
17. PINTILIE, C., - "Metode si tehnici de conducere a unitatilor economice", A S E., Bucuresti, 1974
18. Johnson, R., Kast, F. E., Rosenzweig, J. E. - "Theorie, conceptin et gestion des systemes", Paris, Dunod, 1970
19. Knight, W.D. si Weinwurm,E. H., - "Managerial Budgeting", The Mac-Millan Company, New York, 1964
20. www.academiadeafaceri.ro
21. www.businessweek


Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 8 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prin apasarea pe butonul “Descarca acum” declar ca am citit, inteles si agreat termenii si conditiile.
* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!