Mixul de Marketing intr-o Intreprindere Turistica cu Referire la Agentia de Turism Movi Tour

Cuprins licenta Cum descarc?

INTRODUCERE . I
CAP. 1 NOTIUNI GENERALE PRIVIND MARKETINGUL SI MIXUL DE MARKETING . 1
1.1 Etape in evolutia conceptului de marketing .1
1.2 Definitiile marketingului .3
1.3 Conceptul de mix - marketing .4
CAP. 2 POLITICI DE MARKETING .6
2.1 Politica de produs .6
2.1.1 Conceptul de produs si nivelurile sale .6
2.1.2 Marca. Identitatea marcii .8
2.1.3 Mixul produsului .9
2.1.4 Procesul de dezvoltare si innoire a produselor .10
2.1.5 Ciclul de viata al produsului .12
2.1.6 Strategii de produs .14
2.2 Politica de pret .16
2.2.1 Pretul si factorii sai de influenta .16
2.2.2 Elaborarea strategiei de pret .18
2.2.3 Procedura stabilirii pretului .19
2.2.4 Alternative strategice de pret .20
2.3 Politica de distributie .22
2.3.1 Conceptul, continutul si rolul distributiei .22
2.3.2 Canalul de distributie .23
2.3.3 Strategii de distributie .26
2.4 Politica de promovare .27
2.4.1 Conceptul si continutul procesului de comunicare .28
2.4.2 Planificarea promotionala .29
2.4.3 Strategii de promovare .32
CAP. 3 MIXUL DE MARKETING AL AGENTIEI DE TURISM MOVI TOUR .34
3.1 Prezentarea agentiei de turism Movi Tour si oferta de produse pe piata interna si internationala a acesteia.34
3.1.1 Organizarea agentiei Movi Tour .34
3.1.2 Oferta de produse a agentiei pe piata intena .35
3.1.3 Oferta de produse a agentiei pe piata externa .36
3.2 Politica de tarifare a agentiei Movi Tour .37
3.3 Forme si mijloace de promovare a ofertei turistice .38
3.3.1 Forme si mijloace de promovare pe piata interna .38
3.3.2 Forme si mijloace de promovare pe piata externa .39
3.4 Politica de distributie a agentiei Movi Tour .40
CONCLUZII
BIBLIOGRAFIE


Extras din licenta Cum descarc?

Introducere
,,Orice pas al unei calatorii devine o aventura a cunoasterii; la fiecare pas mori si invingi de bucurie, ineditul te face sa renasti, natura te reinalta pe soclul fiecarei zile, martor la propriu-i miracol". (Vasile Glavan)
Turismul este o activitate umana, nonlucrativa, desfasurata temporar la libera alegere, in afara localitatii de resedinta, avand ca scop agrementul, refacerea sanatatii, realizarea unor misiuni (religioase, culturale, etc.), afaceri, largirea orizontului de cunostinta.
Ca domeniu relativ nou de cercetare, turismul prezinta o complexitate in continua crestere, in plan economic sintetizand rezultatele unui numar mare de activitati, iar in plan psiho-social constituindu-se ca modalitate superioara de organizare a timpului liber, in care se recupereaza energiile cheltuite in procesul muncii de orice fel, dar are loc, in mod intrinsec, si dezvoltarea personalitatii umane, sporirea capacitatii sale creative.
In ultimele decenii, firmele au trebuit sa faca fata unei concurente mai acerbe mai oricand; a fost necesara trecerea de la o filozofie bazata pe produs la una bazata pe client si marketing. Acest lucru se realizeaza printr-o mai buna cunoastere si satisfacere a nevoilor si dorintelor consumatorilor.
Abordarea obiectiva, logica si comparativa a conceptului de marketing in cadrul oricarei unitati productive sau de servicii, insotita de aplicarea lui in practica de o serie de masuri concrete reprezinta o parghie importanta de imbunatatire a activitatii economice, un instrument adecvat de lupta concurentiala.
Ideea antrenarii resurselor pe care le are la dispozitie intreprinderea, in combinatii diferite, astfel incat sa permita acesteia realizarea unui contact eficient cu piata a condus la nasterea conceptului de marketing-mix. 
Drept urmare, marketingul mix se defineste ca orientarea activitatii de markting a intreprinderii, in functie de resursele sale interne si conditiile pietei, prin combinarea intr-un tot unitar, coerent, sub forma unor programe a elementelor politicii de produs, pret, plasare si promovare in vederea atingerii obiectivelor fixate pentru o anumita perioada.
CAP. 1 NOTIUNI GENERALE PRIVIND MARKETINGUL SI MIXUL DE MARKETING
Aparitia marketingului este strans legata de existenta cometului si a aparut in marile universitati americane la inceputul secolului XX. Ca termen, marketingul a fost utilizat pentru prima data in 1902, la Universitatea din Michigan, si descria un obiect de curs universitar referitor la "diferite metode de marketing ale bunurilor". 
Specializarea marketingului a aparut din nevoia practica de a gasi solutii cat mai eficiente la probleme particulare din diferite activitati economice.
1.1 Etape in evolutia conceptului de marketing
Termenul marketing este de origine anglo-saxona si provine din verbul to market care inseamna a desfasura tranzactii de piata, a cumpara si a vinde. In literatura de specialitate, termenului marketing ii sunt atasate mai multe acceptiuni. In linii mari, a face marketing inseamna a actiona pe piata, dezvoltand produse si servicii si distribuindu-le acolo unde sunt cerute, celor care le asteapta si care sunt dispusi sa plateasca pentru ele.
Chiar daca termenul apare pentru prima data in anul 1902, ca stiinta, marketingul a aparut mai tarziu, dupa perioada postbelica, timp in care dezvoltarea comertului a parcurs urmatoarele etape:
- etapa productiei, caracterizata de cresterea productiei si reducerea preturilor;
- etapa vanzarilor, in care se produce atat cat se poate vinde; intreprinderile urmareau sa vanda ceea ce produceau (folosind o politica agresiva de promovare) si nu sa produca ceea ce vor consumatorii;
- etapa marketingului, in care a inceput sa se produca ceea ce se poate vinde, producatorul indreptandu-si atentia spre cunoasterea si satisfacerea nevoilor si dorintelor consumatorilor. 
Marketingul apare pentru prima data in practica firmelor americane. Asociatia Americana de Marketing defineste marketingul ca fiind totalitatea actvitatilor economice care dirijeaza fluxul bunurilor si serviciilor de la producator la consumator sau utilizator.
Unii autori sunt de parere ca anumite metode si tehnici de marketing au aparut din cele mai vechi timpuri; cand se desfasura asa-numitul "comert mut", intre cartaginezi si africani, de care aminteste Herodot.
Cu toate acestea, marketingul ca un concept integrator, ca o activitate practica este un concept foarte tanar.


Fisiere in arhiva (1):

  • Mixul de Marketing intr-o Intreprindere Turistica cu Referire la Agentia de Turism Movi Tour.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 8 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!