Mixul de Marketing - SC Aerostar SA

Cuprins licenta Cum descarc?

Capitolul 1 Cadrul organizatoric de la SC AEROSTAR SA
1.1.Istoricul societati comerciale
1.2.Statutul societati
1.3.Obiectul de activitate
1.4.Organigrama firmei
1.5.Produse comercializate
Capitolul 2 Produsul la SC Aerostar SA
2.1 Consideratii generale privind produsul
2.2 Elemente constitutive ale politici de produs
2.2.1 Atributiile produsului
2.2.2 Numele si marca produsului
2.2.3 Ambalarea produsului
Capitolul 3 Pretul la SC Aerostar SA
3.1 Obiectivele , importanta si rolul pretului
3.2.1 Obiectivele stabiliri pretuluiu
3.2 Factori ce influenteaza marimea si dimensiunea pretului
3.3 Strategii de preturi
Capitolul 4 Promovarea la SC Aerostar SA
4.1 Elaborarea planului de promovare
4.2 Obiectivele si rolul promovari
4.3 Tehnici si instrumente utilizate in promovare
Capitolul 5 Distributia la SC Aerostar SA
5.1 Conceptul de distributie
5.2 Natura , rolul si functiile distributiei
5.2.1 Rolul distributiei in societate
5.2.2Functiile distributiei
5.3 Structura canalelor de distributie
5.4 Dimensiunile canalului de distributie


Extras din licenta Cum descarc?

CAPITOLUL I
CADRUL ORGANIZATORIC LA SC AEROSTAR SA
1.1.Istoricul societati comerciale
Scopul infiintarii societatii a fost asigurarea repararii avioanelor din dotarea aviatiei militare , fabricarii pieselor de schimb , a sculelor, bunurilor si instalatiilor speciale destinate ramurii aviatice , pentru asigurarea capacitatii de aparare a tarii si continuarii traditiei aviatiei romanesti 
Intreprinderea de Avioane din Bacau a luat fiinta in anul 1953 prin H.C.M. 1165/1953 sub denumirea de U.M. 03767,avind drept scop asigurarea repararii tehnicii de aviatie,a agregatelor si aparaturii de bord precum si fabricarea pieselor de schimb si a SDV-urilor speciale de aviatie.
Primele capacitati de productie se pun in anul 1954, cand practic unitatea isi incepe activitatea de reparatii. Au intrat in functiune halele de reparat avioane motoare,forja si turnatorie, mecanicul sef si celelalte spatii aferente activitatilor auxiliare.
De la infatisarea initiala, pina la cea actuala, moderna, a unitatii a avut loc un proces continu de modernizare si dezvoltare. Astfel,intreprinderea , in afara fondurilor de investitii alocate in primii ani pentru completarea capacitatilor de productie existente, a parcurs etape importante de dezvoltare si modernizare. Prima etapa mai importanta a fost perioada 1972 - 1975, apoi cea din perioada 1976 - 1980 si cea de a treia inceputa in anul 1983 si a fost finalizata in anul 1984.
In primii doi ani de activitate ( 1954 - 1955 ) s-au realizat reparatii de avioane si motoare de peste 1.055.000 ore si un volum de 310.000 fabricatie corespunzind unui volum de productie marfa de aproximativ 13,5 si respectiv 27 milioane lei.
Daca la inceputul activitatii s-a rezumat la reparare de celule avioane si motoare si confectionarea unor piese de schimb ulterior aceasta s-a extins cuprinzind si repararea aparatelor de bord, a agregatelor componente, a utilajului de aerodrom. S-a trecut la asimilarea reparatiilor unor noi tipuri de tehnica de aviatie si militara. Odata cu cea de-a doua etapa de dezvoltare se trece la asimilarea si fabricarea trenurilor de aterizare pentru elicoptere si avioane. Anul 1973 marcheaza trecerea de la activitatea de reparatii la cea de conceptie , proiectare si constructie proprie de avioane.
Tinandu-se seama de capacitatea si experienta colectivului , se incredinteaza unitatii construirea propriului avion romanesc modern care efectueaza zborul inaugural , in anul 1974.
Cea de-a treia etapa importanta in dezvoltarea intreprinderii are in vedere asimilarea si fabricarea de serie a motoarelor cu piston pentru aviatie, precum si a reductoarelor de aviatie.
Schimbandu-si denumirea succesiv din U.R.A in I.R.Av., I.Av. si in cele din urma AEROSTAS , subordonata succesiv Ministerului Fortelor Armate, Comandamentului Apararii Antiaeriene a Teritoriului , Directiei Industriale Generale a Armatei apoi Ministerului Industriei Constructoare de Masini , ca parte din Centrala Industriei de Mecanica Fina si Aeronautica , Grupul Aeronautic Bucuresti sau ca entitate autonoma in cadrul ramurii industriei aeronautice si de aparare, Aerostar a avut un curs propriu de dezvoltare , mereu in slujba clientului sau principal Ministerul Apararii Nationale a Romaniei.
Etapele specifice de dezvoltare a societatii au fost marcate de necesitatea de a raspunde nevoilor si cerintelor clientului pentru care fusese creata , pe de o parte si de politica economica a tarii , pe de alta parte. Aceasta a insemnat in timp dezvoltarea progresiva a activitatilor din profilul , de baza dar si dezvoltarea unor activitati conexe sau auxiliare , de exemplu : fabricarea de butelii de aragaz , piese de schimb auto , componente pentru instalatii industriale si agricole , motoare diesel de mica putere , etc.
Urmare a modernizarii si dezvoltarii continue a capacitatilor de productie, a activitatii de conceptie , a muncii intregului colectiv, volumul de productie a cunoscut mereu o linie ascendenta si un ritm rapid de crestere Astfel productia anului 1985, fiind de 79,13 ori mai mare decit in primul an de activitate , de 11,6 ori fata de anul 1965 La sfirsitul anului 1989 volumul de productie a depasit 1,38 miliarde de lei 
In contextul schimbarilor ce au avut loc in economia romaneasca dupa decembrie 1989 si in conformitate cu prevederile Legii 15/1990, fostele intreprinderi de stat au fost reorganizate in societati comerciale si regii autonome.
Regia , ca forma de unitate economica este o intreprindere avind ca obiect de activitate exploatarea de bunuri ale statului, dar legata intr-o masura mai mare sau mai mica de bugetul statului prin rezultatele financiare.
Societatea comerciala este " agentul economic specific economiei si se caracterizeaza prin asocierea , pe baza de contract, a unui grup de persoane in vederea efectuarii de acte de comert si a obtinerii de profit , pe care si-l impart in raport de capitalul cu care au participat la asociere, potrivit prevederilor legale existente "
Angajata inca din 1953 in mod eficient, responsabil si profitabil in activitati din domeniul constructiilor aeronautice, reparatiilor si modernizarilor de avioane militare Aerostas si-a mentinut statutul de furnizor de prim rang al Ministerului Apararii Nationale din Romania si urmareste sa realizeze un inalt nivel de performanta si sa-si consolideze pozitia de piata in domeniile in care opereaza.
De la infiintare si pana in prezent, intreprinderea a cunoscut o continua dezvoltare, atat in domeniul traditional al aviatiei si echipamentelor militare, cat si in domeniul productiei destinate pietei civile. O buna parte din activitatile nou introduse au constituit premiere nationale, ca de exemplu:
- fabricarea de butelii pentru gaze petroliere lichefiate;
- fabricarea de trenuri de aterizare;
- fabricarea de avioane usoare;
- executia prototipului avionului de lupta IAR-93;
- executia prototipului avionului agricol AG-6.
Actualmente intreprinderea ocupa o suprafata de 46 ha, din care 34 ha sunt acoperite cu constructii. Transporturile sunt facilitate de accesul direct la pista aeroportului Bacau, la retelele de drumuri si cai ferate nationale.
S.C. AEROSTAS S.A. este structurata in trei divizii de productie si o Divizie Strategica, aceasta stabilind politica generala si asigurand conducerea principalelor functiuni ale intreprinderii. 
Cele trei divizii sunt urmatoarele:
- Divizia Sisteme isi desfasoara activitatea in urmatoarele domenii:
- intretinerea, repararea si modernizarea avioanelor militare;
- intretinerea si repararea de tehnica militara de transmisiuni si control a zborului;
- proiectarea si fabricarea de echipamente de comunicatie militare si civile;
- proiectarea si fabricarea de echipamente hidraulice.
- Divizia Comerciala isi desfasoara activitatea in urmatoarele domenii:
- proiectarea si fabricarea de avioane usoare si ultrausoare, de subansamble pentru constructia de aeronave;
- proiectarea si fabricarea de motoare Diesel de mica putere (12 CP );
- proiectarea si fabricarea de piese de schimb auto, roti dintate, pompe hidraulice;
- proiectarea si fabricarea de recipienti pentru gaz petrolier lichefiat;
- fabricarea de armaturi pentru instalatii.
- Divizia Tehnologica isi desfasoara activitatea in urmatoarele domenii:
- executia de utilaje de productie specifice (masini de sudat cu cordon circular pentru recipienti sub presiune, masini de sablat si metalizat recipienti, instalatii pentru incercari mecanice, hidraulice, electrice);
- modernizari si reparatii de masini unelte;
- executia de semifabricate turnate si forjate;
- tratamente termice secundare, acoperiri chimice si electrochimice;
- analize chimice si incercari fizico-mecanice asupra materialelor;
- reparatii si verificari metrologice de echipamente de inspectie, masurare si incercare.


Fisiere in arhiva (1):

  • Mixul de Marketing - SC Aerostar SA.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!