Mixul de Marketing. Studiu de Caz SC Transilana SA

Extras din licenta Cum descarc?

INTRODUCERE
In cadrul Lucrarii de Licenta, intitulata "Mixul de marketing. Studiu de caz S.C. Transilana S.A.", am analizat politicile de produs, pret, distributie si promovare practicate de aceasta.
Proiectul este format din patru mari capitole, avand urmatoarea structura:
- Capitolul 1: Notiuni generale privind marketingul si mixul de marketing;
- Capitolul 2: Prezentarea generala a societatii comerciale Transilana S.A.;
- Capitolul 3: Mixul de marketing al societatii comerciale Transilana S.A.;
- Capitolul 4: Concluzii si propuneri. 
Primul capitol este structurat in patru subcapitole, in care sunt descrise principalele definitii ale marketingului si mixului de marketing, dar si principalele caracteristici ale celor 4P: politica de produs, politica de pret, politica de distributie, politica de promovare. 
In cel de-al doilea capitol am descris istoricul si activitatea curenta a societatii comerciale S.C. Transilana S.A., structura organizatorica, resursele sale tehnicile si tehnologice dar si piata interna si externa pe care actioneaza.
Tot in acest capitol am descris micromediul si macromediul firmei, acordand o mare importanta clientilor sai, furnizorilor de materie prima si firmelor concurente de pe piata interna si externa.
In cel de-al treilea capitol am facut analiza propriu-zisa a mixului de marketing al societatii Transilana. Am descris gama de productie, calitatea, ambalarea si etichetarea produselor, tipurile de preturi practicate, modalitatea de distributie a produselor de la companie pana la clientii finali, precum si caile de promovare utilizate de societate pentru a-si face marca si produsele cunoscute in randul clientilor actuali si potentiali.
In ultimul capitol am concluzionat continutul lucrarii si am venit cu cateva propuneri in ceea ce priveste imbunatatirea activitatii productive si imbunatatirea activitatii de import-export. 
CAP. 1. NOTIUNI GENERALE PRIVIND MARKETINGUL SI MIXUL DE MARKETING
Aparitia marketingului este strans legata de existenta comertului si a aparut in marile universitati americane la inceputul secolului XX. Termenul de ,,marketing" a fost utilizat pentru prima data in anul 1902, la Universitatea din Michigan, si descria un obiect de curs universitar referitor la "diferite metode de marketing ale bunurilor". 
Specializarea marketingului a aparut din nevoia practica de a gasi solutii cat mai eficiente la probleme particulare din diferite activitati economice.
1.1. Definitiile marketingului
Orice definitie a marketingului, ar trebui sa cuprinda urmatoarele concepte de baza: nevoi, dorinte si cereri, produse, valoare, satisfactie si calitate, piete.
Definitiile marketingului pot fi impartite in doua mari categorii:
- definitii clasice (inguste), care pun accent in mare parte pe activitatea comerciala si pe miscarea fizica a bunurilor si serviciilor, ignorand multe categorii puternic influentate de activitatile de marketing (angajatori, sindicate, grupuri de consumatori, agentii guvernamentale etc.);
- definitii moderne (largite), care extind aria de influenta a marketingului si asupra diverselor organizatii non-profit, persoanelor si ideilor, raporteaza activitatea intreprinderii la mediu si se refera si la aspecte de natura sociala.
Marketingul este o conceptie care afirma ca productia si toate resursele intreprinderii trebuie subordonate satisfacerii cumparatorilor, fiind singura modalitate de dezvoltare maxima a vanzarilor si de obtinere a celor mai mari beneficii.
,,Marketingul poate fi definit si drept un proces managerial si social prin care indivizii sau grupurile obtin ceea ce le este necesar prin crearea, oferirea si schimbul de produse avand o anumita valoare" , sau chiar ,,procesul de management responsabil pentru identificarea, anticiparea si satisfacerea in mod profitabil a necesitatilor clientului." 
1.2. Mixul de marketing - principalul instrument de promovare al politicii de marketing
Din perspectiva intreprinderilor producatoare de bunuri si servicii, marketingul are in vedere mai multe tipuri de activitati:
- activitati legate de cunoasterea si intelegerea nevoilor si cerintelor consumatorilor;
- activitati legate de conceperea si producerea bunului sau serviciului respectiv;
- activitati care au in vedere stabilirea nivelului de pret;
- activitati de distributie sau de plasare a bunurilor si serviciilor catre consumatorii sau utilizatorii finali;
- activitati promotionale, care urmaresc informarea, atragerea si convingerea consumatorilor;
- activitati post-vanzare.


Fisiere in arhiva (1):

  • Mixul de Marketing. Studiu de Caz SC Transilana SA.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 8 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prin apasarea pe butonul “Descarca acum” declar ca am citit, inteles si agreat termenii si conditiile.
* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!