Mixul de Produs in Cadrul BRD - Groupe Societe Generale

Cuprins licenta Cum descarc?

Introducere 5
CAP. I: Fundamentele teoretice ale marketingului financiar bancar 6
1.1.Conceptul de marketing bancar 8
1.2.Evolutia marketingului bancar in contextul crizei actuale 9
1.3.Prezentarea sistemului financiar bancar 10
CAP. II Mixul de produs 16
2.1. Politica de produs 16
2.2. Politica de pret 29
2.3. Politica de distributie 32
2.4. Politica de promovare (comunicare) 35
CAP. III Marketingul BRD- Groupe Societe Generale 42
3.1.Prezentarea BRD si evolutia sa in cadrul sistemului romanesc 42
3.2.Principalele functii ,activitati si operatiuni desfasurate de BRD-Groupe 
Societe Generale 44
CAP.IV Studiu de caz: Mixul de produs pe exemplul BRD GSG 47 
4.1.Analiza influentei asupra comportamentului consumatorului 47
4.2.Servicii si produse oferite de BRD persoanelor fizice 50
4.3 Formele de promovare folosite de banca BRD pentru produsele sale 55
Concluzii.si propuneri 60
Bibliografie 61


Extras din licenta Cum descarc?

Prezenta lucrare are ca principal obiectiv prezentarea mixului de marketing in activitatea financiar-bancara. Rolul acestuia este reflectat de functiile obiectiv si scop ale marketingului in general, ale marketingului serviciilor,pentru maximizarea profitului; satisfacerea nevoilor clientilor; reducerea decalajului dintre serviciile oferite si prestate pe de o parte si intre cele receptate, pe de alta parte.
Lucrarea este structurata in patru capitole ,capitolul al patrulea cuprinzand studiul de caz al proiectului.
Primul capitol abordeaza partea teoretica a marketingului financiar bancar atat ca notiune cat si ca evolutie si particularitati in contextul actualei crize, se prezinta intr-un mod mai amplu sistemul financiar bancar in cele mai importante tari ale lumii. Se reda in tabelul 1 principalele asemanari si deosebiri ale marketingului bancar fata de marketingul produselor si cel al serviciilor:
Capitolul al doilea aprofundeaza mixul de produs in domeniul financiar bancar si prezinta, ca si in cazul mixului aplicat bunurilor tangibile, aceleasi patru componente cunoscute sub denumirea de "cei patru P": produs, pret, plasament (distributie), promovare (comunicare).
Marketingul BRD- Groupe Societe Generale este abordat in capitolul al treilea cu ajutorul unei prezentari a locului ocupat de aceasta banca in cadrul sistemului romanesc, dar si cu informatii despre principalele functii ,activitati si operatiuni desfasurate de BRD-Groupe Societe Generale.
Studiul de caz prezentat in capitolul patru incearca sa analizeze mixul de produs pe exemplul BRD GSG, reliefand toate metodele folosite de aceasta banca pentru obtinerea succesului intr-o lume plina de concurenta.
Publicitatea bancara este parte componenta a politicii bancare si anume a politicii promotionale. Scopul imediat al publicitatii bancare este sa convinga si sa determine partenerii de afaceri sa cumpere produsele si serviciile bancare.
CAPITOLUL I
Fundamentele teoretice ale marketingului bancar
Termenul de marketing este foarte utilizat si are semnificatii diferite. La modul general, marketingul este un ansamblu de actiuni vizand adaptarea ofertei unei intreprinderi la nevoile agentilor, ce exprima cererea.
Marketingul bancar se refera, deci la actiunile intreprinse de banci pentru a satisface nevoile clientelei lor. Nu trebuie totusi sa se inteleaga ca marketingul bancar este o transformare pur si simplu a metodelor de marketing ale intreprinderilor industriale si comerciale catre firmele bancare. Marketingul bancar constituie un element original al marketingului general si, desi obiectivele sunt identice, demersul si metodele sunt diferite: nu se poate concepe in acelasi mod marketingul produselor alimentare si cel al produselor bancare pentru ca, comportamentul consumatorilor fata de aceste produse este diferit.
Desi, de cele mai multe ori marketingul bancar este incadrat in marketingul serviciilor unii autori il trateaza separat ca pe o a treia categorie, "hibrida", care imprumuta elemente atat din marketingul serviciilor - datorita intangibilitatii produsului bancar, cat si din marketingul bunurilor materiale, prin sensibilitatea particulara atasata produsului-bani.
Marketingul bancar se inscrie intr-o perspectiva a marketingului serviciilor marcat de cele patru caracteristici: intangibilitate, inseparabilitate, eterogenitate si perisabilitate.
Specificitatea marketingului bancar vizavi de marketingul serviciilor, lipsa coincidentei perfecte intre aceste doua forme ale marketingului, atrage atentia asupra diversitatii ce caracterizeaza marketingul serviciilor.
In ce priveste dificultatea de a preciza continutul marketingului serviciilor, activitatea bancara se singularizeaza net. Produsul-bani este dematerializat, dar aceasta dematerializare nu este totala. Riscul asociat oricarui act de cumparare al serviciilor nu este resimtit in aceeasi masura, ca natura sau amplitudine, in cazul solicitarii unui imprumut. Orice cheltuiala a cumparatorului de produse si servicii bancare are o contrapartida tangibila, durabila si sigura spre deosebire de achizitionarea serviciilor unui hotel, agentie de turism sau companie de asigurari care nu ofera decat o satisfactie imediata si trecatoare sau viitoare si ipotetica


Fisiere in arhiva (1):

  • Mixul de Produs in Cadrul BRD - Groupe Societe Generale.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!