Modalități de advertising online folosind rețelele sociale

Cuprins licență Cum descarc?

INTRODUCERE 1
CAPITOLUL 1 2
1. Rețelele sociale - Influența asupra e-business-ului 2
1.2 Rețele sociale: definiție, istoric și clasificare 2
1.3 Clasificarea Retelelor de socializare 6
1.4 Schimbul multimedia 7
1.5 Caracteristici de bază ale rețelelor de socializare 9
1.6 E-business -ul de brand de sensibilizare 11
1.7 Influența rețelelor sociale pe e-business 13
2. Consolidarea relațiilor cu clienții 19
3. Venituri ca oportunitate 21
CAPITOLUL 2 23
2. Marketing-ul Electronic 23
2.1 Ce este de fapt marketing-ul electronic? 23
2.3 Pe cine preocupa EM cel mai mult 25
2.4 Avantajele e-marketing-ului 25
2.5 Beneficiile eMarketing-ului superior și marketing-ului traditional 26
2.6 Dezavantajele e-marketing-ului 27
2.7 Strategii și tactici de marketing electronic 27
CAPITOLUL 3 29
3. STARBUCKS: O STRATEGIE ONLINE 29
3.1 Despre Starbucks 29
3.2 Analiza SWOT 34
3.3 Strategia socială a Starbucks-ului 35
CONCLUZII 42
BIBLIOGRAFIE 43


Extras din licență Cum descarc?

INTRODUCERE
Am ales sa abordez tema “Modalitati de advertising online folosind relele sociale” in cadrul acestei lucrari deoarece sunt domenii tot mai importante in activitatea cotidiana atat din perspectiva afacerilor cat si a consumatorilor. Companiile au inceput sa constientizeze beneficiile pe care le are internetul in fata altor canale de marketing, unele alergand exclusive mediul online pentru dezvoltare.Consumatorii “se muta” pe internet, in sensul ca isi petrec tot mai mult din timp conecatati la mediul digital. Pe de alta parte, in conditiile economice actuale, in care cuvantul “criza” este predominant, iar cheltuielile trebuie reduse din orice sursa, este necesar sa se adopte acele solutii care au cel mai bun indice de returnare a investitiei.
De la introducerea lor, site-urile de rețele sociale (SNSS), cum ar fi MySpace, Facebook, LinkedIn și Twitter au atras milioane de utilizatori, dintre care mulți s-au integrat aceste site-uri în practicile lor de zi cu zi. Ca din acest tip de scriere, există sute de SNSS , cu diverse tehnologii, care sprijină o gamă largă de interese și practici. În timp ce caracteristicile lor cheie tehnologice sunt destul de consistente, culturile care apar în jurul SNSS sunt variate. Unele site-uri se adreseaza unui public divers, în timp ce altele atrag persoanele care au un limbaj comun sau identități comune ce tin de rasă, religie sau naționalitate. Exista, de asemenea, site-uri ce variază în măsura în care acestea încorporează noi instrumente de informare și de comunicare, cum ar fi conectivitate cu telefonul mobil, blogging-ul, și foto / video-sharing (Flickr / YouTube). 
Pentru a defini rețele sociale, avem nevoie doar să aruncam o privire asupra vieților noastre, pentru că, deși termenul este relativ nou, conceptul este la fel de vechi ca omenirea în sine. Atâta timp cât există oameni, vor exista rețelele sociale - persoane de legătură cu alte persoane pentru a forma grupuri, grupuri de legătură cu alte grupuri pentru a forma grupuri mai mari, și apoi indivizi de la un grup de legătură cu indivizi din alt grup, pentru a forma o grupare cu totul diferita. E mai mult ca o pânză de păianjen, într-adevăr, și nu este nevoie de mult timp pentru a intelege ca esti mai conectat cu anumite persoane decât te-ai gândit. 
Suntem cu toții într-un fel de rețea socială, fie că este vorba o familie, de cartier, organizație religioasă sau o echipă de sport; știm oameni care cunosc alți oameni. Pe măsură ce lumea a devenit mai bine conectata peste granițele geografice și culturale, am avut de-a face cu metode mai creative , mai elaborate, de a rămâne conectati și de a forma noi relații. Pentru aceasta Internetul a fost inventat. 
CAPITOLUL 1
1. Rețelele sociale - Influența asupra e-business-ului
1.2 Rețele sociale: definiție, istoric și clasificare 
Rețelele sociale sunt, în general, definite ca servicii web-based care permit indivizilor să (1) sa construiasca un profil public sau semi-public în cadrul unui sistem mărginit, (2), să articuleze o listă de alți utilizatori cu care au în comun o legătură, și (3) sa vizualizeze și sa parcurga lista lor de conexiuni și cele făcute de alții în cadrul sistemului. Natura acestor conexiuni poate varia de la site la site. 
De asemenea, alte definiții sunt acceptate, pentru că nu este dificil de a da o explicație exactă a ceea ce este o Rețea de socializare. Astfel, o rețea de socializare poate fi definita astfel: „Persoanele fizice sau grupuri legate de unele obligațiuni comune, împărtășite de statutul social, funcții similare sau comune sau o conexiune geografica sau culturala. Rețele sociale sunt constituie pe o bază ad-hoc, în funcție de necesități specifice și de interes." (Barker, 1999)
Ceea ce face ca site-urile de rețele de socializare sa fie unice nu este că faptul ele permit indivizilor să întâlnească străini, ci mai degrabă pentru că ele permit utilizatorilor să se exprime și să facă vizibile rețelele lor sociale. Acest lucru poate duce la conexiuni intre indivizi care altfel nu ar fi făcute, dar de multe nu acesta este scopul, iar aceste întâlniri sunt frecvent între „legături latente care împărtășesc o legătură” tunci cand nu sunt conectati. 
Pe mulți din mare SNSS participanții nu sunt în mod necesar in '' rețea '' sau în căutarea de a întâlni oameni noi; în schimb, ele sunt în primul rând pentru comunicarea cu oameni care sunt deja o parte din rețeaua lor socială extinsă. Pentru a sublinia retelele de socializare ca o caracteristică de organizare critică a acestor site-uri, eticheta este „site-urile de rețele de socializare." 
În timp ce SNSS au pus în aplicare o mare varietate de caracteristici tehnice, coloana vertebrală a lor este format din profile vizibile care afișează o listă articulata de prieteni care sunt, de asemenea, utilizatori ai sistemului.


Fisiere în arhivă (1):

  • Modalitati de advertising online folosind retelele sociale.doc

Imagini din acest licență Cum descarc?

Bibliografie

1 Danah M. Boyd Site-uri de rețea socială: Definiții, Istorie și Bursa, Universitatea din California, Berkeley, 2008 
2 Funk, Tom Social Media Playbook de afaceri, 2011 
3 Auch-Roy, Herve Starbucks Corporation: Trecut, Prezent și Viitor, 2004 
4 http://www.slideshare.net/EngagementMedia/starbucks-social-media-vitrina 
5 http://www.adviceuk.org.uk/_uploads/documents/social-media-user-angajament-handouts.pdf 
6. http://www.strategicdriven.com/marketing-blog/bid/67270/6-Reasons-Starbucks-marketing-communications-strategy-is-so-effective 
7. http://www.prlog.org/11406212-starbucks-success-is-its-word-of-mouthsocial-mediaviral-marketing-strategy.html 
8. http://www.internalcommshub.com/open/news/networkingdemos.shtml 
9. http://www.socialmediaexaminer.com/4-moduri-masura-social-media și-sale-impact-pe-ta-brand/ 
10. http://mashable.com/2010/03/22/small-business-social-media-results/ 
11. http://en.wikipedia.org/wiki/Starbucks 
12. http://baruchnewmedia.com/wiki/How_Business_is_Using_Social_Networking


Banii înapoi garantat!

Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Diploma.ro.


Descarcă această licență cu doar 8€

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.

1. Numele și adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

* Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi email-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:



* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!