Modalități de creștere a valorii firmei - SC Ready Garment Technology SRL

Licență
8.5/10 (2 voturi)
Domeniu: Economie
Conține 3 fișiere: doc, ppt
Pagini : 75 în total
Cuvinte : 13490
Mărime: 568.57KB (arhivat)
Publicat de: Lili Pantea
Puncte necesare: 11
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Dinca Marius Sorin

Cuprins

  1. Lista figurilor 2
  2. Lista tabelelor 3
  3. Introducere 4
  4. Capitolul I: Prezentarea generală a societăţii S.C. Ready Garment Technology S.R. L 5
  5. I.1 Date generale cu privire la înfiinţarea şi funcţionarea S.C. Ready Garment Technology S.R.L. România 5
  6. I.2 Obiectul de activitate al firmei 6
  7. I.3 Etapele procesului de produţie 9
  8. I.4 Evoluţia economică 10
  9. I.5 Analiza principalilor indicatori economico- financiari ai firmei 12
  10. I.6 Clienţii firmei 15
  11. I.7 Concurenţa firmei 16
  12. I.8 Furnizorii firmei 17
  13. Capitolul II: Analiza financiară în managementul firmei 18
  14. S.C Ready Garment Technology S.R.L 18
  15. II.1 Metode şi tehnici de analiza economico-financiară 19
  16. II.2 Analiza solvabilităţii şi lichidităţii firmei 23
  17. II.3 Analiza indicatorilor de lichiditate 25
  18. II.4 Analiza riscului de faliment pe baza metodelor scor 27
  19. II.5 Analiza activităţii firmei pe baza ratelor de structură patrimonială 31
  20. II.6 Analiza echilibrului economico- financiar 32
  21. II.7 Analiza productivităţii muncii pe baza indicatorilor valorici 33
  22. II.7.1 Corelaţia dintre creşterea productivităţii muncii şi numărul de angajaţi 35
  23. II.8 Analiza activului total, a situaţiei nete şi a activului net 37
  24. II.9 Analiza capitalului firmei 39
  25. II.10 Analiza indicatorilor de rentabilitate 40
  26. II.11 Analiza structurii financiare corelată cu raportul dintre ROE şi ROA 44
  27. II.12 Creşterea valorii firmei 44
  28. II.13 Analiza indicatorilor care exprimă valoarea firmei. 45
  29. Capitolul III: Concluzii si propuneri 47
  30. Bibliografie 50
  31. ANEXA 2.1 52
  32. ANEXA 2.2 53
  33. ANEXA 2.3 55
  34. ANEXA 2.4 57

Extras din licență

Lista figurilor

1. Figura 1 – Evoluţia profitabilităţii în RON

2. Figura 2 – Ponderea profitului firmei în total venituri în anul 2010

3. Figura 3- Evoluţia cifrei de afaceri la S.C. Ready Garment Technology S.R.L

4. Figura 4- Profitul brut realizat de S.C. Ready Garment Technology S.R.L în perioada 2000-2010.

5. Figura 5- Evoluţia numărului de salariaţi S.C. Ready Garment Technology S.R.L în perioada 2000-2010.

6. Figura 6 – Evoluţia profitabilităţii în RON, anul 2010

7. Figura 7- Evoluţia indicatorilor de solvabilitate în perioada 2008-2010

8. Figura 8 – Rata activelor imobilizate si circulante in anii 2008, 2009 şi 2010

9. Figura 9- Reprezentarea grafică a Iw, Îs, ÎN

10. Figura 10- Evoluţia situaţiei nete a firmei RGT în perioada 2008-2010

11. Figura 11 - Evoluţia costului capitalului firmei S.C RGT S.R.L în perioada 2008-2010

12. Figura 12- Evoluţia marjei Kpr şi a marjei Kt în perioada 2008-2010

Lista tabelelor

1. Tabelul 1.1 – Date financiare RGT( Sursa: www.totalfirme.com )

2. Tabelul nr. 1.2- Indicatori din Contul de Profit şi Pierdere ai S.C. Ready Garment Technology S.R.L.

3. Tabelul 1.3 – Principalii concurenţi ai firmei pe piaţa românească

4. Tabel 1.4 – Principalii furnizori interni şi externi ai firmei

5. Tabelul 2.1- Indicatorii de solvabilitate în perioada 2008-2010

6. Tabelul 2.2- Date financiare RGT (continuare) (sursa: www.totalfirme.com)

7. Tabelul 2.3- Indicatorii de lichiditate ai S.C RGT S.R.L

8. Tabelul 2.4- Modelul Altman

9. Tabelul 2.5- Date financiare necesare Modelului Altman

10. Tabelul 2.6- Modelul Conan & Holder

11. Tabelul 2.7- Date necesare modelului Conan&Holder

12. Tabelul 2.8- Modelul Băncii Franceze

13. Tabelul 2.9- Ratele de structură ale activului firmei

14. Tabelul 2.10- Reprezentarea indicatorilor privind echilibrul financiar

15. Tabelul 2.11- Analiza dinamicii productivităţii muncii pe baza indicatorilor valorici

16. Tabelul 2.12- Corelaţia dintre creşterea productivităţii muncii şi număr de angajaţi

17. Tabelul 2.13- Situaţia netă a firmei RGT in perioada 2008-2010

18. Tabelul 2.14- Activul net al firmei RGT in perioada 2008-2010

19. Tabelul 2.15- Costul capitalului firmei S.C.RGT S.R.L în perioada 2008-2010

20. Tabelul 2.16- Calculul ROA al firmei RGT în anii 2008, 2009 şi 2010

21. Tabelul 2.17- Calculul ROE al firmei RGT în anii 2008, 2009 şi 2010

22. Tabelul 2.18- Efectul de levier al firmei RGT în anii 2008, 2009 şi 2010

23. Tabelul 2.19- Marja capitalului propriu şi marja capitalului total al firmei în perioada 2008-2010

Introducere

Obiectivul de bază al activităţii oricarei firme a înregistrat mai multe abordari de-a lungul timpului, fiind definit, pe rând, drept maximizarea profitului firmei, maximizarea avuţiei acţionarilor, creşterea valorii firmei, creşterea sustenabilă a valorii firmei.

Am ales aceasta temă ,,Modalităţi de creştere a valorii firmei" deoarece maximizarea avuţiei acţionarilor este un obiectiv al întreprinderii mult mai adecvat contextului economic actual decât maximizarea profitului.

Obiectivul de maximizare a avuţiei acţionarilor precizează că managerii trebuie să încerce maximizarea valorii actualizate a câştigurilor viitoare previzionate în beneficiul proprietarilor firmei.

Studiul de caz a fost efectuat pe firma S.C READY GARMENT TECHNOLOGY S.R.L din Sfântu Gheorghe, judeţul Covasna, care are ca şi domeniu de activitate principal, conform CAEN, finisarea materialelor textile. Am folosit pentru efectuarea calculelor si analiza indicatorilor, date reale din bilanţul firmei, date de pe site-ul Ministerului de Finanţe si date de pe pagina oficială de web a firmei, www.rgt.ro.

Obiectivul urmărit al acestei lucrări este acela de a demonstra, prin analiza anumitor indicatori, faptul ca firma îşi propune să-şi consolideze poziţia pe piaţă, să aibă un portofoliu cât mai stabil de clienţi, să îşi sporească eficienţa operaţională astfel încât să-şi poată remunera la un nivel corespunzător asociaţii, creditorii şi ceilalţi investitori.

Lucrarea este structurată în trei capitole mari şi anume:

Capitolul I- Prezentarea generală a societăţii- în care sunt prezentate datele generale cu privirea la înfiinţarea şi funcţionarea firmei, obiectivul firmei şi evoluţia economică a acesteia.

Capitolul II- Analiza financiară în managementul firmei- cuprinde o serie de calcule a unor indicatori şi analiza acestora în baza temei alese.

Capitolul III- Concluzii şi propuneri- în care am concluzionat cele constatate în capitolul anterior.

Capitolul I: Prezentarea generală a societăţii S.C. Ready Garment Technology S.R. L

I.1 Date generale cu privire la înfiinţarea şi funcţionarea S.C. Ready Garment Technology S.R.L. România

S.C. Ready Garment Technology S.R.L. este membră a grupului de companii Dr. Dietrich Bock & Partner Gmbh din Germania. Principala activitate desfăşurată este spalarea, vopsirea şi finisarea tricotajelor.

Compania Bock Dietrich este formată dintr-un grup de firme din România, Germania şi Ucraina. În România, Compania Bock Dietrich deţine patru firme: S.C. RHM PANTS S.R.L. situată în localitatea Estelnic, judeţul Covasna, TRANSYLVANIAN TROUSERS COMPANY S.A. şi S.C. READY GARMENT TECHNOLOGY S.R.L. situate în Municipiul Sfântu Gheorghe şi S.C. PLATANUS S.R.L. din Baraolt. Compania Bock Dietrich a investit în firmele din România peste 20 milioane de euro, şi a creat locuri de muncă pentru 1700 de persoane.

Preview document

Modalități de creștere a valorii firmei - SC Ready Garment Technology SRL - Pagina 1
Modalități de creștere a valorii firmei - SC Ready Garment Technology SRL - Pagina 2
Modalități de creștere a valorii firmei - SC Ready Garment Technology SRL - Pagina 3
Modalități de creștere a valorii firmei - SC Ready Garment Technology SRL - Pagina 4
Modalități de creștere a valorii firmei - SC Ready Garment Technology SRL - Pagina 5
Modalități de creștere a valorii firmei - SC Ready Garment Technology SRL - Pagina 6
Modalități de creștere a valorii firmei - SC Ready Garment Technology SRL - Pagina 7
Modalități de creștere a valorii firmei - SC Ready Garment Technology SRL - Pagina 8
Modalități de creștere a valorii firmei - SC Ready Garment Technology SRL - Pagina 9
Modalități de creștere a valorii firmei - SC Ready Garment Technology SRL - Pagina 10
Modalități de creștere a valorii firmei - SC Ready Garment Technology SRL - Pagina 11
Modalități de creștere a valorii firmei - SC Ready Garment Technology SRL - Pagina 12
Modalități de creștere a valorii firmei - SC Ready Garment Technology SRL - Pagina 13
Modalități de creștere a valorii firmei - SC Ready Garment Technology SRL - Pagina 14
Modalități de creștere a valorii firmei - SC Ready Garment Technology SRL - Pagina 15
Modalități de creștere a valorii firmei - SC Ready Garment Technology SRL - Pagina 16
Modalități de creștere a valorii firmei - SC Ready Garment Technology SRL - Pagina 17
Modalități de creștere a valorii firmei - SC Ready Garment Technology SRL - Pagina 18
Modalități de creștere a valorii firmei - SC Ready Garment Technology SRL - Pagina 19
Modalități de creștere a valorii firmei - SC Ready Garment Technology SRL - Pagina 20
Modalități de creștere a valorii firmei - SC Ready Garment Technology SRL - Pagina 21
Modalități de creștere a valorii firmei - SC Ready Garment Technology SRL - Pagina 22
Modalități de creștere a valorii firmei - SC Ready Garment Technology SRL - Pagina 23
Modalități de creștere a valorii firmei - SC Ready Garment Technology SRL - Pagina 24
Modalități de creștere a valorii firmei - SC Ready Garment Technology SRL - Pagina 25
Modalități de creștere a valorii firmei - SC Ready Garment Technology SRL - Pagina 26
Modalități de creștere a valorii firmei - SC Ready Garment Technology SRL - Pagina 27
Modalități de creștere a valorii firmei - SC Ready Garment Technology SRL - Pagina 28
Modalități de creștere a valorii firmei - SC Ready Garment Technology SRL - Pagina 29
Modalități de creștere a valorii firmei - SC Ready Garment Technology SRL - Pagina 30
Modalități de creștere a valorii firmei - SC Ready Garment Technology SRL - Pagina 31
Modalități de creștere a valorii firmei - SC Ready Garment Technology SRL - Pagina 32
Modalități de creștere a valorii firmei - SC Ready Garment Technology SRL - Pagina 33
Modalități de creștere a valorii firmei - SC Ready Garment Technology SRL - Pagina 34
Modalități de creștere a valorii firmei - SC Ready Garment Technology SRL - Pagina 35
Modalități de creștere a valorii firmei - SC Ready Garment Technology SRL - Pagina 36
Modalități de creștere a valorii firmei - SC Ready Garment Technology SRL - Pagina 37
Modalități de creștere a valorii firmei - SC Ready Garment Technology SRL - Pagina 38
Modalități de creștere a valorii firmei - SC Ready Garment Technology SRL - Pagina 39
Modalități de creștere a valorii firmei - SC Ready Garment Technology SRL - Pagina 40
Modalități de creștere a valorii firmei - SC Ready Garment Technology SRL - Pagina 41
Modalități de creștere a valorii firmei - SC Ready Garment Technology SRL - Pagina 42
Modalități de creștere a valorii firmei - SC Ready Garment Technology SRL - Pagina 43
Modalități de creștere a valorii firmei - SC Ready Garment Technology SRL - Pagina 44
Modalități de creștere a valorii firmei - SC Ready Garment Technology SRL - Pagina 45
Modalități de creștere a valorii firmei - SC Ready Garment Technology SRL - Pagina 46
Modalități de creștere a valorii firmei - SC Ready Garment Technology SRL - Pagina 47
Modalități de creștere a valorii firmei - SC Ready Garment Technology SRL - Pagina 48
Modalități de creștere a valorii firmei - SC Ready Garment Technology SRL - Pagina 49
Modalități de creștere a valorii firmei - SC Ready Garment Technology SRL - Pagina 50
Modalități de creștere a valorii firmei - SC Ready Garment Technology SRL - Pagina 51
Modalități de creștere a valorii firmei - SC Ready Garment Technology SRL - Pagina 52
Modalități de creștere a valorii firmei - SC Ready Garment Technology SRL - Pagina 53
Modalități de creștere a valorii firmei - SC Ready Garment Technology SRL - Pagina 54
Modalități de creștere a valorii firmei - SC Ready Garment Technology SRL - Pagina 55
Modalități de creștere a valorii firmei - SC Ready Garment Technology SRL - Pagina 56
Modalități de creștere a valorii firmei - SC Ready Garment Technology SRL - Pagina 57
Modalități de creștere a valorii firmei - SC Ready Garment Technology SRL - Pagina 58
Modalități de creștere a valorii firmei - SC Ready Garment Technology SRL - Pagina 59
Modalități de creștere a valorii firmei - SC Ready Garment Technology SRL - Pagina 60

Conținut arhivă zip

  • Modalitati de Crestere a Valorii Firmei - SC Ready Garment Technology SRL
    • Copertile licentei.doc
    • Modalitati de Crestere a Valorii Firmei - SC Ready Garment Technology SRL.doc
    • Modalitati de Crestere a Valorii Firmei - SC Ready Garment Technology SRL.ppt

Alții au mai descărcat și

Tendințe și strategii e-business - Aplicații, componente și portaluri e-business

INTRODUCERE ÎN DOMENIUL TEHNOLOGIEI INFORMAŢIONALE 1.1. CONTEXTUL SOCIETĂŢII INFORMAŢIONALE. SCURT ISTORIC Încă de la începutul anilor 1990,...

Analiza statistico economică la o societate comercială

Statistica este ştiinţa care studiază fenomenele din societate din punct de vedere cantitativ, cu scopul obţinerii unor informaţii relevante în...

Strategii manageriale privind creșterea rentabilității firmei aplicație la SC Conpet SA

CAPITOLUL I. EFICIENTA ECONOMICA 1.1. Conceptul de eficicienţă a producţiei şi investiţiilor 1.2. Necesitatea calculelor de eficienţă economică a...

Politici și strategii pe piața asigurărilor

Introducere În această lucrare am prezentat aspecte privind piaţa asigurărilor din România şi evoluţia asigurărilor pe plan internaţional. Am...

Rolul Transportului în Activitatea Logistică

INTRODUCERE Transporturile reprezintă un domeniu important al activităţii economico-sociale pentru că prin intermediul lor se efectuează...

Sisteme Informatice de Asistare a Activității unui Cabinet Veterinar

1. Decizie, decidenţi 1.1. Concepte de bază Domeniul teoriei deciziei se caracterizează prin existenţa mai multor concepte de bază. În continuare...

Analiza poziției financiare a întreprinderii SC Romcarbon SA Buzău

Prezentarea societăţii comerciale ROMCARBON S.A. S.C. Romcarbon S.A. a luat fiinţă în anul 1952 sub denumirea de « Chimica » şi s-a constituit în...

Mediul extern al SC Agdesy SRL - oportunități și restricții

Analiza macro-mediului intreprinderii Studiul macro-mediului intreprinderii permite depasirea orizontului mediului concurential deoarece...

Ai nevoie de altceva?