Modalitati de Promovare a Produselor la Firma SC Policolor SA

Cuprins licenta Cum descarc?

CAP.I: PREZENTAREA GENERALA A S.C. POLICOLOR S.A.
1.1 Profilul de activitate; baza juridica de organizare si functionare; forma de proprietate,sistemul din care face parte S.C POLICOLOR S.A. 3
1.2 Structura organizatiei. Tipul organizatiei. Organigrama 4
1.3 Sfera de desfacere a produselor 7
1.4 Caracterizarea activitatii economice a S.C. POLICOLOR S.A.,pentru 2008-2010 estimat pe 2011 8
1.5 Caracterizarea mediului concurential in care s-a desfasurat activitatea de desfacere a produselor la S.C. POLICOLOR S.A 11
CAP.II: STRUCTURA ACTIVITATII DE PROMOVARE 
2.1 Publicitatea 12
2.2 Relatiile publice 17
2.3 Promovarea vanzarilor 18
2.4 Fortele de vanzare 27
CAP.III:CONSIDERATII PRIVIND PROMOVAREA PRODUSELOR 
3.1 Conceptul de produs 29
3.2 Tipologia produselor 31
3.3 Promovarea produselor-particularitati 37
CAP.IV: ACTIVITATEA DE PROMOVARE A PRODUSELOR LA S.C. POLICOLOR S.A - STUDIU DE CAZ
4.1 Publicitatea la S.C POLICOLOR S.A 38
4.2 Relatiile publice la S.C POLICOLOR S.A 42 
4.3 Promovarea vanzarilor la S.C POLICOLOR S.A 43
4.4 Fortele de vanzare la S.C POLICOLOR S.A 49
4.5 Promovarea produselor la S.C POLICOLOR S.A 50
CONCLUZII SI PROPUNERI 61
BIBLIOGRAFIE 66
ANEXE 68


Extras din licenta Cum descarc?

CAPITOLUL I
PREZENTAREA GENERALA A S.C POLICOLOR S.A
Sloganul firmei este: Fiecare culoare e o lume plina de taine si sensuri
1.1 Profilul de activitate; forma de organizare si functionare; forme de proprietate,sistemul din care face parte S.C POLICOLOR S.A
S.C POLICOLOR S.A este de 40 de ani pe piata de lacuri si vopsele din Romania, cel mai mare producator roman de profil. Principalele segmente acoperite de Policolor sunt vopselele decorative, pentru retus auto, auto OEM, industriale si pentru lemn.
In 1965 se infiinteaza Intreprinderea de Lacuri si Vopsele Bucuresti care este un furnizor al industriilor nationale si al pietei bunurilor de larg consum.
Din 1973 pana in 1974 are loc extinderea capacitatilor de productie a intreprinderii de Lacuri si Vopsele prin punerea in functiune a sectiilor de fabricare a rasinilor sintetice, a vopselelor destinate exportului si prin infiintarea unei fabrici de lacuri si vopsele nitrocelulozice.
In 1990 devine primul producator de rasini epoxidice si poliesterice nesaturate destinate industriei,fiind singurul producator de emailuri auto OEM(Original Equipement Manufactory).In acelasi an se transforma in societate pe actiuni sub denumirea de S.C Policolor S.A.
Cel mai important moment este cotarea la Bursa de Valori Bucuresti in 1997 si se incheie procesul de privatizare a Policolor cu 51% din capitalul social fiind detinut de Fondul Roman de Investitii impreuna cu RAEF(Romanian American Entreprise Fund). Compania beneficiaza de investitii importante in modernizarea fabricilor si a capacitatii de productie. Marcile Policolor se impun in diferite segmente pe piata,datorita calitatii si in special datorita unor strategii complexe de marketing.
Conform Certificatului de Inregistrare, codul fiscal este de R 326318, cod grupa CAEN 2030.1999-2011 este perioada in care are loc o schimbare vizibila in modalitatea de abordare a clientilor. Practic, Policolor isi schimba treptat modul de relationare cu clientii si parteneri, isi reorganizeaza sistemul de distributie, lanseaza produse noi pentru piese noi, investeste in marketing, in modernizarea activitatii de depozitare si protectia mediului.
Noile produse lansate incepand din 1999:-SPOR,SPOR email in 16 culori;-Villa Prima si Villa Ultra;-DECO email pentru lemn, metal si zidarie in 10 culori;- BADULAC colorat-lac satinat pentru protectia lemnului la interior in trei nuante;-sistemul de nuantare a vopselelor lavabile si a emailurilor IRIS-disponibil in peste 700 de nuante;-DECO-adeziv pentru constructii
-DECO-vopsea structurata pentru decorarea suprafetelor la interior;-DECO-tencuieli decorative,amorsa de perete;-2003-KLAR Proffesional este o gama de produse destinata vopsitorilor auto profesionisti. In august 1998 Policolor a achizitionat 51% din actiunile producatorului de vopsele, rasini si anhidrica ftalica-Orgachim, Bulgaria. Orgachim a fost infiintata in 1901 si detine o pozitie dominanta pe piata vopselelor din Bulgaria. Anhidrica ftalica este exportata in principal in tarile europene in special in Turcia si Grecia.
Incepand din 1998 s-a inregistrat o schimbare vizibila si continuua in strategia de marketing si vanzari a grupului. Un accent deosebit este acordata dezvoltarii si sustinerii marcilor locale. Mercantizarea si canalele de distributie reprezinta domeniile principale de interes pentru Grup. La nivel operational activitatea grupului este directionata in principal catre cresterea eficientiei productiei,cresterea calitatii produselor si reducerea costurilor cu investitii in echipamente noi. Strategia Grupului este aceea de a deveni leaderul pietei vopselelor si rasinilor 
din sud-estul Europei prin obtinerea unei pozitii mult mai puternice la nivel local si prin exploatarea oportunitatilor de export in Orientul Mijlociu si Rusia.
Obiectul de activitate are urmatoarea structura:
-fabricarea vopselelor, lacurilor ,cernelii tipografice si masticurilor
-comercializarea sub toate formele:-en-gross, mic-gross, en-detail a produselor proprii si a altor produse agroalimentare si nealimentare prin reteaua proprie de magazine 
-prestari de servicii catre alti agenti economici sau catre populatie;-activitate de depozitare si conditionare;-activitate de intermediere pe baza de comision
-transport de orice fel in trafic intern si international, cu mijloace proprii sau inchiriate
-activitate de consulting, asistenta tehnica, cercetare-proiectare in domeniul propriu de activitate si in alte domenii;-activitatea de import-export de produse
1.2 Structura organizatiei. Tipul de organizatie. Organigrama
Folosind clasificarile din capitolul anterior, putem contura principalele trasaturi ale acestei organizatii. Astfel, Policolor este in primul rand o organizatie de afaceri, mai precis o societate comerciala. O serie de elemente existente in structura unei organizatii si care o influenteaza pozitiv sau negativ in activitatile sale sunt: marimea organizatiei, numarul nivelurilor ierarhice, numarul de departamente si unitati functionale. Pe baza acestor elemente rezulta ca Policolor este o organizatie complexa, cu un numar mare de angajati (660 de angajati din care aproximativ 60 de oameni pe teren). Din cauza numarului ridicat de angajati, pentru a eficientiza munca, Policolor este structurata pe departamente.


Fisiere in arhiva (1):

  • Modalitati de Promovare a Produselor la Firma SC Policolor SA.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 10 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!