Modalitati de Promovare a Serviciilor unei Societati

Cuprins licenta Cum descarc?

CAPITOL.1. CONCEPTE SI CARACTERISTICI FUNDAMENTALE ALE MARKETINGULUI TURISTIC.5
1.1. CONCEPTE TEORETICE PRIVIND MARKETINGUL TURISTIC.5
1.2. CONTINUTUL SI SFERA MARKETINGULUI TURISTIC.5
1.3. PIATA INTERPRINDERII TURISTICE. .7
1.4. SEZONALITATEA TURISTICA SI IMPLICATIILE SALE.11
1.5. STRATEGII ALE SEZONALITATII TURISTICE. .13
1.6. OBIECTIVE SI STRATEGII DE MARKETING SEZONIERE. .14
CAPITOL.2. ROLUL SI IMPORTANTA MIXULUI DE MARKETING IN TURISM.18
2.1. POLITICA DE PRODUS.20
2.1.1. SERVICII MINIME OFERITE TURISTILOR LA UN HOTEL DE CINCI STELE.23
2.1.2. PRODUSUL TURISTIC "GRUPUL".25
2.1.3. PRODUSUL TURISTIC ,,CALATORIA STIMULATIVA".26
2.2. POLITICA DE PRET.27
2.3. POLITICA DE DISTRIBUTIE.30
2.4. POLITICA DE PROMOVARE.32
CAPITOL.3. APLICAREA POLITICII DE PROMOVARE LA HOTELUL INTERCONTINENTAL.34
3.1. STRATEGII SI TACTICI DE MARKETING.34
3.2 URMARIREA SERVICIILOR OFERITE DE HOTELUL INTERCON-TINENTAL IN CONSUM. 35
3.3. RELATIILE PUBLICE. .38 
3.3.1. CE SUNT RELATIILE PUBLICE?. .38
3.3.2. OMUL DE PR. . . .39
3.3.3. FEMEIA IN PR (-UL HOTELIER). .40
3.3.4. MIJLOACELE FOLOSITE IN RELATIILE PUBLICE.41
CAPITOL.4. STUDIU DE CAZ - HOTEL INTERCONTINENTAL BUCURESTI. .44
4.1. SCURT ISTORIC AL HOTELULUI INTERCONTINENTAL. 44
4.2. OFERTA HOTELIERA A HOTELULUI INTERCONTINENTAL. . .49
4.3. CEREREA DE SERVICII HOTELIERE . .53
CONCLUZII.58
BIBLIOGRAFIE.60


Extras din licenta Cum descarc?

1.CONCEPTE SI CARACTERISTICI FUNDAMENTALE ALE MARKETINGULUI TURISTIC
1.1 CONCEPTE TEORETICE PRIVIND MARKETINGUL TURISTIC
Esenta marketingului consta in raportarea activitatii unitatilor economice la cerintele pietii, ale consumatorilor - cerinte riguros studiate. Extinzandu-se in toate ramurile economice, marketingul cunoaste un proces de diferentiere, de specializare, adaptandu-si metodele si tehnicile la specificul fiecarui domeniu. Sectorul cu rolul de pionierat in marketing - cel al productiei si circulatiei bunurilor de consum - a ramas si pana acum terenul cel mai fertil pentru aplicatii practice; el a furnizat multe modele ale noii conceptii, cu valabilitate si in alte sectoare economice, a pus in evidenta cai de urmat, posibilitati si limite ale marketingului in viata practica. Acest rol se explica prin deosebita complexitate a sectorului, prin gradul ridicat de dificultate a problemelor cu care se confrunta intreprinderile; de mentionat, fie si numai marea diversitate, mobilitate si elasticitate a nevoilor de consum si cererilor de marfuri, caracterul puternic segmentat al pietelor, sezonalitatea productiei si consumului, desemnarea lor teritoriala, ingemanarea unor factori de cele mai diferite tipuri in actiunea lor asupra pietei pentru a avea imaginea de ansamblu a conditiilor de desfasurare a activitatii de marketing.
Tendinta de adancire si specializare a marketingului este cel mai evident exprimata de aparitia si delimitarea, destul de timpurie, a marketingului turistic. Se poate afirma chiar ca aplicarea diferentiata a marketingului in domeniul turistic s-a realizat cu mult timp inaintea conceptualizarii marketingului serviciilor; adancirea si conceptualizarea sa reprezentand probabil unul din elementele recunoasterii necesitatii unei astfel de conceptualizari.
Afirmarea timpurie a marketingului turistic a fost un fenomen firesc, determinat de manifestarea in acest domeniu a dinamismului economico-social, ale carui efecte au fost resimtite de catre agentii economici care s-au vazut confruntati cu probleme a caror rezolvare a impus abordarea lor intr-o viziune noua.
1.2 CONTINUTUL SI SFERA MARKETINGULUI TURISTIC
Abordarea de marketing a activitatii turistice ridica o serie de probleme conceptuale determinate de insusi continutul acesteia. In mod firesc, marketingul turistic se localizeaza la nivelul agentilor care presteaza serviciile turistice intr-o anumita zona in care, insasi prezenta turistilor inseamna in fond consum de bunuri si servicii. Deci problematica aplicarii marketingului in turism este destul de simpla, dar in realitate complexitatea fenomenului turistic plaseaza intr-o pozitie centrala prestatorul de servicii turistice obligat sa se implice, intr-un fel sau altul, in toate celelalte activitati care au atingere cu turismul. El nu poate face abstractie de faptul ca orice nemultumire a turistului provocata de sectoarele adiacente se va rasfrange negativ asupra activitatii sale.
Conectarea activitatii intreprinderii la mediu, aceasta functie deosebit de importanta, care reflecta viziunea noua a marketingului asupra relatiei intreprindere - mediu, potrivit careia intreaga activitate a intreprinderii trebuie raportata permanent la fizionomia si cerintele mediului. De asemenea, presupune o mult mai adanca implicare in desfasurarea celorlalti coparticipanti prin actiuni de influentare, cooperare ori conjugare a eforturilor, sporind rolul marketingului in coordonarea si corelarea propriilor actiunii cu cele ale agentilor implicati in activitatea de turism. In realizarea acestor probleme trebuie pornit de la faptul ca, desi distincte, activitatile turistice sunt parte a unui intreg care se intrepatrund, dand nastere unui specific "unic si original", care nu se identifica cu nici unul din sectoarele traditionale ale economiei nationale.
Desfasurarea in conditii de inalta eficienta a activitatii intreprinderilor turistice presupune deci ca actiunile acestora sa se sincronizeze atat la nivel microeconomic, cat si la nivel macroeconomic.
In sezon, nesincronizarile dintre diferiti prestatori de servicii afecteaza calitatea serviciilor prestate de fiecare in parte, sunt resimtite in primul rand de acestia, iar in extrasezon, nesincronizarile pot "descuraja" cererea, implicatiile deci fiind resimtite de toti prestatorii. Exemplul cel mai concludent il reprezinta legatura ce se stabileste intre tarifele practicate la serviciile de cazare si masa si cele de transport.
Este deci evidenta necesitatea ca deciziile adoptate de intreprinderile turistice sa fie sustinute prin masuri adecvate ale celorlalti prestatori de servicii turistice; acestea prin activitatea desfasurata, concentreaza cea mai mare parte a deciziilor in scopul atingerii obiectivelor urmarite in cadrul pietei.
Specificul activitatii turistice impune ca ea sa fie sustinuta si prin deciziile luate de organele aflate la niveluri superioare unde se concentreaza un numar mai redus de decizii, dar de o importanta la fel de mare. Abordate in optica de marketing, astfel de decizii fac obiectul macro-marketingului turistic.
Masurile de orientare a investitiilor in turism, de stimulare a cererii turistice, de corelare cu celelalte sectoare economice, au o importanta deosebita, deoarece produsul turistic este mult mai complex. Astfel, este suficient sa amintim masurile care stimuleaza cererea turistica externa, cum sunt cele referitoare la: politica valutara, vize, trecerea frontierei, etc., unde lipsa de mobilitate si de interes la nivel macroeconomic pot compromite, daca nu total, cel putin partial, eforturile agentilor economici.
La nivel microeconomic, unele particularitati in aplicarea marketingului au la baza specificul produsului turistic constituit din serii de elemente a caror adaptare la cerere trebuie realizata atat individual, fiecare dintre ele descriind o piata proprie cat si in ansamblu, fiind interconditionate si alcatuind produsul "global".


Fisiere in arhiva (1):

  • Modalitati de Promovare a Serviciilor unei Societati.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!