Motivarea la intreprinderile autohtone

Cuprins licenta Cum descarc?

Introducere ... pag.3
Capitolul I. Activitatea motivationala in management ...pag. 6
1.1. Esenta si formele motivatiei pag. 6
1.2. Mijloace traditionale si moderne de motivare ...pag. 13
1.3. Teoriile motivationale .pag.20 
Capitolul II. Aspecte practice ale motivatiei (in baza 
exemplului intreprinderii "Arboris- Com" SRL .pag.27 
2.1. Caracteristica generala si economico-financiara a 
"Arboris-com" SRL . pag.27
2.2. Aspecte ale motivarii personalului in cadrul 
"Arboris-Com" SRL pag. 35
Capitolul III. Perfectionarea functiei de motivare pag. 42
3.1. Cresterea eficintei managementului motivational .. pag.42 
3.2. Perfectionarea remunerarii muncii pag.47
3.3. Utilizarea experientei internationale in 
motivarea personalului pag. 55
Incheiere . . ...pag.62
Bibliografie . .. ..pag.64
Rezumat .. ... . . pag.66
Anexe .pag. 68


Extras din licenta Cum descarc?

INTRODUCERE
Actualitatea temei de cercetare. Organizatiile moderne sunt caracterizate de schimbari ireversibile, de prioritati adesea conflictuale, de presiuni pentru obtinerea rezultatelor. Nici un domeniu de activitate nu ramane in afara acestor procese. Managerul modern trebuie sa micsoreze costurile, sa fie permanent informat asupra progreselor tehnologice si sa inteleaga dinamica rapidelor schimbari ale pietei si ale cererii clientilor. Activitatea de conducere nu a fost niciodata mai solicitanta.
Succesul sau esecul unei organizatii1 sunt strans legate de modul in care actioneaza angajatii acesteia. Managerii pot fi tentati sa se retraga in aparenta siguranta a oficiului lor de unde sa emita ordine. Insa ei trebuie sa fie constienti ca nu se mai pot folosi de autoritate asa cum se intampla odinioara.
De aceea, cuvantul care desemneaza solutia aplicabila in acest nou context este implicarea. Managerii trebuie sa-si motiveze angajatii, insuflandu-le angajament si dorinta de actiune si incurajandu-le creativitatea; trebuie sa exploateze experienta, energia si aptitudinile diverselor grupuri de angajati si sa alcatuiasca echipe de prima mana pentru a rezolva probleme, pentru a identifica oportunitati si pentru a da sens uriasului volum de informatii disponibile in prezent. 
In procesul muncii, diferenta esentiala dintre un robot si un om este aceea ca omul, pentru a avea randamentul asteptat, scontat, planificat, in munca sa, trebuie sa fie motivat.
Motivarea este, de fapt, un proces in care oamenii aleg intre forme alternative de comportament, in scopul de a-si atinge telurile personale. Este o alegere individuala, si nu un comportament instinctiv sau reflexiv. Alegerea nu este insa un proces exclusiv rational, emotiile si valorile morale ale individului jucand un rol deosebit de important.
Managerii cauta sa stabileasca legaturi durabile intre motivatia si performantele efective ale unui individ; sunt preocupati sa creeze astfel de conditii incat telurile personale ale tuturor angajatilor si cele ale organizatiei sa poata fi armonizate.
Rolul motivatiei nu este doar acela de a-i face pe oameni sa munceasca, ci de a-i face sa munceasca bine, de a-i determina sa-si utilizeze integral resursele fizice si intelectuale. Acolo unde exista motivatie, exista productivitate si performanta, iar oamenii sunt multumiti. Cu alte cuvinte, toata lumea castiga. Motivatia este cruciala in succesul privit nu doar la nivelul organizatiei, ci si la nivelul oricarui departament, proiect sau plan si, indiscutabil, reprezinta unul din cele mai importante domenii de responsabilitate ale unui manager.[13]
Scopul lucrarii este de a cerceta aspectele motivatiei muncii in cadrul intrepriderilor autohtone si a posibilitatilor perfectionarii acestei activitati.
Obiectivele lucrarii: 
- analiza aspectelor teoretice referitoare la esenta motivatiei, formele de motivare si tipurile de motivare ; 
- caracteristica generala si economico-financiara a intreprinderii SRL ,,Arboris Com";
- cercetarea aspectelor motivatiei manageriale in intreprinderile autohtone in baza exemplului ,,Arboris Com";
- determinarea posibilitatilor de crestere a eficientei managementului motivational si a procesului de remunerare a muncii; 
- utilizarea experientei manageriale din exterior pentru imbunatatirea functiei de motivare la intreprinderile nationale. 
Reiesind din scopurile si obiectivele propuse, lucrarea are urmatoarea structura: introducere, trei capitole, incheiere, lista bibliografica, rezumat in limbile romana si engleza. 
In capitolul I ,,Activitatea motivationala in management" sunt analizate esenta si formele motivatiei, sunt prezentate mijloace traditionale si moderne de motivare, este analizat continutul prioncipalelor teorii motivationale. 
In capitolul II ,,Aspecte practice ale motivatiei (in baza exemplului intreprinderii "Arboris- Com" SRL)" este efectuata caracteristica generala si economico-financiara a intreprinderii "Arboris-com" SRL si sunt analizate aspectele motivatiei in managementul autohton in baza exemplului acestei intreprinderi. 
In capitolul III ,,Perfectionarea functiei de motivare" sunt prezentate unele posibilitati de crestere a eficientei managementului motivational, de asemenea sunt prezentate posibilitatile de perfectionare a remunerarii muncii, dat fiind faptul ca remunerea muncii constituie una din principalele forme de motivare pentru intrepriderile autohtone. Si, in final, sunt prezentate poosibilitatile de utilizare a experientei internationale in motivarea personalului la intrepirderile autohtone.


Fisiere in arhiva (1):

  • Motivarea la intreprinderile autohtone.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Bibliografie

1. Abordarea strategica a remunerarii. http://hr-club.md/index.php?category=130 / accesat 27.02.2011/
2. Birca, A. Managementul resurselor umane. -  Chisinau: A.S.E.M., 2005.- 522 p.
3. Bonusuri si beneficii. http://hr-club.md/index.php?category=133/accesat 26.02.2011/
4. Brindusoiu, C. Managementul resurselor umane.-B.: Editura ASE, 2003. - 565 p.
5. Burloiu, P. Managementul resurselor umane.- Bucuresti: Lumina Lex, 1997. - 1271 p. 
6. Burlacu, N. s.a. Managementul comparat. -  Chisinau: ASEM, 1995. -  123 p.
7. Cum pot fi motivati oamenii ce par imposibil de motivat http://www.manager.ro/articole/resurse-umane/resurse-umane_strategii-si-tehnici-de-motivare-866.html/accesat 27.02.2011/
8. Deaconu, A. Factorul uman si performantele organizatiei. Curs on-line. http://www.contabilizat.ro/accesat 26.02.2011/
9. Dictionar explicativ on-line. http://dexonline.ro/ accesat 15.02.2011/
10. Drucker P. Inovatia si sistemul antreprenorial. -  Bucuresti: Editura Enciclopedica, 1993. -  460 p.
11. Gherman, L. Managementul resurselor umane.- Pitesti: Independenta Economica, 2006. -205 p.
12. Emilian, R. s.a. Fundamentele managementul firmei. Curs online. http://www.contabilizat.ro/accesat 24.02.2011/
13. Emilian, R. s.a. Managementul resurselor umane. Curs online. http://www.contabilizat.ro/accesat 24.02.2011/
14. ??a??e???, ??., ?o?a?o?, A. ?e?o?e?ec??e pecypc? y?pa??e???. -  M.: ?e?o, 2003. -  350 p.
15. Marcu, F. Marele dictionar de neologisme.- B.: Editura Saeculum, 2000.
16. Margulescu D., Stanescu C., David I. Analiza Economico-Financiara.- Bucuresti: editura Oscar Print, 1999. - 442p. 
17. Mihailescu N., Raducan M. Analiza Activitatii Economico-Financiare.- Bucuresti: Editura Victor, 2005. - 293p. 
18. Motivatia pentru munca, http://psihologie.tripod.com/motivatia.htm /accesat 24.02.2011/
19. Mec?o?, M., A??ep?, M., ?e?oyp? ?. ?c?o?? ?e?e???e??a. -  M.: ?e?o, 1992. -  670 c?p.
20. Nicolescu, O., Verboncu, I. Management. -  Bucuresti: Ed. Economica, 1998. -  344 p.
21. Practici internationale de aplicare a strategiilor de motivare. http://hr-club.md/index.php?category=214 /accesat 27.02.2011/
22. Relatiile de munca in Republica Moldova din perspectiva companiilor. -  Chisinau: PNUD, 2008. 
23. Site-ul intreprinderii SRL "Arboris-Com". www.arboris.md/accesat 20.02.2011/


Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!