Notiuni Privind Managementul Stimularii Vanzarilor

Cuprins licenta Cum descarc?

INTRODUCERE pag.3
Capitolul I. NOTIUNI PRIVIND MANAGEMENTUL
STIMULARII VINZARILOR. pag.6
1.1 Conceptul de promovare a vinzarii. pag.6
1.2 Tipologia instrumentelor de promovare a vinzarilor. Pag.11
1.3 Deciziile aferente promovarii vinzarilor
si implementerea acestora. pag.18
Capitolul II. CARACTERISTICA SISTEMULUI MANAGERIAL
AL ORGANIZATIEI COCA-COLA IMBUTELIERE
CHISINAU S.R.L pag.28
2.1 Structura si descrierea de baza a intreprinderii
Coca-Cola Imbuteliere Chisinau S.R.L pag.28
2.2 Aprecierea in dinamica a unor indicatori economico-financiari de la Coca-Cola Imbuteliere Chisinau S.R.L pag.40
Capitolul III. PARTICULARITATILE MANAGEMENTULUI
STIMULARII VINZARILOR UTILIZAT IN CADRUL
COCA-COLA IMBUTELIERE CHISINAU S.R.L pag.48
3.1 Metode si mijloace de promovare a vinzarilor utilizate de catre forta de vinzare a companiei Coca-Cola Imbuteliere Chisinau S.R.L. pag.48
3.2 Specificul managementului promotiilor din cadrul
Coca-Cola imbuteliere Chisinau S.R.L. pag.58
3.3 Utilizarea strategiilor moderne privind comercilizarea produselor din cadrul companiei Coca-Cola Imbuteliere Chisinau S.R.L pag.69
Concluzii si recomandari pag.83 
BIBLIOGRAFIE pag.86


Extras din licenta Cum descarc?

INTRODUCERE
Asa s-a intimplat ca economia de piata in care ne aflam, cere intreprinderii autohtone sa asimileze tot specificul acesteia. Un asemenea specific il reprezinta si publicitatea. Din aceasta cauza de prin 1989 in coace asupra consumatorilor moldoveni, a venit un adevarat val al publicitatii sau reclamei. In urma acestui fapt in economia noastra, sa dezvoltat o adevarata "industrie" a publicitatii comerciale.
Aceasta industrie a reusit intr-un timp relativ scurt sa faca cunoscuta practic toata societatea cu fenomenul publicitar si chiar sa irite consumatorii. Ca urmare, puterea publicitatii in masa a inceput sa scada, datorita diminuarii audientei, costurilor in continua crestere a mijloacelor de comunicare, zarvei promotionale tot mai mari. In aceste conditii managerii de marketing se orienteaza catre alte metode de comunicare care ar duce la cresterea vinzarilor si anume catre stimularea sau promovarea vinzarilor actualmente acest concept este mai bine acceptat de catre conducerile firmelor, ca instrument eficient de vinzare.
Stimularii vinzarilor in ultimul timp i se da o importanta si o actualitate mai mare datorita urmatorilor factori:
1 multe marci de produs se afla la egalitate valorica, pe cind clientii cauta tot mai adesea sa faca tranzactii avantajoase.
2.activitatea comerciala cere tot mai des producatorilor sa se implice in acte de comert.
3.eficienta publicitatii a scazut (cauzele le-am enumerat mai sus), iar asupra managerilor de produs se fac puternice presiuni in vederea cresterii vinzarilor curente.
In universul comunicatiei de marketing a intreprinderilor din Republica Moldova, activitatile de promovare a vinzarilor incep sa ocupe in prezent un loc important. Din ce in ce mai numeroase sint firmele, care din dorinta de a promova imaginea propriilor marci si de a determina o crestere a volumului vinzarilor acestora, apeleaza la instrumentele de promovare a vinzarilor.
Din pacate insa nu intotdeuna operatiunile de stimulare a vinzarilor prezentate publicului sunt corect organizate. Anume reiesind din aceste
considerente, obiectivul pe care mi l-am stabilit pentru studiul temei "Managementului stimularii vinzarilor in cadrul Coca-Cola Imbuteliere Chisinau S.R.L" este de-a reda importanta principiilor de management care se afla la baza organizarii activitatilor de stimulare a vinzarilor, pe care trebuie sa le cunoasca specialistii de marketing, atit cei din cadrul intreprinderilor, cit si cei care lucreaza in agentii de consultanta din domeniul comunicatiei de marketing. Acesta a si fost motivul, care ma facut sa-mi aleg o asemenea tema de studiu si cercetare, pe baza unei intreprinderi autohtone concrete, Coca-Cola Imbuteliere Chisinau S.R.L, in care cit de cit exista un management al stimularii vinzarilor.
Pentru pregatirea tezei date am analizat un set de autori, care au abordat tema "Managentului stimularii vinzarilor" in lucrarile sale. As remarca faptul ca am fost foarte neplacut surprins cind am observat ca exista un numar extrem de mic de economisti autohtoni, care ar desfasura detaliat aceasta tema legata de managementul stimularii vinzarilor. Printre autorii nostri se remarca cel mai bine marketerul si rectorul Academiei de Studii Economice din Republica Moldova, D-ul Belostecinic Grigore cu lucrarile "Marketting" si "Concurenta, Competitivitate, Marketing". Asa autori romini ca Balaure Virgil sau Mariana Bucur-Sabo, au reflectii importante si aprofundate ale temei alese de mine. In cea mai mare parte am fost nevoit sa precaut literatura din strainatate, care este foarte bogata in ce priveste abordarea acestei probleme. Printre autorii straini, care abunda cu cercetari asupra temei date se enumera: Belch George si Belch Michael, Still Richard S., Ulanoff Stanley, Kotier Philip.
Lucrarea care sta in fata Dumneavoastra am structurat-o in trei capitole, primul si al trilea sunt formate din cite trei paragrafe,iar al doilea din doua.
In Capitolul intii cu denumirea: "Notiuni privind managementul stimularii vinzarilor", am efectuat un studiu teoretic al temei alese. Primul paragraf l-am dedicat unei descrieri detaliate a conceptului de stimulare a vinzarilor, cit si a tipologiei de instrumente utilizate in promovarea vinzarilor.


Fisiere in arhiva (1):

  • Notiuni Privind Managementul Stimularii Vanzarilor.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!