Oferta de Servicii Hoteliere la SC Flormang SRL

Cuprins licenta Cum descarc?

INTRODUCERE 2
CAPITOLUL I:PREZENTAREA SOCIETATII 4
1.1.Prezentarea hotelului Flormang 4
1.2.Obiectul de activitate 6
1.3.Clientii, Concurenta, furnizorii 6
1.4.Evolutia principalilor indicatori economico-financiari 8
CAPITOLUL II:STUDIU DE CAZ PRIVIND OFERTA DE SERVICII HOTELIERE LA S.C FLORMANG S.R.L 12
2.1.Analiza produsului global 12
2.2.Ciclul de viata al produselor oferite de catre Hotelul Flormang 13
2.3.Cercetarea de marketing efectuata la hotelul Flormang Craiova 15
2.3.1. Metodologia cercetarii 15
2.3.2..Analiza datelor 16
Concluzii 24
BIBLIOGRAFIE 26
ANEXE 27


Extras din licenta Cum descarc?

INTRODUCERE
La inceputul acestui secol,industria turismului era un sector dinamic, care genera cele mai multe locuri de munca. Atunci, se considera ca economia va fi condusa de trei industrii ale serviciilor:
o Tehnologia telecomunicatiilor;
o Tehnologia informatiilor;
o Industria turismului.
Produsele turistice sunt solicitate permanent de catre consumatori, indiferent de sezon, de un numar cat mai mare de oameni, la nivel mondial, indiferent de factorii nationali, internationali sau regionali care se manifesta in unele zone ale Globului.
Specialistii in domeniu sustin ca turismul a generat o adevarata industrie pentru unele tari, deoarece exista multe lucruri comune si multe contacte de afaceri care sunt determinate de calatoriile interne si internationale.
Datorita evolutiei sale, turismul a ajuns sa reprezinte un sector prioritar la nivel global, deoarece este o sursa importanta de redresare a economiilor pentru tarile ce au resurse turistice importante.
In Romania, turismul este un factor deosebit de important pentru progresul economic, deoarece implica resurse importante si leaga conexiuni cu alte ramuri ale economiei nationale.
Deoarece implica atat domeniul public cat si pe cel privat, sectorul turistic are nevoie de o dezvoltare complexa, pentru a se asigura cresterea economica si alte beneficii care includ traditiile si protectia mediului.
Dezvoltarea sectorului turistic promoveaza existenta laolalta a oamenilor din diverse culturi, religii, natiuni, contribuind la amestecul dintre traditii, intensificandu-se in acest sens toleranta si intelegerea umana.
Sectorul turistic este un element foarte important al economiilor nationale din intreaga lume si furnizeaza cele mai multe locuri de munca. 
Pentru domeniul turistic, tipice sunt intreprinderile mici si mijlocii, agentiile de turism, hotelurile, restaurantele cu angajati de la 10 la 25.
In multe tari, industria hoteliera a fost considerata o activitate distincta a economiei. Ca dimensiuni de referinta, industria hoteliera are procesele desfasurate in unitatile de cazare.
Industria hoteliera a evoluat odata cu dezvoltarea capacitatilor de cazare si cu implicarea lor in activitatea turistica, capatand noi functii si forme de prestatii.
Nivelul de dezvoltare al industriei hoteliere a reprezentat tot timpul masura satisfacerii nevoii de turism pentru populatie.
Daca serviciile furnizate de catre serviciile hoteliere sunt insuficiente in raport cu nevoile pe care turistii le au determina efecte negative.
Prin atractiile exercitate de serviciile de cazare se asigura atat potentialul turistic general cat si eficienta acestor activitati.
Serviciile de cazare reprezinta odata cu transportul alimentatia publica si agrementul, o prestatie necesara solicitata de catre turist pe toata durata calatoriei sale.
Continutul acestui serviciu este determinat de faptul ca, pentru turist, el indeplineste rolul de domiciliu temporar si are o functionalitate complexa. 
In managementul serviciilor, serviciile de cazare trebuie sa tina cont de timpul pe care turistul il aloca in incinta unitatii hoteliere.
Din punctul de vedere al turistului, hotelul este o institutie comerciala care ofera ospitalitate si servii pentru vanzare. 
Notiunea de hotel este formata din urmatoarele elemente:
o Amplasarea este locul geografic in care se afla hotelul si se afla in legatura directa cu tipul de cazare si serviciile oferite;
o Facilitatile pe care hotelul le pune la dispozitia clientilor cuprind spatii de cazare, restaurant, spatii de agrement;
o Serviciile reprezinta disponibilitatea si masura in care sunt oferite prestatiile clientilor. In functie de stilul si calitatea lor este influentata eficienta hotelului;
o Imaginea este definita drept modul in care hotelul este receptat de catre clientii actuali si viitori. Este un produs al amplasarii, facilitatilor si serviciilor dar se completeaza cu ambianta si numele hotelului.
o Pretul este ultimul element care exprima valoarea data de hotel serviciilor sale, tinand cont de toate elementele enumerate anterior.
Continutul industriei hoteliere a evoluat de-a lungul timpului, adaugand noi functii si forme serviciilor oferite. Chiar daca nu priveste in mod concret asigurarea necesarului de spatii si servicii pentru turisti, ea dezvolta o o mare receptivitate pentru nevoile acestora.
Legatura dintre industria turistica si industria hoteliera a fost si este complexa, deoarece se interconditioneaza si se desfasoara in ambele sensuri, astfel:
o Industria hoteliera se dezvolta datorita circulatiei turistice;
o Dezvoltarea turismului este influentata de existenta unor spatii de cazare, de confortul acestora, precum si de calitatea serviciilor oferite.
Industria hoteliera este influentata de gradul dezvoltarii turistice, aflandu-se sub incidenta factorilor si fenomenelor socio-economice. Cu cat numarul de turisti creste, odata cu acestia cresc si exigentele, facand ca industria hoteliera sa imbunatateasca eforturile si conditiile oferite. 
Aceste eforturi sunt concretizate in aparitia de hoteluri complexe, care se adreseaza diverselor categorii de turisti, oferindu-le o gama diversificata de servicii.
Hotelierii au avut drept preocupare oferirea unor servicii complexe , pe baza sezonalitatii, si in functie de bugetul fiecarui turist. 
CAPITOLUL I
PREZENTAREA SOCIETATII
1.1.Prezentarea hotelului Flormang
Hotelul Flormang este denumit dupa categoria serviciilor oferite si ofera clientilor sai o varietate de facilitati de cazare si agrement.
Hotelul se afla situat in Strada Severinului, numarul 7 B, in orasul Craiova, judetul Dolj si a fost inregistrat la Registrul Comertului sub numarul J16/2112/1993
Codul unic de inregistrare al hotelului este 4416359. 
Hotelul este format din 54 de camere duble, cu 2 restaurante, bar in incinta hotelului, sala de conferinte, parcare subterana, terasa si receptie.
Oferta de cazare a hotelului Flormang consta in:
o Camera sigle costa 150 lei/noapte, avand mic dejun inclus;
o Camera dubla costa 170 lei, incluzand de asemenea mic dejun.
Facilitatile pe care fiecare camera le ofera constau in:
o Baie in fiecare camera;
o Uscator de par;
o Clima;
o Telefon;
o Minibar,
o Tv.
La cazare, clientii beneficiaza de urmatoarele facilitati:
o Internet wireless;
o Schimb valutar pentru clientii care nu detin decat valuta, in special pentru clientii straini;
o Jacuzzi;
o Room-service;
o Plata cu cardul;
o Bar, restaurant, sala de conferinte.


Fisiere in arhiva (1):

  • Oferta de Servicii Hoteliere la SC Flormang SRL.docx

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Bibliografie

1. Adascalitei, V. - Tehnici promotionale. Fundamente, Editura Universitatii 
Transilvania, Brasov, 1994 
2. Balaure, V. -Marketing, editia a II-a , Editura Uranus, Bucuresti, 2002. 
3. Barbu C, Girboveanu S., Craciun L., Meghisan F-,,Marketing international" - Editura Universitaria., Craiova, 2008
4. Boier R.- "Comportamentul consumatorului", Ed. Graphix, Iasi, 1993.
5. Catoiu, I. - Tratat de cercetari de marketing , Editura Uranus, Bucuresti , 2009. 
6. Catoiu, I., Teodorescu, N. - Comportamentul consumatorului. Editia a 2-a, Teorie si practica, Editura Economica , Bucuresti, 2002. 
7. Fisk, P.- ). Geniu in marketing, Editura Meteor Press, Bucuresti, 2008.
8. Florescu C.-Strategii in conducerea activitatii intreprinderii", Editura Stiintifica si Enciclopedica, Bucuresti, 1987
9. Kotler, Ph., Keller, K.L. - Managementul marketingului, Editura Teora, Editia a 5-a, Bucuresti, 2008.
10. Kotler, Ph-10 pacate de marketing. Semne si solutii, Editura Codecs, Bucuresti, 2004
11. Meghisan Gh., Nistorescu T. - Strategie concurentiala, Editura Sitech, Craiova, 2008
12. Meghisan Gh., Nistorescu - Avantajul concurential,Editura Sitech, Craiova, 2001
Inteligenta marketing plus ,Editura Economica, Bucuresti, 2001
13. www.scribd.com
14. http://flormang.upub.ro/
15. http://www.mfinante.ro/infocodfiscal.html


Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 8 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prin apasarea pe butonul “Descarca acum” declar ca am citit, inteles si agreat termenii si conditiile.
* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!