Introducere Tema aleasă pentru lucrarea de licență „Oportunități de marketing în mediul online” , a fost selectată deoarece este un subiect de actualitate și prezintă un real interes inclusiv din punct de vedere al evoluției, dupa cum o să se observe și în teorie, e-commerce-ul s-a dezvoltat foarte rapid în ultima perioadă de timp, câștigând tot mai mult încrederea cumpărătorilor. Lucrarea este structurată în cinci capitole: - Primul capitol este dedicat marketingului și evoluției acestuia, cu evidențierea celor mai importante aspecte. - Al doilea capitol este despre comerț, pornind de la definiție și scurt istoric până la funcționalitatea sa. - În al treilea capitol am discutat despre marketig în mediul online, despre oportunitățile pe care mediul online le oferă comercianților ce aleg să își deschidă o afacere online sau să își dezvolte afacerea trecând și în mediul online. - Al patrulea capitol este dedicat comerțului electronic, pornind de la definiție și ajungând la compararea afacerilor magazinelor tradiționale cu cele online. - Ultimul capitol este studiul de caz, chestionar pe magazinul online eMag, cu privire la gradul de satisfacere al clienților și interpretarea rezultatelor pentru a putea identifica noi oportunități de dezvoltare. Pentru a realiza acest studiu, am proiectat un chestionar, pe care l-am aplicat în cadrul companiei în care lucrez, folosind metoda CATI. Chestionarul este structurat în trei părți, prima parte este pentru selectarea respondenților eligibili, trebuie să răspundă persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 55 de ani, care locuiesc în mediul urban, care au folosit internetul în ultimele 12 luni, au achiziționat produse online și printre site-urile de pe care ei își fac cumpărăturile trebuie să se regăsească site-ul eMag. În partea a doua se face analiza site-ului eMag din punct de vedere al consumatorului, care a vizitat site-ul, a plasat o comandă și a primit produsul. În ultima parte se regăsesc întrebările demografice, acestea se folosesc pentru a caracteriza consumatorii, pentru a afla care în ce categorie de venit se încadrează, în concluzie pentru a concretiza care sunt clienții firmei. După proiectarea chestionarului, a întrebărilor propriu-zise, am realizat interpretarea rezultatelor pe fiecare întrebare în parte, centralizând răspunsurile respondenților și reprezentând grafic fiecare răspuns în parte. Partea finală a lucrării contine concluziile și recomandările mele cu privire la situația analizată cât și unele din măsurile care au fost luate de firmă. Lucrarea se încheie cu referințele, datele bibliografice care m-au ajutat să realizez lucrarea.
Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Diploma.ro.
Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.