Optimizarea Mixului de Marketing in Cadrul unei Agentii de Turism

Cuprins licenta Cum descarc?

ARGUMENT.pag.3
CAPITOLUL I: Prezentarea generala a agentiei Euro Travel.pag.5
1.1. Descrierea agentiei.pag.5 
1.1.1. Obiectul de activitate.pag.6
1.1.2. Modalitati de plata.pag.7
1.1.3. Termeni si conditii.pag.7
1.2. Managementul firmei.pag.8
1.3. Piata turistica a agentiei.pag.10
1.3.1. Categorii de clientii.pag.11
1.3.2. Relatiile concurentiale.pag.12
1.4. Portofoliu de produse si servicii.pag.15
1.4.1. Oferta verii 2010.pag.18
CAPITOLUL II: Analiza mediului agentiei Euro Travel.pag.25 
2.1. Mediul intern (analiza SWOT).pag.25
2.1.1. Punctele tari.pag.25
2.1.2. Punctele slabe.pag.26
2.1.3. Riscurile.pag.27
2.1.4. Oportunitatile.pag.29
2.2. Mediul extern (analiza PEST).pag.30
2.2.1. Micromediul.pag.32
2.2.2. Macromediul.pag.35
2.2.3. Organismele publice.pag.40
CAPITOLUL III: Analiza mixului de marketing in cadrul agentiei.pag.42
3.1. Conceptul de marketing.pag.42
3.1.1. Concepte derivate.pag.43
3.1.2. Functii, obiective si pricipii.pag.45
3.1.3. Politica de marketing.pag.49
3.2. Mixul de marketing.pag.50
3.2.1. Politica de produs.pag.51
3.2.2. Distributia produsului turistic.pag.57
3.2.3. Politica de pret.pag.62
3.2.4. Politica de promovare.pag.70
CAPITOLUL IV: Optimizarea mixului de marketing in cadrul agentiei Euro Travel.pag.74
4.1. Cercetare de marketing:,,Imaginea agentiei Euro Travel pe piata locala".pag.74
4.1.1. Stabilirea ipotezelor.pag.76
4.1.2. Stabilirea metodei de realizare.pag.78
4.1.3. Chestionarul aplicat.pag.79
4.1.4. Codificarea si centralizarea raspunsurilor.pag.82
4.1.5. Analiza rezultatelor.pag.82
4.1.6. Testarea ipotezelor.pag.90
4.2. Perspective de optimizare a mixului de marketing pe viitor.pag.91
CONCLUZII SI PROPUNERI.pag.94
ANEXE.pag.96
BIBLIOGRAFIE.pag.111


Extras din licenta Cum descarc?

ARGUMENT
Marketingul desemneaza tot ceea ce trebuie facut de o firma in conformitate cu mediul sau intern si extern, pentru satisfacerea clientilor mai bine decat concurenta, in vederea obtinerii profitului dorit : emiterea ideii de produs, conceperea si proiectarea lui, construirea si testarea prototipului, introducerea in fabricatie, asigurarea performantelor pretinse de clientela, conceperea si derularea campaniei publicitare, stabilirea preturilor, plasarea produselor pe piata, asigurarea service-ului in perioada de garantie, urmarirea comportamentului in utilizare sau consum. 
Politica de marketing incorporeaza un set de strategii adecvate conditiilor in care intreprinderea isi desfasoara activitatea si potrivit optiunilor acesteia. Strategia si politica de marketing sunt notiuni diferite , raportul dintre ele fiind ca de la parte la intreg. Strategia de marketing desemneaza liniile definitorii ale atitudinii si conduitei intreprinderii in vederea atingerii anumitor obiective.
In realizarea acestui proiect, am avut in vedere analizarea politicii de marketing a agentiei de turism ,,S.C. EURO TRAVEL S.R.L. DEJ", precum si metodele si standardele ridicate pe care aceasta ar trebui sa le respecte pentru a oferi servicii de calitate, promptitudine si seriozitate si pentru a-si imbunatatii strategiile de marketing care ar putea sa ii consolideze pozitia de lider pe piata locala.
Rolul central al agentiei se va mentine sau va scadea in functie de cateva variabile: relatiile dintre firme, obiceiurile consumatorilor, legile carea il protejeaza pe consumator, relatia dintre diferite servicii turistice, etc. Confruntata cu previziunea unei cresteri a vanzarilor directe datorata noilor tehnologii, agentia trebuie sa-si ajusteze strategiile de marketing si sa se adapteze la noile tehnologii. 
In mod specific, pentru a asigura supravietuirea pe termen lung, este vital ca agentia sa se concentreze pe serviciile furnizate clientilor iar pentru asta este nevoie de o cercetare permanenta a nevoilor si cerintelor consumatorilor dejeni. 
In scopul mentinerii pozitiei de competitivitate, agentia trebuie sa se foloseasca de experienta acumulata, de credibilitatea dobandita in fata clientilor, dar in acelasi timp trebuie sa isi organizeze mai bine activitatea si sa abordeze piata printr-un mix de marketing care sa situeze in centrul activitatii cultivarea relatiilor nemijlocite cu clientii. 
Turistul nu urmareste ca prin solicitarea diferitelor produse turistice sa achizitioneze o simpla marfa, ci sa obtina satisfactiile preconizate a fi generate de acestea. 
Astfel, a satisface mai bine si mai eficient decat concurenta presupune a cunoaste si a anticipa nevoile si preferintele cererii turistice. Este clar faptul ca vanzarea pachetelor turistice de catre agentia Euro Travel Dej are ca surse pe de o parte toti consumatorii de produse turistice din Dej si imprerjurimi si pe de alta parte, clientii ei. Se considera ca atragerea de noi cumparatori necesita resurse financiare mai mari decat pastrarea clientilor existenti (clientul reprezentand un cumparator care repeta actul de cumparare a unui produs turistic oferit de catre o anumita agenti, in cayul nostru agentia Euro Travel), lucru care se produce numai daca produsul turistic achizitionat ii va produce satisfactie.
Stisfactia unui consumator ar aduce doua beneficii agentiei:
o Turistul satisfacut de pachetul turistic achizitionat va repeta actul de cumparare, transformandu-se in client; va transmite acest sentiment si altora - rude, prieteni, colegi, diverse persoane cu care vine in contact - punand intr-o lumina favorabila agentia; va acorda o mai mica atentie ofertelor agentiilor concurente; va accepta si cumpara mult mai usor alte produse si servicii de la agentie; 
o Agentia ar castiga un nou client; isi va largi piata turistica si implicit eficienta economica, ca urmare a actiunilor promotionale ,,gratuite" realizate de catre turistul satisfacut; si isi va crea o imagine favorabila si un prestigiu pe piata de profil.
Asa ca cea mai buna strategie de marketing ar fi cea care vizeaza fidelizarea clientilor si castigarea increderii acestora.


Fisiere in arhiva (1):

  • Optimizarea Mixului de Marketing in Cadrul unei Agentii de Turism.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 10 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!