Organizarea Activitatii de Distributie la Firma SC Ama Impex SRL

Cuprins licenta Cum descarc?

INTRODUCERE.5
CAPITOLUL 1 
PREZENTAREA GENERALA A FIRMEI S.C. AMA IMPEX S.R.L.7
1.1 Scurt istoric. Obiect de activitate.7
1.2 Structura organizatorica si managementul firmei.8
1.3 Mediul general de marketing al firmei.12
CAPITOLUL 2 
MARKETINGUL ACTIVITATII DE DISTRIBUTIE.15
2.1 Distributia- definitie, caracteristici.15
2.1.1 Rolul si functiile distributiei.17
2.2 Canalele de distributie.19
2.3 Organizarea canalelor de distributie.21
2.3.1 Dimensiunile canalelor de distributie.21
2.3.2 Functiile canalelor de distributie.23
2.4 Continutul activitatii de comert cu ridicata.24
2.4.1 Functiile comertului cu ridicata.27
2.4.2 Tipologia activitatii comerciale cu ridicata.29
2.5 Deciziile de marketing ale angrosistilor.35
2.6 Tendinte care se manifesta in sfera distributiei.37
CAPITOLUL 3 
MANAGEMENTUL ACTIVITATII DE DISTRIBUTIE.39
3.1 Managementul desfacerii.39
3.2 Strategia activitatii de desfacere-vanzare a produselor.44 3.3 Tipologia strategiilor de firma.46
3.4 Tipologia deciziilor de management.49
3.5 Strategia de marketing in cadrul managementului intreprinderii.51
CAPITOLUL 4 
ORGANIZAREA DISTRIBUTIEI LA S.C. AMA IMPEX S.R.L.53
4.1 Sistemul de organizare interna a compartimentului de desfacere.53
4.2 Elementele distributiei la S.C. AMA IMPEX S.R.L.56
4.2.1 Uneltele de vanzare.56
4.2.2 Uneltele de raportare.58
4.3 Strategii comerciale.59
4.4 Strategia resurselor umane.60
CONCLUZII SI PROPUNERI.63
BIBLIOGRAFIE.65
ANEXE


Extras din licenta Cum descarc?

Introducere
In societatea contemporana, importanta marketingului este esentiala pentru supravietuirea firmelor, avand in vedere faptul ca acestea isi desfasoara activitatea intr-un mediu concurential. Fundamentarea actiunilor firmei trebuie sa porneasca de la urmatoarele premise: firma trebuie sa fie orientata in permanenta catre clienti si catre piata. Intreaga activitate si intreg personalul trebuie sa fie canalizate in directia satisfacerii cererilor clientilor actuali si a celor potentiali. Daca firma nu va tine cont de aceste cerinte, va avea de suferit, atat pe termen scurt, dar mai ales pe termen mediu si lung; in interiorul firmei, strategiile, tacticile si instrumentele concrete prin intermediul carora realizeaza politica globala de marketing, trebuie sa fie coordonate astfel incat sa reprezinte un tot unitar. O premisa absolut necesara in fundamentarea actiunilor firmei este reprezentata de buna cunoastere a clientilor firmei, a cerintelor, exigentelor si preferintelor acestora astfel incat raspunsurile firmei sa fie pe masura cererilor acestora.
Firma isi desfasoara activitatea intr-un mediu complex si dinamic. Pentru a se putea adapta cat mai bine la mediul sau extern, firma trebuie sa-l cunoasca si sa-l cuantifice foarte exact, iar organizarea activitatii de marketing a firmei va porni de la aceasta necesitate.
Datorita cresterii continue a importantei acestui domeniu am ales ca tema ,,Organizarea activitatii de distributie la S.C. AMA IMPEX S.R.L Sebes." 
Distributia are o sarcina importanta in activitatea de marketing. Aceasta se refera pe langa procesele specifice miscarii fizice si operatiunile legate de aceste procese si la o serie de servicii, actiuni de studiere si informare a clientului, de alegere a metodelor de vanzare care faciliteaza selectia si achizitia.
Obiectivul lucrarii este surprinderea activitatii de distributie la S.C. AMA IMPEX S.R.L. Sebes.
Lucrarea este structurata in 4 capitole, in primul capitol, ,,Prezentarea generala a firmei S.C. AMA IMPEX S.R.L.", am prezentat scurtul istoric, obiectul de activitate, structura organizatorica si managementul firmei si am realizat un studiu al mediului de marketing.
In al doilea capitol, ,,Marketingul activitatii de distributie", am descris rolul si functiile distributiei, canalele de distributie, dimensiunile si organizarea acestora, precum si continutul activitatii de comert cu ridicata. 
Capitolul 3, ,,Managementul activitatii de distributie", cuprinde notiuni referitoare la managementul desfacerii produselor, structura strategiilor de desfacere, si deciziile de management ale firmei.
Capitolul 4 este partea practica a lucrarii, respectiv ,, Organizarea distributiei la S.C Ama Impex S.R.L" si m-am referit la organizarea interna a compartimentului de desfacere, elementele distributiei si strategiile folosite de firma.
CAPITOLUL 1 PREZENTAREA GENERALA A FIRMEI S.C. AMA IMPEX S.R.L.
1.1 Scurt istoric. Obiect de activitate
Societatea comerciala Ama Impex S.R.L s-a constituit ca societate cu raspundere limitata in data de 21 octombrie 1994 prin inmatricularea la Oficiul Registrului Comertului avand ca proprietari 3 persoane fizice romane. Constituirea societatii are la baza contractul de societate si statutul care formeaza actul constitutiv. Actul constitutiv a fost semnat de catre toti asociatii care sunt considerati fondatori.
La inceputul activitatii, societatea a desfasurat activitati comerciale in sistem en-gross si en-detail, in spatii inchiriate in orasul Sebes. Aprovizionarea cu marfuri, in acea perioada se facea de la en-gross-urile din Bucuresti.
In anul 1998 societatea achizitioneaza spatii situate in Sebes, strada Depozitelor nr. 2-5, asigurandu-se, astfel, o crestere a volumului activitatii comerciale si in acelasi timp o diversificare a activitatii firmei prin dezvoltarea activitatii de service auto.
Anul 1998 marcheaza o reorientare a obiectului de activitate al firmei exclusiv pe distributie . Pentru o scurta perioada societatea a practicat o distributie atat in sistem en-gross, cat si in sistem en-detail. 
Cresterea activitatii comerciale, specializate intre timp pe distributie, eliminand comertul en-detail, a fost posibila prin investitiile efectuate in cladiri, terenuri si mijloace de transport, asigurandu-se, astfel, dotarea necesara desfasurarii activitatii pe raza intregului judet.
De la sfarsitul anului 2001, societatea asigura distributia de produse si pe raza judetului Sibiu, fiind preocupata de gasirea de spatii adecvate de depozitare.
In urmatorii ani, 2002-2003 firma investeste in modernizarea depozitelor si dotarea acestora cu instrumental necesar desfasurarii in bune conditii a activitatii de aprovizionare-desfacere, achizitioneaza mijloace de transport si isi consolideaza tot mai mult pozitia pe piata celor doua judete.
Anul 2004 marcheaza o noua etapa importanta in viata firmei. Are loc o marire substantiala a capitalului social. Astfel de la 2000 ron, capitalul este marit la 250 000 ron. Aportul adus de fiecare din cei 3 actionari respecta procentele stabilite in actul constitutiv al societatii. Deasemenea societatea achizitioneaza un nou program de gestiune si contabilitate si doteaza agentii cu mijloace moderne de preluare a comenzilor numite palmuri.
Anul 2004 si 2005 marcheaza o perioada de stabilitate pentru societate, in schimb incepand cu anul 2006 cresterea concurentei pe piata, aparitia magazinelor tip Kaufland, Plus si Metro determina o scadere a volumului de marfa livrat, fapt care conduce si la restrangerea activitatii. Aceasta noua situatie culmineaza cu inchiderea punctului de lucru la Sibiu, la inceputul anului 2007.


Fisiere in arhiva (1):

  • Organizarea Activitatii de Distributie la Firma SC Ama Impex SRL.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prin apasarea pe butonul “Descarca acum” declar ca am citit, inteles si agreat termenii si conditiile.
* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!