Organizarea, Pregatirea si Motivarea Fortei de Vanzare in Distributie - Studiu de Caz la SC Vio San SRL

Cuprins licenta Cum descarc?

I. FORTA DE VANZARE IN DISTRIBUTIE
1.1. Caracteristici,sarcini si denumiri atribuite fortei de vanzare
1.2. Abordarea vanzarii prin prisma conceptului de marketing. Marketing 
relational
1.3. Valoarea oferita clientilor
1.4. Organizarea fortei de vanzare
1.5. Stabilirea marimii fortei de vanzare
1.6. Stabilirea zonei teritoriale repartizate agentilor de vanzari
1.7. Stabilirea obiectivelor fortei de vanzare
1.8. Stabilirea itinerariului 
II. PREGATIREA SI MOTIVAREA RESURSEI UMANE
2.1. Aspecte generale
2.2. Planificarea necesarului de resurse umane
2.3. Politica de recrutare,selectie si angajare a resurselor umane
2.3.1. Orientarea profesionala
2.3.2. Recrutarea resurselor
2.3.3. Selectia profesionala
2.3.4. Angajarea resurselor umane
2.4. Recrutarea,selectia,angajarea si integrarea noilor vanzatori
2.5. Politici motivationale
2.5.1. Metode salariale de motivare
2.5.2. Metode nesalariale de motivare
2.5.3. Corelatia dintre motivatie, performanta profesionala si satisfactie in munca
III. PREZENTAREA GENERALA A S.C. VIO SAN S.R.L.
3.1. Scurt istoric
3.2. Informatii financiare
3.2.1. Solduri intermediare de gestiune
3.2.2. Indicatori specifici
3.3. Conducerea, organizarea si personalul
3.4. Piata
3.5. Concurenta
3.5.1. Concurentii pe produse (departamente)
3.5.2. Concurentii firmei S.C. Vio San S.R.L.
3.6. Mixul de marketing
3.6.1. Politica de produs
3.6.2. Politica de pret
3.6.3. Politica de distributie
3.6.3.1. Conceptul de depozit
3.6.3.2. Parcul auto 
3.6.3.3.Costurile
3.6.4. Politica de promovare
IV. STUDIU DE CAZ PRIVIND ORGANIZAREA, PREGATIREA SI MOTIVAREA FORTEI DE VANZARE LA S.C. VIO SAN S.R.L.
4.1. Organizarea fortei de vanzare la S.C. Vio San S.R.L.
4.1.1. Criterii de organizare a fortei de vanzare 
4.1.2. Avantajele organizarii fortei de vanzare
4.1.3. Dezavantajele organizarii fortei de vanzare
4.2. Marimea fortei de vanzare
4.3. Stabilirea zonei teritoriale repartizate agentilor devanzari
4.4. Obiectivele fortei de vanzare
4.5. Stabilirea itinerariului
4.6. Pregatirea si motivarea personalului
4.6.1. Pregatirea agentilor de vanzari
4.6.2. Motivarea agentilor de vanzari
4.7. Recrutarea personalului
V. CONCLUZII SI PROPUNERI
5.1. Concluzii
5.2. Propuneri
BIBLIOGRAFIE


Extras din licenta Cum descarc?

CAPITOLUL I 
FORTA DE VANZARE IN DISTRIBUTIE
1.1.Caracteristici, sarcini si denumiri atribuite fortei de vanzare
Prin forta de vanzare se intelege "ansamblul persoanelor care reprezinta intreprinderea si care au ca sarcina principala stabilirea de contracte cu potentialii clienti si vanzarea produselor". In aceasta categorie sunt inclusi vanzatorii, agentii de vanzari si reprezentantii comerciali.
Se face distinctia intre forta de vanzare interna (salariati ai intreprinderii) si forta de vanzare externa sau colaboratori ai intreprinderi. Forta de vanzare a intreprinderii poate fi sedentara sau itinerara. 
Avand in vedere caracteristicile acestui mijloc de comunicare, rolul acestei forte de vanzare (a vanzarii personale) poate fi nuantat in functie de natura produselor (produse destinate consumului de masa sau consumului productiv), de obiectivele comunicarii, de comportamentul tintei vizate.
Caracteristicile vanzarii personale sunt:
o Permite cunoasterea directa a receptorului;
o Permite urmarirea procesului de comunicare pana la finalizarea vanzarii;
o Permite transmiterea unor mesaje personalizate care cuprind numeroase argumente;
o Permite atragerea si mentinerea atentiei;
o Indeplinesc o serie de atributii pe care nici una dintre celelalte forme de comunicare nu le pot indeplini;
o Ofera posibilitatea obtinerii unui raspuns imediat.
Forta de vanzare are un rol deosebit in anumite stadii ale procesului de cumparare: dezvoltarea preferintelor si stimularea deciziei de cumparare.
Sarcinile atribuite fortei de vanzare sunt:
o Vanzarea propriu-zisa;
o Prospectarea clientiilor potentiali, studiul nevoilor acestora;
o Negocierea ofertei de vanzare si incheierea contractelor;
o Transmiterea informatiilor catre clienti privind caracteristicile produselor, modul de utilizare;
o Transmiterea informatiilor spre firma privind evolutia nevoilor clientiilor, a sugestiilor acestora,concurentiilor;
o Oferirea de servicii post-vanzare ;
o Acordarea de consultanta tehnica si comerciala utilizatorilor si intermediarilor;
o Realizarea de actiuni de merchandaising si publicitate la locul vanzarii.
Coordonarea activitatii fortei de vanzare este realizata de managerul de vanzari.Pentru acest lucru el trebuie sa exercite urmatoarele atributii specifice:
o Sa planifice obiectivele de vanzari si strategiile de atingere a obiectivelor;
o Sa creeze o structura organizatorica prin care sa-si poata indeplini obiectivele propuse;
o Sa recruteze si sa selectioneze un personal capabil sa faca fata sarcinilor stabilite in cadrul structurii organizatiei;
o Sa instruiasca personalul pentru a dobandi cunostiintele si apitudinile necesare in indeplinirea sarcinilor;
o Sa motiveze angajatii in atingerea sarcinilor;
o Sa evalueze si controleze activitatea echipei pentru a asigura indeplinirea obiectivelor.


Fisiere in arhiva (1):

  • Organizarea, Pregatirea si Motivarea Fortei de Vanzare in Distributie - Studiu de Caz la SC Vio San SRL.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prin apasarea pe butonul “Descarca acum” declar ca am citit, inteles si agreat termenii si conditiile.
* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!