Outsourcing in Romania - studiu de caz Accenture - HP inc

Cuprins licenta Cum descarc?

INTRODUCERE 3
CAPITOLUL I
Outsourcing-ul -  Definitie si Caracteristici .4 
1.1. Elemente de definire a externalizarii proceselor de afaceri .4 
1.2. Tipuri de externalizare a proceselor de afaceri 8
1.3. Procesele de afaceri in conexiune cu modelul lantului valoric ..14
1.4. Fazele procesului de externalizare .19
CAPITOLUL II
Romania ca piata a externalizarii proceselor de afaceri ..24
2.1. Consideratii generale privind piata de externalizare din Romania 24
2.2. Principalii jucatori pe piata servicilor de externalizare ...27 
2.3. Principalele locatii de externalizare ...31
2.4. Motive pentru externalizarea serviciilor in Romania ..34
CAPITOLUL III
Externalizarea proceselor de afaceri in cazul intreprinderi HP Inc...38
3.1. Prezentarea companiei Hewlett- Packard 38
3.2. Prezentarea companiei Accenture 40
3.3. Contextul executiv ...41
CONCLUZII .43
BIBLIOGRAFIE ...45
ANEXE ...47


Extras din licenta Cum descarc?

INTRODUCERE
In ultimele doua decenii s-a remarcat o preocupare a intreprinderilor globale de a reduce costurile operationale, fapt care a determinat o crestere a interesului pentru externalizarea proceselor de afaceri. Aceasta practica poate fi considerata drept raspunsul pe care marile companii l-au gasit pentru problema costurilor de productie ce se aflau intr-o continua crestere, concomitenta cu cresterea nivelului de trai si cu cel al remuneratiei. Aceasta lucrare de licenta isi propune sa analizeze conceptul de externalizare a serviciilor din punctul de vedere al evolutiei sale, dar si din punct de vedere al stimulentelor, plusurilor si minusurilor aferente acestui concept.
Industria serviciilor de externalizare este una extrem de dinamica si are ca principal obiectiv eficientizarea si imbunatatirea proceselor de afaceri prin reducerea costurilor. O data cu dezvoltarea internetului si a infrastructurii digitale, s-a facilitat accesul mai rapid la informatii, facand posibila derularea proceselor de afaceri la nivel global. Exista in literatura de specialitate diferiti autori care descriu procesul de externalizare ca fiind unul complex, dependent de o multitudine de factori care pot influenta in sens pozitiv sau negativ dezvoltarea unei organizatii pe termen lung.
Externalizarea inseamna mai mult decat transferul unor procese de afaceri catre un furnizor extern, ea permitand intreprinderilor pe langa reducerea costurilor operationale si accesul la expertiza si tehnologii noi. 
Am ales acest subiect deoarece, timp de un an, lucrat in compania Accenture Romania din Bucuresti, oferind suport in limba italiana, atat cat si in limba engleza in cadrul proiectului " Aurora", clientul proiectului fiind HP Inc care si-a subcontractat departamentul de operatiuni.
In primul capitol voi vorbi despre conceptul de externalizare si voi analiza, de asemenea, evolutia externalizarii, cum a obtinut un avantaj competitiv si cum a evoluat.
In capitolul doi voi analiza industria de externalizare din Romania si principalii jucatori de pe piata,inclusiv aspecte precum serviciile oferite, portofoliu,industrii, si locatii geografice. 
In ultimul capitol voi vorbi despre proiectul "Aurora",proiect prin care HP Inc decis sa externalizeze anumite procese de afaceri catre compania Accenture.
CAPITOLUL I
Outsourcing-ul -  Definitie si Caracteristici
1.1. Elemente de definire a externalizarii proceselor de afaceri
In contextul exigentelor aparute odata cu globalizarea , organizatiile sunt tot mai preocupate de reducerea costurilor operationale si de obtinerea de profit pe termen lung, ceea ce a determinat in mod firesc o crestere a interesului pentru externalizarea serviciilor. Avand in vedere climatul de afaceri in permanenta schimbare, unde apar constant competitori noi, serviciile sau produsele oferite catre clienti au nevoie de valoare adaugata pentru a ramane rentabile pe piata. Industria serviciilor de externalizare este foarte dinamica si ca principal obiectiv pe langa reducerea costurilor este oferirea de servicii mai rapide si mai eficiente, sustenabile in timp. 
Notiunea de outsourcing vine din terminologia americana outside resourcing, cu sensul de a procura din exterior. Termenul a fost utilizat ulterior pentru a indica recurgerea la surse din exterior in vederea dezvoltarii activitatii intreprinderii, care in mod traditional isi utiliza resursele interne. 
Outsourcing-ul reprezinta o strategie sau un proces prin care o organizatie transfera operatiunile esentiale ale unei companii catre un furnizor tert pentru a obtine diverse beneficii, inclusiv servicii mai bune, costuri reduse si munca mai eficienta. Compania care alege sa externalizeze este cunoscuta drept client sau cumparator, in timp ce tertul furnizor de servicii externalizate este cunoscut ca furnizor sau vendor. 
Furnizorul poate fi o firma sau un grup de persoane, care este in general situat intr-o locatie fizica diferita, de multe ori intr-o tara diferita. In cadrul externalizarii, vanzatorul are control complet asupra procesului subcontractat in comparatie cu contractarea in care clientul are mai mult control asupra procesului contractat.
Conform Organizatiei pentru Cooperare si Dezvoltare Economica externalizarea inseamna ,,dobandirea de servicii de la o companie din afara (neafiliata) sau de la un furnizor de pe alt continent " .


Fisiere in arhiva (1):

  • Outsourcing in Romania - studiu de caz Accenture - HP inc.docx

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Bibliografie

-  Babin, R.,Nicholson, B., Sustainable Global Outsourcing, Editura Palgrave Macmillan, New York, pg.1, 2012.
-  Barney, J.B., Looking inside for competitive advantage, The Academy of Management Executive, Vol.9, Nr.4, 1995, pg. 49-61
-  Brown, D., Wilson, S., The Black Book of Outsourcing, Editura John Wiley&Sons,New Jersey, 2005, pg. 21
-  Bruch, H., Intra-und interorganisationale Delegation, Editura Gabler, Wiesbaden, pg. 236, 1996
-  Corbett, M.F., The Outsourcing Revolution, Editura Dearbon Trade, Chicago, pg.3-4, 2004
-  Couto,V., Plansky, J., Caglar, D., Fit for Growth, Editura Wiley, New Jersey, pg.103-107, 2017
-  Cullen, S., Lacity, M., Willcocks.L., Outsourcing: All you need to know, Editura White Plume, 2014
-  Gay, C.L., Essinger.J., Inside Outsourcing, Editura Nicholas Brealey,pg 123, 2000
-  Greaver II, M.F., Strategic Outsourcing : A Structured Approach to Outsourcing Decisions and Initiatives, Editura Amacom, New York, pg. 3, 1999.
-  Gross, J., Bordt, J.,Musmacher, M., Business Process Outsourcing, Editura Gabler,Wiesbaden, 2006,pg. 29
-  Haydon, R.,Value: How to Talk about What You Do So People Want to Buy It, Editura Durban Professionals, 2016.
-  Jeffrey R. Yost, Making it Work: A History of the Computer Services Industry, Editura MIT Press, 2017- pg. 9
-  Koulopoulos,T.M., Roloff.T, Smartsourcing: Driving Innovation And Growth Through Outsourcing, Editura Platinum Press, Massachusetts, pg. 17, 2006
-  Maciej Szymczak, Managing Towards Supply Chain Maturity, Editura Palgrave Macmillan, London , 2013, pg. 113
-  Morgan, R., Bravard, J., Intelligentes und erfolgreiches Outsourcing, Editura Finanzbuch, Munchen, 2009, pg. 29
-  Power, M., Desouza, K., Bonifazi, C., The Outsourcing Handbook, Editura Kogan Page, London , pg.1, 2006
-  Raldo, Frederick. Pros and cons of outsourcing: lessons from companies that outsource jobs in sales, accounting, human resources, call centers, business process outsourcing and IT outsourcing, Kindle Edition,pg. 12
-  Safavi, Aidin. Outsourcing: for Beginners - Outsourcing 101 - How to Outsource your Business for Dummies - Outsourcing Basics (How to Delegate and Outsource Any Task),Kindle Edition, pg. 36,2015
-  Vagadia, Bharat (2011-10-27). Strategic Outsourcing (Management for Professionals) (Editura Springer Berlin Heidelberg, 2012 Kindle Edition, Kindle pg. 95-97
-  Vitasek, K., Vested Outsourcing:five rules that will transform outsourcing,2nd edition,Editura Palgrave Macmillan,New York, 2013, pg.18
-  Power, M.J., Desouza, K., Bonifazi, C., The Outsourcing Handbook:how to implement a succesfull outsourcing process, Editura Kogan Page Limited, London, 2006, pg. 37


Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!