Piata si Distributia Productiei de Legume la SC Matcoser SRL Matca

Cuprins licenta Cum descarc?

CAPITOLUL 1. FUNDAMENTE TEORETICE ALE COMPORTAMENTULUI PRODUCATORULUI 3
1.1. Rolul costului in determinarea comportamentului intreprinzatorului 5
1.2 Optiunile producatorului si fundamentarea preturilor 15
CAPITOLUL 2. SISTEMUL PROMOTIONAL - FORTA PROMOTOARE A PROMOVARII AFACERILOR ECONOMICE 23
2.1. Abordarea sistemica a promovarii afacerilor economice 23
2.2. Caracterizarea sistemelor promotionale 25
2.3. Managementul sistemelor promotionale contemporane 27
2.3.1. Abordari conceptuale ale promovarii afacerilor economice 28
2.3.2. Alegerea celor mai adecvate strategii promotionale 30
3.3.3. Planificarea si coordonarea sistemelor promotionale 32
2.3.4. Dificultati existente in implementarea sistemelor promotionale contemporane 34
2.3.5. Subsisteme promotionale 35
CAPITOLUL 3. STUDIUL OFERTEI PRODUCTIEI DE LEGUME LA S.C. MATCOSER SRL MATCA, JUDETUL GALATI 52
3.1. Consideratii generale privind specificul ofertei de legume 52
3.2. Evolutia ofertei de legume la SC MATCOSER SRL Matca 53
3.3. Evolutia costurilor la produsele legumicole 56
CAPITOLUL 4. PIATA SI DISTRIBUTIA PRODUCTIEI DE LEGUME LA SC MATCOSER SRL MATCA 57
4.1. Consideratii generale 57
4.2. Piata produsului, piata intreprinderii, strategia de piata 58
4.3. Valorificarea produselor legumicole la SC MATCOSER SRL Matca 62
4.3.1. Circuitul de valorificare 63
4.3.2. Evolutia preturilor si a cifrei de afaceri 65
4.3.3. Evolutia cheltuielilor de productie si a rezultatelor financiare 68
4.4. Distributia legumelor 69
4.4.1. Strategia distributiei 70
4.4.2. Organizarea sistemului de distributie en gros si en detail 71
CAPITOLUL 5. Studiu de caz: PROMOVAREA PRODUCTIEI DE LEGUME LA SC MATCOSER SRL MATCA 74
5.1. Consideratii generale 74
5.2. Publicitatea comerciala si bugetul publicitatii 75
5.3. Politica de promovare a productiei de legume si fructe pe piata interna si externa 80
5.4. Politica preturilor folosite in marketingul intern si extern la legume 81
5.5. Programul de promovare a legumelor si fructelor la SC MATCOSER SRL Matca 83
CONCLUZII 86
Bibliografie 90


Extras din licenta Cum descarc?

CAPITOLUL 1. FUNDAMENTE TEORETICE ALE COMPORTAMENTULUI PRODUCATORULUI
Obiectivele fundamentale ale producatorului dirijeaza comportamentul acestuia. Pe langa maximizarea profitului, exista si alte optiuni: maximizarea productiei sau a cifrei de afaceri sau un obiectiv de ordin social: satifacerea unor cereri prioritare, asigurarea anumitor prestari, deservirea unor consumatori etc. Obiectivul urmarit poate fi oricare din cele mentionate. El este fixat si cunoscut chiar daca variaza in functie de perioada, obiectivul principal fiind pentru intreprinzator o variabila exogena care determina in acelasi timp programul de productie si volumul acesteia.
Programul de productie este conditionat de modalitatile de productie si de conditiile concrete de piata, respectiv de marimea si structura cererii. Alegerea metodei de fabricatie este de multe ori conditionata de specificul tehnologiei respective de fabricatie, astfel in cele mai multe cazuri exista o singura modalitate de productie. A doua variabila - nivelul sau volumul productiei poate fi stabilit direct, pe baza planificarii interne a intreprinderii la inceputul perioadei sau indirect, pe baza conditiilor efective ale cererii.
Conditionarea tehnologica a producatorului este un important factor de influenta al comportamentului acestuia. Conditionarea tehnologica a intreprinzatorului defineste in doua sensuri comportamentul acestuia: pe de-o parte, domeniul in care activeaza, respectiv ramura industriala care da un specific anume acestuia si, pe de alta parte, marimea acestuia adica resursele gestionate. Numai dupa o analiza foarte amanuntita a procesului tehnologic se poate defini functia de productie si se poate valida din punct de vedere economic varianta de productie care sa fie cea mai putin costisitoare in cazul in care preturile factorilor sunt date. Pentru definirea conceptului de functie de productie vom face mai intai referire la conceptul de productivitate marginala.
Combinarea factorilor de productie este conditionata insa de doua caracteristici importante ale factorilor de productie: substitutibilitatea si divizibilitatea. Se spune ca exista divizibilitate a unui factor de productie atunci cand acesta poate fi obtinut si utilizat in cantitati oricat de mici. Adaptabilitatea este definita drept posibilitate a combinarii unei unitati dintr-un factor de productie cu un numar mai mic sau mai mare de unitati din alt factor. Un exemplu traditional de adaptabilitate este combinatia pamant / munca.
Atunci cand factorii de productie se caracterizeaza prin adaptabilitate si divizibilitate spunem ca intre ei exista posibilitatea de substituire. Substituibilitatea se defineste drept posibilitatea de a inlocui o cantitate dintr-un factor de productie cu o cantitate dintr-un alt factor astfel incat volumul total al productiei sa ramana acelasi. Exista, dimpotriva, complementaritate atunci cand o cantitate data dintr-un factor de productie este asociata unei cantitati fixe din alt factor.
Productivitatea marginala a unui factor de productie este sporul de productie care se obtine prin utilizarea unei unitati suplimentare din acel factor in procesul de productie, in conditiile in care folosirea celorlalti factori ramane neschimbata. In functie de variatia sporului de profit adus de cresterea productiei comparativ cu variatia cheltuielilor, producatorul mareste sau scade productia (daca orice unitate suplimentara de produs se realizeaza cu cheltuieli mai mari, profitul descrescand, producatorul opreste cresterea productiei). Relatia dintre productivitatea medie si productivitatea marginala (considerate ca reprezentari grafice) este urmatoarea:
- curba productivitatii marginale intersecteaza curba productivitatii medii in punctul de maxim al acesteia din urma;
- curba productivitatii marginale este situata deasupra curbei productivitatii medii atunci cand aceasta este crescatoare si sub curba productivitatii medii atunci cand aceasta este descrescatoare.
Relatiile dintre factori si bunuri care apar in cadrul proceselor de transformare formeaza continutul conceptului de functie de productie. Prin functie de productie se intelege relatia determinata tehnologic dintre productia unui anumit bun economic si factorii sai de productie. Productia poate sa priveasca orice bun economic si poate sa angajeze o multime de factori de productie. Pentru un anumit bun economic, bunul X si pentru doi factori de productie K si L, functia de productie poate fi exprimata formal: 
X = f (K, L)


Fisiere in arhiva (1):

  • Piata si Distributia Productiei de Legume la SC Matcoser SRL Matca.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Bibliografie

1. Gh. Basanu, M. Pricop: Managementul Aprovizionarii si Desfacerii 2006
2. Balaure, Virgil, coord. Marketing. Bucuresti: Uranus, 2002
3. Danciu, V. - Marketing International - Bucuresti, Editura Economica, 2002
4. Dragomir, G. - Finantele - Politici, tehnici, strategii, Vol. I - Galati, Editura Fundatiei Academice Danubius Galati, 2001
5. Drucker P. - Management Strategic, Editura Teora, Bucuresti 2001
6. Diaconescu, Mihai. Marketing. Bucuresti: Editura Universitara, 2005
7. Fundulu P. ,,Postinitial si Master Ed. Nemira, 2001
8. Grigore A. - Marketing Editura TERRA NOSTRA, Iasi, 2007
9. Grigore A. - Marketingul Serviciilor Editura Fundatiei Academice Danubius, Galati, 2008
10. Grigore A. - Marketing General Editura ZIGOTTO a Fundatiei Academice Danubius, Galati, 2008
11. Keynes JM: ,,Teoria generala a folosirii mainii de lucru, a dobanzii si a banilor", Editura Stiintifica 1970.
12. Kotler, Philip; Armstrong, Gary. Principiile marketingului. Ed. a 3-a. Bucuresti: Teora, 2004
13. Kotler Ph. ,,Marketing Management'' McGraw Hill New York, 1998
14. Kotler, Ph. Managementul Marketingului, Editura Teora 1997
15. Mihaita, N.V. - Metode Cantitative In Studiul De Piata - Bucuresti, Editura Economica, 2001
16. Munteanu, V.A. - Marketing - Concepte, Metode, Studii De Caz - Iasi, Ed. Fundatiei Chemarea, 1996
17. O. Nicolescu ,,Management", Editura Economica, Bucuresti 2008
18. Nita, Constantin. Bazele marketingului. Bucuresti : Editura Economica, 2003;
19. Olteanu, Valerica. Marketingul serviciilor : o abordare manageriala.Bucuresti: Ecomar, 2005;
20. Porter M., Strategie Concurentiala, pag. 16-20, Editura Teora, 2001
21. Tomescu, Florin. Managementul societatilor comerciale :conducerea sistemelor de aprovizionare, desfacere si distributie fizica. Bucuresti : Editura Didactica si Pedagogica, 2002
22. Tureac C. - Dictionar economic. Culegere de termeni economici, Ed. Didactica si pedagogica, Bucuresti, 2008 
23. Turtureanu A.G. "Elemente fundamentale de marketing", Ed. Didactica si Pedagogica, Bucuresti 2005;
24. Turtureanu A.G. "Economia serviciilor", Ed. Didactica si Pedagogica, Bucuresti, 2004;


Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!