Piata Virtuala - Implicatii si Tendinte

Cuprins licenta Cum descarc?

INTRODUCERE 
Cap.I Industria textila romaneasca si europeana 
1.1 Clasificarea industriei textile 
1.2 Sectorul de confectii textile - istoric 
1.3 Sectorul de pielarie incaltaminte - istoric 
1.4 Industria textila romaneasca actuala 
1.5 Industria textila europeana 
1.5.1 Principalii factori de pe piata europeana 
1.5.2 Viitorul textil European 
1.6 Moda in spatiul virtual 
Cap.II E-marketing 
2.1 Introducere in publicitatea on-line 
2.2 E-marketing 
2.3 Strategii si instrumente de e-marketing 
2.3.1 Marketing prin e-mail 
2.3.2 Mesaje text 
2.3.3 Website-uri 
2.3.4 Motoare de cautare 
2.3.5 Bannere 
2.4 Politici industriale pe termen mediu si lung 
2.5 Proiecte prioritare in procesul de dezvoltare 
2.6 Directii strategice de actiune 
2.7 Principalele probleme in sectorul de textile 
2.8 Platforma tehnologica europeana 
2.9 Privire de ansamblu asupra evolutiei internetului in dezvoltarea sectorului de imbracaminte 
CAPITOLUL III.STUDIU DE CAZ PRIVIND ANALIZA SITE-ULUI
www.kickback.ro
3.1. Prezentarea site-ului kickback.ro
3.2. Activitatea de baza a site-ului
CAPITOLUL IV.CONCLUZII SI PROPUNERI 
4.1. Concluzii 
4.2. Propuneri 
BIBLIOGRAFIE


Extras din licenta Cum descarc?

INTRODUCERE
Lucrarea de fata vizeaza o analiza a situatiei industriei textile romanesti trecute si actuale, precum si a metodelor de dezvoltare pe termen mediu si lung. De asemenea urmareste sa explice rolul si implicatiile internetului in promovarea imaginii firmelor ce activeaza in domeniul textil si a produselor si serviciilor oferite de acestea.
O istorie a transmiterii informatiei cuprinde cateva etape majore: transmiterea informatiei de la persoana la persoana, comunicarea prin scris, aparitia tiparului, aparitia telefonului, radioului, televiziunii si industriei filmului, a computerelor si, in sfarsit, aparitia retelei de retele care este INTERNETUL.
Pentru a intelege importanta marketingului online, lucrarea va incepe cu o analiza trecuta a sectorului textil, si a factorilor ce au contribuit la declinul ei. Se va continua cu o analiza actuala a pietei fizice pentru a evidentia problemele cu care se confrunta industria textila din prezent si ce metode trebuiesc implementate pentru dezvoltarea sa. Deoarece internetul a evoluat si se dezvolta din ce in ce mai mult se va incerca o caracterizare a piatei virtuale a stilismului si modul in care firmele romanesti sunt pregatite sau nu sa se lanseze on-line.
Evolutia internetul a dus si la interferenta sa cu tot mai multe domenii. Astfel marketingul traditional a capatat noi fome sub influenta mediului on-line si a dat nastere conceptului de e-marketing.
Analizand situatia actuala a producatorilor de confectii textile si modul in care ei isi promoveaza imaginea sau produsele, vom putea concluziona daca industria textila este pregatita sau nu pentru mediul on-line.
Internetul poate oferi o serie de avantaje, actorilor de pe piata textila si nu numai, in comparatie cu metodele traditionale de marketing, iar rolul lucrarii este de a-i instiinta de aceste beneficii si de a le oferi posibilitatea de o promovare on-line gratuita.
Deoarece internetul a evoluat in mod considerabil in ultimul deceniu, moda a capatat noi forme si a cucerit noi teritorii virtuale: diverse case de moda au inceput sa isi promoveze imaginea si produsele prin prezentarea colectiilor on-line, s-a creat varianta de proba virtuala, spatiul Second Life deasemenea cuprinde magazine de haine, prezentari de moda etc.
Internetul a capatat din ce in ce mai multa importanta in vanzarea produselor. Cu toate acestea se afirma ca produsele vestimentare nu se preteaza foarte bine mediului on-line. Nici revistele de moda romanesti nu incearca o penetrare pe piata de internet deoarece considera ca cititoarele prefera materialitatea prodsului printat si nu interfata rece a unui site.
"In etapa actuala sistemele informatice, devin capabile sa modeleze. Ele nu mai redau doar modelul realitatii exterioare, ci modeleaza o noua realitate virtuala pe care o proiecteaza si o transmite utilizatorului de informatii.
Aceasta realitate virtuala poate fi asemanatoare realitatii fizice sau poate confrunta lumea gandurilor noastre cu imagini complet noi, in cyber-spatiu. 
Acest fapt si posibilitatea de a comunica global cu cyber-lumea, de a participa la ea, da nastere unei revolutii enorme, care nu va modifica lumea de afaceri si societatea in anii ce vin." 
Utilizarea Internetului se dovedeste avantajoasa pentru orice intreprindere, datorita costurilor mai mici decat a metodelor traditionale de comunicatii, a vitezei foarte mari de transmisie (uneori instantanee, in timp real) si a universalitatii Internetului.
Era globalizarii inseamna emergenta economiei virtuale. Internetul face sa creasca semnificativ eficienta activitatilor intreprinderii actuale. Intreprinderea beneficiaza, pe de o parte, de sporirea productivitatii factorilor de productie utilizati, iar pe de alta parte, de scaderea costurilor de productie, mai ales datorita reducerii preturilor de achizitie ale echipamentelor si utilajelor necesare. Din acest motiv, intreprinderea face mari investitii, sustinand astfel un ritm ridicat de crestere economica.
In urma studierii pietei fizice si virtuale a stilismului am putut observa punctele forte si cele slabe ale industriei actuale.
Deoarece internetul s-a dezvoltat intr-un mod rapid trebuie ca firmele prezente pe piata sa inteleaga importanta sa si modul in care afacerile lor pot sa creasca folosind avantajele sale. O mai buna informare a conducerii firmelor din domeniul textil asupra beneficiilor ce pot fi aduse, este necesara pentru alinierea cu tarile mai dezvoltate care au stiut sa exploateze mediul on-line 
Producatorii trebuie sa inteleaga importanta brand-ului si sa inceapa sa isi construiasca un nume, deoarece consumatorii au inceput sa puna mare pret pe "eticheta".


Fisiere in arhiva (1):

  • Piata Virtuala - Implicatii si Tendinte.docx

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 8 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!