Plan de Marketing privind Dezvoltarea Eurocor pe Piata Romaneasca

Cuprins licenta Cum descarc?

Introducere 3
Capitolul 1. Planul de marketing 4
1.1. Definitia planului de marketing 4
1.2. Expunerea introductiva 4
1.2.1. Analiza mediului de marketing 5
1.2.2. Analiza SWOT 7
1.3. Obiective de marketing 8
1.4. Strategii de marketing 9
1.5. Program de marketing 17
1.6. Buget de marketing 17
1.7. Revizie si control 18
Capitolul 2. Prezentarea companiei 19
2.1. Istoricul intreprinderii 19
2.2. Evolutia intreprinderii in ultimii trei ani 20
2.3. Arie de activitate 21
2.3.1 Sediul si amenajarea salilor 22
2.3.2 Materialele de curs 23
2.3.3 Tipuri de cursuri 24
2.3.4 Numar de participanti 25
2.3.5 Numar de profesori 25
2.3.6 CD, DVD editate 25
2.3.7 Modalitatea de examinare 26
Capitolul 3. Plan de promovare privind dezvoltarea 
Eurocor pe piata romaneasca 27
3.1. Expunerea introductiva 27
3.1.1. Situatia macroeconomica a intreprinderii 28
3.1.2. Concurenta 29
3.1.3. Analiza SWOT 33
3.2. Obiective de marketing 36
3.3. Strategii de maraketing 36
3.4. Program de marketing 40
3.5. Bugetul de marketing 42
3.6. Revizie si control 46
Concluzii 47
Bibliografie 48


Extras din licenta Cum descarc?

INTRODUCERE
Aceasta lucrare are la baza elaborarea planului de marketing. In zilele noastre, nu conteaza cat de bun este produsul sau serviciul pe care o companie il ofera, daca afacerea nu are o strategie de marketing bine pusa la punct. Fara un plan de marketing, o companie se poate indrepta in directia gresita.
Planul de marketing ajuta la identificarea potentialilor clienti, la evaluarea companie si stadiul in care se afla in functie de factorii externi si interni si permite deasemenea urmarirea rezultatelor pentru a identifica daca intreprinderea se indreapta catre obiectivul stabilit.
In aceasta lucrare am realizat un plan de marketing al Institutului European de Cursuri prin Corespondenta. Am ales Eurocor, deoarece este locul unde imi desfasor activitatea de munca de aproape 8 luni, este primul loc de munca in cadrul unui departament de marketing si imi doresc sa promovez in cadrul aceste companii.
Astfel, am structurat aceasta lucrare in trei capitole. Primul capitol cuprinde date teoretice despre planul de marketing s ice trebuie sa ai in vedere in elaborarea lui.
Al doilea capitol cuprinde prezentarea Institutului Eurocor, istoricul intreprinderii, aria de activitate, evolutia vanzarilor din ultimii ani, iar in cel de-al treilea capitol si ultimul, am realizat un plan de promovare privind dezvoltarea pe piata romaneasca a Institutului Eurocor.
Am dorit sa evidentiez in aceasta lucrare ca fara un plan de marketing, nicio intreprindere nu poate supravietui si nu se poate dezvolta, mai ales in aceasta timpuri cand competitia este din ce in ce mai ridicata, iar Romania si intreaga lume se afla in aceasta criza economic.
Capitolul 1. Planul de marketing
1.1. Definitia planului de marketing
Planul de marketing este un document care dirijeaza toate activitatile de marketing si resursele unei intreprinderi, inclusiv implementarea si controlul acestora, in vederea stabilirii si realizarii obiectivelor de marketing, in concordanta cu misiunea ei.Planul de marketing are o structura formala, dar poate fi folosit ca un document oficial sau neoficial ce are o mai mare flexibilitate.
Poate fi folosit in crearea unui argument pentru introducerea de noi produse pe piata sau in reinnoirea abordarii de marketing pentru produsele existente. Planul de marketing este o rampa de lansare a planului de afaceri. Acesta ar trebui sa identifice cele mai promitatoare oportunitati de afaceri pentru companie si sa sublinieze cum sa penetreze, captureze si sa mentina pozitia pe pietele identificate. Este un instrument de comunicare ce combina toate elementele mixului de marketing intr-un plan foarte bine coordonat. Acesta duce la cine va face ce, cand, unde si cum in atingerea obiectivului final. O companie trebuie sa aiba un plan pentru fiecare scop pe care si-l propune. Un plan strategic de marketing bine intocmit trebuie sa exprime viziunea managementului cu privire la orientarea unitatilor de afaceri, respectiv sa raspunda daca merita sa se investeasca sau sa se dezvolte o unitate strategica de afaceri, sa specifice cat mai clar obiectivele ce trebuie atinse si programul aferent realizarii lor; sa furnizeze suficiente detalii tactice, astfel incat sa devina un document utilizat in munca managerilor si sa-i ajute in evaluarea oportunitatilor de piata, a eficientei programelor de marketing si a proceselor de control recomandate. El este intocmit de catre compartimentul de marketing, utilizand informatiile celorlalte compartimente, orientat dupa obiectivele strategice ale companiei si misiunea ei 
1.2. Expunerea introductiva
Expunerea introductiva contine una sau doua pagini in care se rezuma intregul raport.
Aceasta contine o introducere ce se refera la definirea afacerii, rolul si contributia ei, competente distinctive ale afacerii, obiective generale privind afacerea, comparativ cu realizarile existente si strategiile generale.Acest rezumat ii ajuta pe cei care vor sa puna planul de marketing in aplicare sa se lamureasca asupra informatiilor ce privesc continutul exact al planului.
Luand in considerare faptul ca persoanele care aplica efectiv planului de marketing nu sunt cele care au putere decizionala si nici abilitatea de a aproba schimbari in cadrul obiectivelor propuse, rezumatul le ofera acestora posibilitatea de a evita detaliile ce nu le sunt utile. 
Analizele ofera situatii comparative intre obiectivele propuse si performantele intreprinderii. Aceste analize cuprind informatii atat din interiorul cat si din exteriorul intreprinderii si sunt, de regula, furnizate de sistemul informational de marketing.


Fisiere in arhiva (1):

  • Plan de Marketing privind Dezvoltarea Eurocor pe Piata Romaneasca.docx

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 8 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!