Planificarea Strategica Orientata spre Piata la Uzina Mecanica

Cuprins licenta Cum descarc?

INTRODUCERE.4
1. POLITICA DE PRODUS SI PREZENTAREA TEORETICA A PLANIFICARII SI PLANULUI DE MARKETING INTERNATIONAL.6
1.1. Produsul in acceptiunea marketingului.7
1.2. Strategii in politica de produs.15
1.3. Conceptul de planificare strategica in marketingul international.20
1.4. Motivatiile planificarii strategice de marketing international.21
1.5. Cerintele planificarii strategice de marketing international.23
1.6. Etapele procesului de planificare strategica.24
1.7. Metode de planificare strategica in marketingul international.34
o Metoda BCG.34
o Matricea General Electric Business Planning Grid.37
2. ANALIZA STRATEGICA A SITUATIEI DE MARKETING INTERNATIONAL A FIRMEI UZINA MECANICA RM. VALCEA.39
2.1. Prezentarea generala a firmei.39
2.2. Analiza strategica a firmei.42
2.3. Analiza pietei.45
2.4. Analiza clientilor internationali.47
2.5. Analiza concurentilor internationali.55
2.6. Analiza macromediului.56
3. STRATEGIA DE MARKETING A FIRMEI UZINA MECANICA RM. VALCEA.58
3.1. Analiza portofoliului actual de produse exportate al firmei prin metoda BCG.58
3.2. Obiectivele planului de marketing international.62
3.3. Strategia de marketing international.64
4. METODOLOGIA DE PREDARE A LECTIILOR CU PRIVIRE LA PLANIFICAREA STRATEGICA SI PLANUL DE MARKETING.69
4.1. Metodologia si tehnologia instruirii.69
4.1.1. Delimitari conceptuale: tehnologie, metodologie, metoda, mod de organizare a invatarii.69
4.1.2. Noi tendinte in metodologia didactica.73
4.1.3. Sistemul metodelor de invatamant. Clasificare.74
4.1.4. Descrierea principalelor metode de invatare folosite in predarea planificarii strategice si planului de marketing.76
4.1.5. Mijloace de invatamant.97
5. PROIECTAREA DIDACTICA.98
5.1. Nota de prezentare.98
5.2. Importanta si etapele proiectarii didactice.101
5.2.1. Proiectarea globala. .106
5.2.2. Proiectarea esalonata.106
5.2.2.1. Proiectarea activitatii didactice anuale, planificarea calendaristica.107
5.2.2.2. Proiectarea unitatii de invatare.114
5.2.2.3. Proiectul de lectie.117
5.3. Pregatirea profesorului pentru lectie. Elemente de comunicare didactica.122
5.3.1. Comunicare si informare didactica.122
5.3.2. Canale ale comunicarii didactice.124
6. METODE DE EVALUARE SI APRECIERE A REZULTATELOR SCOLARE.126
6.1. Importanta si functiile evaluarii.126
6.2. Strategii de evaluare si notare.128
6.3. Metode de evaluare a cunostintelor economice.128
6.3.1. Metode traditionale de evaluare.128
6.3.2. Metode complementare de evaluare.134
6.4. Instrumente de evaluare.144
6.4.1. Itemi obiectivi.145
6.4.2. Itemi semiobiectivi.149
6.4.3. Itemi subiectivi (cu raspuns deschis).152
6.5. Metode de apreciere a rezultatelor si performantelor scolare.157
6.5.1. Aprecierea rezultatelor scolare.157
6.5.2. Caile de diminuare a subiectivitatii in aprecierea scolara.158
7. MODERNIZAREA INVATAMANTULUI.164
7.1. Factorii determinanti ai modernizarii.164
7.2. Directiile principale ale modernizarii invatamantului.165
8. CERCETAREA PEDAGOGICA.170
8.1. Specificitatea cercetarii pedagogice.170
8.2. Etapele cercetarii pedagogice.171
8.3. Metodologia cercetarii pedagogice.175
8.3.1. Metode de colectare a datelor cercetarii.176
8.3.2. Metode de masurare a datelor.181
8.3.3. Metode de prelucrare a datelor.182
8.4 Cercetarea pedagogica si inovatia in invatamant.183
CONCLUZII.185
BIBLIOGRAFIE.189


Extras din licenta Cum descarc?

INTRODUCERE
Intrarea pe o piata straina implica o prospectare stiintifica, cunosterea temeinica a tuturor oportunitatilor pe care le ofera tara respectiva, ceea ce nu este posibil decat printr-o informare cat mai complexa, astfel ca deciziile de a face sau a nu face anumite operatii de comert exterior sa fie luate cu minimum de riscuri. Investigarea pietelor internationale opereaza intr-un cadru in care procesele economice sunt in continua schimbare ca urmare a actiunii unor factori istorici, economici, sociali, institutionali, ideologici.
Printre cauzele fundamentale ale schimbarilor rapide, dar inegale care au loc in lumea contemporana se numara indeosebi progresul exceptional al cunostintelor stiintifice, inventiilor si aplicarii cuceririlor stiintei intr-un tempo viu in industrie si viata.
Pana nu demult distantele geografice si ignorarea limbilor straine constituiau veritabile bariere in calea comunicatiilor intre popoare, astazi insa mobilitatea si rapiditatea comunicatiilor de masa conduc la fluxuri intercontinentale de idei si informatii, influenteaza comportamentele si atitudinile, dezvolta interesul pentru stiinta si tehnica, rafineaza gusturile si exigentele consumatorilor.
Intelegerea acestor procese de schimbare a cererii reprezinta o conditie de baza pentru investigarea pietelor straine, pentru strategia marketingului. Ceea ce este adecvat pentru o anumita strategie la un moment dat nu mai este adecvat pentru un alt moment. Conditiile concrete de timp si loc ale unei piete trebuie just apreciate si mai ales trebuie identificate fortele care le actioneaza in tara studiata si care se concretizeaza in obiceiuri si practici de consum, in motivatia si comportamentul consumatorilor.
Fiecare piata este diferita si reclama o analiza individualizata si chiar fiecare marfa are problemele ei, neexistand o reteta pentru toate marfurile si pentru toate tarile. Investigarea pietelor straine trebuie vazuta ca o activitate de cercetare sistematica. Varietatea fenomenelor generate de diferentele structurilor economice si sociale ale diferitelor tari reclama o mare abilitate si o inalta calificare in a utiliza conceptele si tehnicile de analiza ale unor discipline ca economia, psihologia, demografia, sociologia, antropologia, informatica.
Investigatorul cel mai bun este acela care reuseste sa cunoasca si sa inteleaga nu numai structurile economice si sociale, dar si specificul unui popor, structurile psihice si mentale ale acestuia, modul specific de percepere si interpretare a valorilor morale si materiale ale existentei.
Indiferent daca o firma patrunde pentru prima data pe o piata sau actioneaza deja in diferite tati, ea trebuie sa-si planifice activitatea de marketing. Astfel, daca ea intra pentru prima data pe o piata, va trebui sa decida felul produselor de comercializat, pietele de comercializare si nivelul resurselor angajate. Daca deja firma este prezenta pe pietele internationale, va trebui sa decida asupra efortului si nivelului de alocare a resurselor pe tari si produse, asupra pietelor noi in care sa intre sau sa iasa si ce produse sa introduca sau sa elimine. In acest sens, o deosebita importanta o au orientarile si procedurile de evaluare a oportunitatilor si riscurilor internationale si de elaborare a planurilor startegice pentru a obtine avantaje din aceste oportunitati. 
CAPITOLUL I 
POLITICA DE PRODUS SI PREZENTAREA TEORETICA A PLANIFICARII SI PLANULUI DE MARKETING INTERNATIONAL
Marketingul international are la baza imperativul orientarii activitatii producatorilor si comerciantilor exportatori in concordanta cu cerintele si specificul pietelor externe, in scopul satisfacerii necesitatilor actuale si viitoare ale acestora cu eficienta maxima. El reprezinta un ansamblu de activitati practice realizate prin mobilizarea resurselor umane, materiale, financiare de care dispun firmele si materializate in cercetarea pietei, conceperea si realizarea de marfuri destinate consumatorilor din alte tari, promovarea si distribuirea acestor marfuri, conceperea si implementarea unei anumite politici de pret pentru negocierile internationale.
Datorita faptului ca marketingul international se aplica in conditii de piata deosebite de cele ale pietei interne, el dobandeste anumite caracteristici. Totodata, metodele si tehnicile folosite, transpuse in activitati practice, trebuie adaptate fie pentru satisfacerea consumatorilor in raport cu particularitatile fiecarei piete si ale fiecarei categorii de clienti, fie pentru aprovizionarea cat mai rationala si profitabila de pe pietele externe. In consecinta, rezulta particularitati ale marketingului international cum sunt:


Fisiere in arhiva (1):

  • Planificarea Strategica Orientata spre Piata la Uzina Mecanica.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Bibliografie

1. Anghel, Laurentiu-Dan; Marketing, Manual pentru clasa a 12-a, Editura Danetiu, Tiberiu; ALL, 2002 Serbanica, Daniel; Zaharia, Razvan
2. Balaure, V. si colab. Marketing, Editura Uranus, Bucuresti, 2000
3. Capota, Valentina Marketingul afacerii, Manual clasa a XI-a, Editura Akademos Art, Bucuresti, 2006
4. Dalota, M., Donath, L. Managementul firmei prin planul de afaceri, Editura Sedona, Timisoara, 1997
5. Danciu, Victor Marketing strategic competitiv, Editura Economica, Bucuresti 2004 
6. Danciu, Victor; Management marketing international-Puiu, Ovidiu Studii de caz, Editura Independenta Economica, Braila, 2000
7. Danciu, Victor Marketing international. De la traditional la global, Editura Economica, Bucuresti, 2001
8. Demetrescu, Mihai Marketing, Editura Europa Nova, Bucuresti, 1991
9. Dobrota, N. (coordonator) Dictionar de economie Editura Economica, Bucuresti, 1999
10. Enache, Elena; Marketing, Editura Independenta Economica, Ciochina, Iuliana Braila, 2006
11. Florescu, C., Dictionar de marketing, Editura Economica, Malcomete, P., Bucuresti, 2003 Pop, N. Al. (coordonatori) 
12. Foltean, F.; Marketing, Editura Brumar, Timisoara, 2001 Ladan, L., coord. 
13. Ilie, Suzana Camelia Mediul concurential al afacerii, Manual - clasa a XII-a, Editura Oscar Print, Bucuresti, 2007
14. Ilie, Suzana Camelia Marketingul afacerilor, Manual clasa a XI-a, Editura Oscar Print, Bucuresti, 2006
15. Kotler, Philip Managementul marketingului, Editura Teora Bucuresti, 2001
16. Kotler, Philip Principiile marketingului, Editura Teora, Bucuresti, 1999
17. Kotler, Ph.; Armstrong, G.; Principiile marketingului, Editia Europeana, Saunders, J.; Wong, V. Editura Teora, Bucuresti, 1998
18. Malcomete, P. (coordonator) Dictionar de marketing, Editura Junimea, Iasi, 1979
19. Nita, C.; Popescu, M. Dictionar de marketing si afaceri, Editura Economica, Bucuresti,1999 20. Popa, Ioan Tranzactii comerciale internationale, Editura Economica, Bucuresti, 1997
21. Prutianu, St. si colab. Inteligenta Marketing Plus, Editura Polirom, Iasi, 1998
22. Prutianu, St. Comunicare si negociere in afaceri, Editura Polirom, Iasi, 1998
23. Sasu, Constantin Marketing international, Editura Polirom, Iasi, 2001
24. Barna, A. Autoeducatia. Probleme teoretice si metodologice, Editura Didactica si Pedagogica, Bucuresti, 1995;
25. Barna, A. Curs de pedagogie, Editura Logos, Galati, 2002 (Introducere in pedagogie, teoria educatiei si teoria curiculumului);
26. Barna, A. Curs de pedagogie. Teoria cresterii si evaluarii, Editura Logos, Galati, 2003;
27. Barzea, C. Arta si stiinta educatiei, Editura Didactica si Pedagogica, Bucuresti, 1998; 
28. Cerghit, I. Metode de invatamant, Editura Didactica si Pedagogica, Bucuresti, 1997;
29. Cretu, D. Psihopedagogie, Editura Imago, Sibiu, 1999;
30. Cucos, C. Psihopedagogie pentru examenele de definitivare si grade didactice , Editura Polirom, Iasi, 1998;
31. Dragan, I. Cercetarea psihopedagogica, Editura Tipomures, Targu Mures, 1993;
32. Ionescu, M. Didactica moderna, Editura Dacia, Cluj Napoca, 1995;
33. Ionescu, M. Strategii de predare si invatare, Editura Stiintifica, Bucuresti, 1992;
34. Jinga, I. Evaluarea performantelor scolare, Editura Atelier, Bucuresti, 1996;
35. Macovei, E. Teoria educatiei, Editura Aramis, Bucuresti, 2001;
36. Muster, D. Metodologia cercetarii in educatie si invatamant, Editura Litera, Bucuresti, 1995;
37. Neacsu, I. Instruire si invatare, Editura Stiintifica, Bucuresti, 1990;
38. Nicola, I. Tratat de pedagogie scolara, Editura Didactica si Pedagogica Bucuresti, 1996;
39. Radu, I. T. Evaluarea in procesul didactic, Editura Didactica si Pedagogica, Bucuresti, 2000;
40. Salade, D. Dimensiuni ale educatiei, Editura Didactica si Pedagogica, Bucuresti, 1998;
41. Schiopu, U. Psihologia varstelor, Editura Didactica si Pedagogica, Bucuresti, 1997;
42. Vaideanu, G. Educatia la frontiera dintre milenii, Editura Politica, Bucuresti, 1988;
43. Voiculescu, E. Factorii subiectivi ai evaluarii scolare, Editura Aramis, Bucuresti, 2001.
*** Statutul Uzinei Mecanice Rm. Valcea
*** Plan de afaceri 2006, 2007 - Uzina Mecanica Rm. Valcea
*** Cataloage de produse, contracte, oferte


Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 10 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!