Planul de Afaceri - Instrument Eficient de Management

Cuprins licență Cum descarc?

Introducere 6
CAPITOLUL I. Consideratii generale privind planul de afaceri 7
1.1 Definirea planului de afaceri 7
1.2 Necesitatea intocmirii unui plan de afaceri 9
1.3 Scopurile planului de afaceri 10
1.4 Elaborarea unui plan de afaceri 12
1.5 Principiile de bază ale redactării unui plan de afaceri 19
CAPITOLUL II - Continutul unui plan de afaceri al SC. CINA CARMANGERIE. SRL 20
2.1 Prezentarea firmei si a strategiei generale 20
2.1.1 Istoria si pozitia firmei 20
Structura şi evoluţia capitalului social 23
2.1.2 Ideea de afacere propusă 24
2.1.3 Necesarul de finanţare 25
2.1.4 Echipa de conducere 26
2.1.5 Strategia aleasa a firmei 26
2.2 Descrierea produselor si / sau serviciilor 27
2.2.1 Enumerarea si descrierea produselor si / sau serviciilor oferite 28
2.2.2 Prețul produselor 28
2.3 Planificarea activitatii 29
2.3.1 Echipamentul de producţie 29
2.3.2. Utilaje necesare 31
2.3.3 Personalul 31
2.4 Planul de marketing 32
2.4.1 Stabilirea obiectivelor de marketing a firmei 32
2.4.2 Analiza externa si interna 32
2.5 Politica de prețuri, distribuție şi promovare 35
2.5.1 Politica de preţ 35
2.5.2 Politica de distribuţie 36
2.5.3 Politica de promovare 36
Capitolul III Planificarea financiară 37
3.1 Venituri previzionate 37
3.2 Analiza cheltuielilor 40
3.2.1 Prognoza cheltuielilor investiţionale 40
3.2.2 Prognoza cheltuielilor cu salarizarea personalului în primul an de funcţionare a magazinului 41
3.2.3 Prognoza cheltuielilor cu chiria în primul an de funcţionare 42
3.2.4 Prognoza cheltuielilor administrative în primul an de funcţionare 42
3.2.5 Prognoza cheltuielilor cu materia primă 42
3.2.6 Prognoza cheltuielilor de transport 43
3.2.7 Prognoza cheltuielilor cu publicitatea în primul an de funcţionare 43
3.2.8 Analiza SWOT 45
CAPITOLUL IV - Concluzii şi propuneri 46
Bibliografie 48
Anexe 49


Extras din licență Cum descarc?

Introducere
Prevederea, anticiparea viitorului, a preocupat omenirea din cele mai vechi timpuri; un cunoscut proverb arab spune: “Există trei epoci în viaţa unui om: trecutul care nu mai revine, prezentul care nu durează şi viitorul pe care nu-l cunoaştem”. Astăzi, însă, datorită dinamicii fără precedent a vieţii economice, a unei evoluţii nu doar rapide ci şi, adesea, cu consecinţe greu de imaginat, previziunea joacă un rol deosebit.
Anticiparea viitorului, previziunile elaborate ştiinţific sunt singurele mijloace pe care managerul le are la dispoziţie pentru a evita risipa, cu ajutorul cărora asigură folosirea raţională a tuturor resurselor organizaţiei.
Firesc, anticiparea unor evoluţii, adesea greu de înţeles chiar şi după ce au avut loc, nu poate fi făcută cu mare precizie, este totdeauna imperfectă, dar cunoaşterea lor, chiar imperfectă, este preferabilă ignorării lor.
Ne este greu să ne închipuim un manager eficient care nu-şi analizează deciziile dintr-o dublă perspectivă: aceea a consecinţelor imediate (pe termen scurt) şi, concomitent, cele pe termen lung.
Motivaţia alegerii acestei teme are la bază importanţa pe care o are planul de afaceri în dezvoltarea şi crearea unei societăti comerciale competitive pe piaţă, o societate care să dea randamente şi profit cât mai mare. 
Lucrarea este alcatuită din patru capitole.În primul capitol am prezentat noţiuni referitoare la planul de afaceri şi a rolului şi funcţiilor acestuia.
În al doilea capitol am prezentat un studiu de caz privind întocmirea planului de afaceri la la SC. CINA CARMANGERIE SRL.
În al treilea capitol am facut analiza acestui plan de afaceri, iar în ultimul capitol am prezentata concluziile şi propunerile în urma cercetării importanţei rolului şi structurii planului de afaceri de la SC CINA CARMANGERIE SRL.
CAPITOLUL I. Consideratii generale privind planul de afaceri
1.1 Definirea planului de afaceri 
Planul de afaceri seminfică cel mai utilizat instrument de masurare a oportunităţii economice din perioada prezentă, existând multe abordări teoretice şi practice cu privire la acesta. Planul de afaceri este abordat din mai multe puncte de vedere, cele mai răspândite fiind definiţiile practice, de pe poziţia managerului sau a întreprinzătorului.
Alte abordări tratează planul de afaceri prin prisma ştiinţei managementului. Astfel, planul de afaceri este definit ca fiind ”o metodă antreprenorial managerială de proiectare şi promovare a unei afaceri noi sau de dezvoltare semnificativă a unei afaceri existente, pornind de la identificarea unei oportunităţi economice, prin care se determină obiectivele de realizat, se dimensionează şi structurează principalele resurse şi activităţi necesare, demonstrând că aceasta este profitabilă, că merită să fie sprijinită de potenţialii stakeholderi” . Intr-o altă lucrare, planul de afaceri este considerat “un instrument decisional dinamic, destinat, pe de o parte, managerilor din cadrul firmei, şi, pe de altă parte, investitorilor, bancherilor şi, în general, oricărui partener posibil, industrial, comercial, social, cărora le permite să ia cunoştinţă de perspectivele acesteia”. 
Planul de afaceri este un document scris care se elaboreaza atât în cazul creării unei noi întreprinderi, cât şi în cazul dezvoltării unei noi afaceri de către o întreprindere existentă, care cuprinde informații referitoare la: afacere, piață, conducere, aspecte financiare, în scopul atingerii obiectivelor propuse. 
Planul de afaceri este văzut şi ca “un demers care evidenţiază rezultatul activităţilor de cercetare, concepere şi dezvoltare a unor proiecte privind crearea de noi firme, a unui produs şi/sau a unui nou serviciu. Este un instrument indispensabil întreprinzătorului şi în acelaşi timp expresia capacităţii lui de a atinge obiectivele propuse. Este deasemenea un instrument managerial menit să scadă gradul de incertitudine din activitatea zilnică a agenţilor economici, diminuand astfel, vulnerabilitatea acestora faţă de mediu”.


Fisiere în arhivă (1):

  • Planul de Afaceri - Instrument Eficient de Management.doc

Imagini din acest licență Cum descarc?

Banii înapoi garantat!

Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Diploma.ro.


Descarcă această licență cu doar 8€

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.

1. Numele și adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

* Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi email-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:



* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!