Planul de Afaceri - Instrument Eficient de Management

Licență
8.5/10 (2 voturi)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 50 în total
Cuvinte : 11671
Mărime: 105.51KB (arhivat)
Publicat de: Cristinutzakris C.
Puncte necesare: 10

Cuprins

  1. Introducere 6
  2. CAPITOLUL I. Consideratii generale privind planul de afaceri 7
  3. 1.1 Definirea planului de afaceri 7
  4. 1.2 Necesitatea intocmirii unui plan de afaceri 9
  5. 1.3 Scopurile planului de afaceri 10
  6. 1.4 Elaborarea unui plan de afaceri 12
  7. 1.5 Principiile de bază ale redactării unui plan de afaceri 19
  8. CAPITOLUL II - Continutul unui plan de afaceri al SC. CINA CARMANGERIE. SRL 20
  9. 2.1 Prezentarea firmei si a strategiei generale 20
  10. 2.1.1 Istoria si pozitia firmei 20
  11. Structura şi evoluţia capitalului social 23
  12. 2.1.2 Ideea de afacere propusă 24
  13. 2.1.3 Necesarul de finanţare 25
  14. 2.1.4 Echipa de conducere 26
  15. 2.1.5 Strategia aleasa a firmei 26
  16. 2.2 Descrierea produselor si / sau serviciilor 27
  17. 2.2.1 Enumerarea si descrierea produselor si / sau serviciilor oferite 28
  18. 2.2.2 Prețul produselor 28
  19. 2.3 Planificarea activitatii 29
  20. 2.3.1 Echipamentul de producţie 29
  21. 2.3.2. Utilaje necesare 31
  22. 2.3.3 Personalul 31
  23. 2.4 Planul de marketing 32
  24. 2.4.1 Stabilirea obiectivelor de marketing a firmei 32
  25. 2.4.2 Analiza externa si interna 32
  26. 2.5 Politica de prețuri, distribuție şi promovare 35
  27. 2.5.1 Politica de preţ 35
  28. 2.5.2 Politica de distribuţie 36
  29. 2.5.3 Politica de promovare 36
  30. Capitolul III Planificarea financiară 37
  31. 3.1 Venituri previzionate 37
  32. 3.2 Analiza cheltuielilor 40
  33. 3.2.1 Prognoza cheltuielilor investiţionale 40
  34. 3.2.2 Prognoza cheltuielilor cu salarizarea personalului în primul an de funcţionare a magazinului 41
  35. 3.2.3 Prognoza cheltuielilor cu chiria în primul an de funcţionare 42
  36. 3.2.4 Prognoza cheltuielilor administrative în primul an de funcţionare 42
  37. 3.2.5 Prognoza cheltuielilor cu materia primă 42
  38. 3.2.6 Prognoza cheltuielilor de transport 43
  39. 3.2.7 Prognoza cheltuielilor cu publicitatea în primul an de funcţionare 43
  40. 3.2.8 Analiza SWOT 45
  41. CAPITOLUL IV - Concluzii şi propuneri 46
  42. Bibliografie 48
  43. Anexe 49

Extras din licență

Introducere

Prevederea, anticiparea viitorului, a preocupat omenirea din cele mai vechi timpuri; un cunoscut proverb arab spune: “Există trei epoci în viaţa unui om: trecutul care nu mai revine, prezentul care nu durează şi viitorul pe care nu-l cunoaştem”. Astăzi, însă, datorită dinamicii fără precedent a vieţii economice, a unei evoluţii nu doar rapide ci şi, adesea, cu consecinţe greu de imaginat, previziunea joacă un rol deosebit.

Anticiparea viitorului, previziunile elaborate ştiinţific sunt singurele mijloace pe care managerul le are la dispoziţie pentru a evita risipa, cu ajutorul cărora asigură folosirea raţională a tuturor resurselor organizaţiei.

Firesc, anticiparea unor evoluţii, adesea greu de înţeles chiar şi după ce au avut loc, nu poate fi făcută cu mare precizie, este totdeauna imperfectă, dar cunoaşterea lor, chiar imperfectă, este preferabilă ignorării lor.

Ne este greu să ne închipuim un manager eficient care nu-şi analizează deciziile dintr-o dublă perspectivă: aceea a consecinţelor imediate (pe termen scurt) şi, concomitent, cele pe termen lung.

Motivaţia alegerii acestei teme are la bază importanţa pe care o are planul de afaceri în dezvoltarea şi crearea unei societăti comerciale competitive pe piaţă, o societate care să dea randamente şi profit cât mai mare.

Lucrarea este alcatuită din patru capitole.În primul capitol am prezentat noţiuni referitoare la planul de afaceri şi a rolului şi funcţiilor acestuia.

În al doilea capitol am prezentat un studiu de caz privind întocmirea planului de afaceri la la SC. CINA CARMANGERIE SRL.

În al treilea capitol am facut analiza acestui plan de afaceri, iar în ultimul capitol am prezentata concluziile şi propunerile în urma cercetării importanţei rolului şi structurii planului de afaceri de la SC CINA CARMANGERIE SRL.

CAPITOLUL I. Consideratii generale privind planul de afaceri

1.1 Definirea planului de afaceri

Planul de afaceri seminfică cel mai utilizat instrument de masurare a oportunităţii economice din perioada prezentă, existând multe abordări teoretice şi practice cu privire la acesta. Planul de afaceri este abordat din mai multe puncte de vedere, cele mai răspândite fiind definiţiile practice, de pe poziţia managerului sau a întreprinzătorului.

Alte abordări tratează planul de afaceri prin prisma ştiinţei managementului. Astfel, planul de afaceri este definit ca fiind ”o metodă antreprenorial managerială de proiectare şi promovare a unei afaceri noi sau de dezvoltare semnificativă a unei afaceri existente, pornind de la identificarea unei oportunităţi economice, prin care se determină obiectivele de realizat, se dimensionează şi structurează principalele resurse şi activităţi necesare, demonstrând că aceasta este profitabilă, că merită să fie sprijinită de potenţialii stakeholderi” . Intr-o altă lucrare, planul de afaceri este considerat “un instrument decisional dinamic, destinat, pe de o parte, managerilor din cadrul firmei, şi, pe de altă parte, investitorilor, bancherilor şi, în general, oricărui partener posibil, industrial, comercial, social, cărora le permite să ia cunoştinţă de perspectivele acesteia”.

Planul de afaceri este un document scris care se elaboreaza atât în cazul creării unei noi întreprinderi, cât şi în cazul dezvoltării unei noi afaceri de către o întreprindere existentă, care cuprinde informații referitoare la: afacere, piață, conducere, aspecte financiare, în scopul atingerii obiectivelor propuse.

Planul de afaceri este văzut şi ca “un demers care evidenţiază rezultatul activităţilor de cercetare, concepere şi dezvoltare a unor proiecte privind crearea de noi firme, a unui produs şi/sau a unui nou serviciu. Este un instrument indispensabil întreprinzătorului şi în acelaşi timp expresia capacităţii lui de a atinge obiectivele propuse. Este deasemenea un instrument managerial menit să scadă gradul de incertitudine din activitatea zilnică a agenţilor economici, diminuand astfel, vulnerabilitatea acestora faţă de mediu”.

Preview document

Planul de Afaceri - Instrument Eficient de Management - Pagina 1
Planul de Afaceri - Instrument Eficient de Management - Pagina 2
Planul de Afaceri - Instrument Eficient de Management - Pagina 3
Planul de Afaceri - Instrument Eficient de Management - Pagina 4
Planul de Afaceri - Instrument Eficient de Management - Pagina 5
Planul de Afaceri - Instrument Eficient de Management - Pagina 6
Planul de Afaceri - Instrument Eficient de Management - Pagina 7
Planul de Afaceri - Instrument Eficient de Management - Pagina 8
Planul de Afaceri - Instrument Eficient de Management - Pagina 9
Planul de Afaceri - Instrument Eficient de Management - Pagina 10
Planul de Afaceri - Instrument Eficient de Management - Pagina 11
Planul de Afaceri - Instrument Eficient de Management - Pagina 12
Planul de Afaceri - Instrument Eficient de Management - Pagina 13
Planul de Afaceri - Instrument Eficient de Management - Pagina 14
Planul de Afaceri - Instrument Eficient de Management - Pagina 15
Planul de Afaceri - Instrument Eficient de Management - Pagina 16
Planul de Afaceri - Instrument Eficient de Management - Pagina 17
Planul de Afaceri - Instrument Eficient de Management - Pagina 18
Planul de Afaceri - Instrument Eficient de Management - Pagina 19
Planul de Afaceri - Instrument Eficient de Management - Pagina 20
Planul de Afaceri - Instrument Eficient de Management - Pagina 21
Planul de Afaceri - Instrument Eficient de Management - Pagina 22
Planul de Afaceri - Instrument Eficient de Management - Pagina 23
Planul de Afaceri - Instrument Eficient de Management - Pagina 24
Planul de Afaceri - Instrument Eficient de Management - Pagina 25
Planul de Afaceri - Instrument Eficient de Management - Pagina 26
Planul de Afaceri - Instrument Eficient de Management - Pagina 27
Planul de Afaceri - Instrument Eficient de Management - Pagina 28
Planul de Afaceri - Instrument Eficient de Management - Pagina 29
Planul de Afaceri - Instrument Eficient de Management - Pagina 30
Planul de Afaceri - Instrument Eficient de Management - Pagina 31
Planul de Afaceri - Instrument Eficient de Management - Pagina 32
Planul de Afaceri - Instrument Eficient de Management - Pagina 33
Planul de Afaceri - Instrument Eficient de Management - Pagina 34
Planul de Afaceri - Instrument Eficient de Management - Pagina 35
Planul de Afaceri - Instrument Eficient de Management - Pagina 36
Planul de Afaceri - Instrument Eficient de Management - Pagina 37
Planul de Afaceri - Instrument Eficient de Management - Pagina 38
Planul de Afaceri - Instrument Eficient de Management - Pagina 39
Planul de Afaceri - Instrument Eficient de Management - Pagina 40
Planul de Afaceri - Instrument Eficient de Management - Pagina 41
Planul de Afaceri - Instrument Eficient de Management - Pagina 42
Planul de Afaceri - Instrument Eficient de Management - Pagina 43
Planul de Afaceri - Instrument Eficient de Management - Pagina 44
Planul de Afaceri - Instrument Eficient de Management - Pagina 45
Planul de Afaceri - Instrument Eficient de Management - Pagina 46
Planul de Afaceri - Instrument Eficient de Management - Pagina 47
Planul de Afaceri - Instrument Eficient de Management - Pagina 48
Planul de Afaceri - Instrument Eficient de Management - Pagina 49
Planul de Afaceri - Instrument Eficient de Management - Pagina 50

Conținut arhivă zip

  • Planul de Afaceri - Instrument Eficient de Management.doc

Alții au mai descărcat și

Managementul serviciilor hoteliere. dezvoltarea turistică - factor de progres economic - studiu de caz Hotel Ambient

INTRODUCERE Urmărirea unei calităţi superioare a produselor şi infrastructurilor turistice nu trebuie să provoace o diminuare a competitivităţii...

Studiu privind Motivarea Resurselor Umane

ARGUMENT PRIVIND ALEGEREA TEMEI „Oamenii contează, iar în lumea afacerilor, modul în care ştii să te apropii de ei şi să-i conduci constituie...

Comunicarea în Managementul Proiectelor

ARGUMENT Lucrarea de faţă doreşte să prezinte elementele comunicării în managementul proiectelor, tipurile acesteia, necesităţile care au dus la...

Fundamentarea Planului de Afaceri la SC Ro-Star SA

Întreprinderile din agricultura si industria alimentara, aflate în procesul de restructurare si de relansare a activitatii, suferind influentele...

Particularitățile contractului de management

Asa cum nevoile omului sunt diferite si structurate foarte bine in piramida lui Maslow , nevoile organizatiilor sunt diferite, motiv pentru care,...

Managementul relaților cu clienții în servicii - SC Vas Alimcom SRL

INTRODUCERE Managementul relaților cu clienții reprezintă un subiect dezbătut pe larg în manualele și trainingurile de specialitate, păstrarea...

Managementul Resurselor Umane în Cadrul Complexului Hotelier Minerva

INTRODUCERE Resursele turistice ale României o situează printre ţările cele mai dotate din acest punct de vedere, care pot fi puse în valoare...

Aplicarea managementului prin obiective în organizațiile de servicii

INTRODUCERE Tema acestei lucrări de licență o constituie “Aplicarea managementului prin obiective în organizațiile de servicii”, o temă de...

Te-ar putea interesa și

Plan de afacere - Grădinița Particulară SC Vuk SRL

I. Introducere Scurtă descriere a modelului de afacere Creşterea eficienţei personalului din România înseamnă timp investit de către angajatul...

Plan de Afaceri al Firmei Expert Catering

INTRODUCERE Este cert faptul că în ultima perioadă se remarcă o evoluţie din ce în ce mai accelerată a economiei în ansamblul ei, evoluţie...

Managementul internațional aplicat în cadrul companiei SC Roli Trans SRL

INTRODUCERE Oamenii se decid să înceapă o afacere din diverse raţiuni: pentru câştig, pentru independentă sau pur şi simplu din disperare,...

Studiul de piață prinvind cererea de contoare de apă rece și caldă pentru SC Victoria SA Arad și întocmirii unui plan de afaceri

CAPITOLUL I 1. ABORDAREA PLANULUI DE AFACERI DIN PUNCT DE VEDERE TEORETIC 1.1. NECESITATEA PLANIFICĂRII LA NIVELUL FIRMEI Întreprinzătorii sunt...

Plan de Afaceri SC Roli Trans SRL

Introducere Oamenii se decid să înceapă o afacere din diverse raţiuni: pentru câştig, pentru independentă sau pur şi simplu din disperare,...

Planul de afaceri al intreprinderii, instrument de implementare a strategiilor economice

CAPITOLUL I PREZENTAREA FIRMEI 1.1. Scurt istoric Sc Trombone S.A. este o companie lider în dezvoltarea şi implementarea de proiecte software...

Întreprinderea - un mediu competitiv - SC Alice SRL

CAPITOLUL I PREZENTAREA GENERALA A INTREPRINDERII 1.1. SCURT ISTORIC S.C. “ALICE”S.R.L. a fost infiintata pe data de 05. 07. 2006, ca urmare a...

Studiu de caz - întreprinderea în mediul competitiv

CAPITOLUL I PREZENTAREA GENERALA A INTREPRINDERII 1.1 Scurt istoric Denumirea societatii este “S.C. DELICE S.R.L.”, infiintata pe data de 05....

Ai nevoie de altceva?