Politica de Pret Holcim

Cuprins licenta Cum descarc?

INTRODUCERE 3
PARTEA I 4
NOTIUNI GENERALE PRIVIND POLITICA DE PRET 4
CAPITOLUL I 4
PRETUL- COMPONENTA A MIXULUI DE MARKETING 4
1.1 Continutul conceptului 4
1.2 Categoriile de pret 6
1.3 Mecanismul formarii preturilor 8
1.4 Pretul si strategia de marketing a intreprinderii 10
CAPITOLUL II 12
FORMAREA PRETULUI PE PIATA 12
2.1 Factorii care influenteaza formarea pretului 12
2.2 Structura pretului 13
2.3 Modalitati de determinare a pretului 15
CAPITOLUL III 18
CONSIDERATII PRIVIND PRETUL IN ECONOMIE 18
3.1 Gradul de diversificare a preturilor 18
3.2 Decizii de stabilire a pretului 21
3.3 Pretul si valoarea sa in procesul decizional 22
CAPITOLUL IV 25
POLITICA DE PRET 25
4.1 Componentele politicii de pret 25
4.2 Metodele si instrumentele politicii de pret 27
4.3 Orientarile politicii de pret 28
CAPITOLUL V 31
STRATEGII DE PRETURI 31
5.1 Pretul si strategia de marketing a intreprinderii 31
5.2 Formarea strategiilor de pret 33
5.3 Tipuri de strategii de pret 35
PARTEA A II-A 40
ASPECTE PRIVIND POLITICA DE PRET LA SC. HOLCIM SA (ROMANIA) FABRICA DE CIMENT TURDA 40
CAPITOLUL VI 40
SCURT ISTORIC 40
CAPITOLUL VII 44
PREZENTAREA SOCIETATII 44
7.1 Informatii cu caracter general 44
7.2 Profilul comercial al societatii 48
7.3 Procedeu de productie si standarde de fabricatie 49
CAPITOLUL VIII 52
POLITICA DE PRET LA ,,HOLCIM SA ROMANIA-CIMENT TURDA" 52
8.1 Portofoliul de clienti 52
8.2 Problematica formarii si utilizarii preturilor 55
in cadrul ,,Holcim SA Romania" 55
8.3 Aspecte privind stabilirea tarifelor pe piata constructiilor 58
8.3 Contractul colectiv de munca si corelarea productivitatii muncii cu rata salarizarii 61
8.5 Programul de responsabilitate sociala 77
CONCLUZII 78


Extras din licenta Cum descarc?

INTRODUCERE
Holcim (Romania) SA este o companie dinamica si moderna, care si-a dovedit spiritul de inovatie si profesionalism lansand pe piata romaneasca produse si servicii extrem de apreciate.
Toate cele 15 statii de betoane ale Holcim Romania sunt construite pe baza unui concept ecologic, adus pentru prima oara in Romania si avand o tehnologie care elimina zgomotul, praful si permite reciclarea betonului proaspat.
Prin premierele si inovatiile lansate pana in prezent, compania s-a dovedit a fi un deschizator de drumuri si in domeniul serviciilor aduse in domeniul constructiilor. Holcim Romania este prima companie care a adus in atentia specialistilor si a publicului larg manuale de utilizare a cimentului si betoanelor, oferindu-le gratuit tuturor celor interesati in cadrul evenimentelor publice la care participa, dar si pe pagina de Internet a companiei,. Infiintarea unor linii telefonice de informare si de preluare a comenzilor clientilor sunt servicii care, alaturi de lansarea in premiera a unor produse precum Holcim Superlucrabil(R), si gama de Lianti Hidraulici Rutieri Holcim, completeaza cu succes un portofoliu bogat, complex si original.
De asemenea, in 2005, Holcim a lansat primul Raport de Dezvoltare Durabila al unei companii din Romania, primul Raport privind Co-procesarea Deseurilor in Fabricile de Ciment si serviciul de descarcare a cimentului in saci paletizati ("Tail Forklift").
In 2006, Holcim Romania a publicat a doua editie a Raportului de Dezvoltare Durabila, a lansat - primul portal din Romania dedicat dezvoltarii durabile, precum si Tenco(R) - cel mai nou liant fara var pentru zidarie si tencuiala.
Localizata in judetul Cluj, fabrica de ciment din Turda a fost prima achizitie facuta de Grupul Holcim, fost "Holderbank"
in Romania (17 iunie 1997).Procedeul de obtinere a cimentuluiin aceasta fabrica este cel umed. De altfel, prin fabrica de la Turda, Holcim (Romania) este singurul producator de ciment alb din tara.
Capacitati operationale:
o Clincher alb: 
1cuptor de 400 t/cuptor/zi
o Ciment alb: 
Capacitatea standard de productie ciment alb: 140 000 t ciment/an
PARTEA I
NOTIUNI GENERALE PRIVIND POLITICA DE PRET
CAPITOLUL I
PRETUL- COMPONENTA A MIXULUI DE MARKETING
1.1 Continutul conceptului
Economia politica clasica a stabilit ca munca este singura masura reala care poate servi la aprecierea si compararea valorilor tuturor marfurilor. Munca incorporata constituie pretul real (natural), iar cantitatea de bani care o masoara defineste pretul nominal al marfii. 
Dar, cum in pretul de vanzare - cumparare intervin elemente de acumulare a capitalului ca profitul si renta; de fiscalitati; de calitate; de raritate si de dificultatea procurarii de catre consumator, in realitate, nu mai poate fi vorba de raporturi precise dintre pretul marfurilor si continutul lui exprimat in costul muncii. Aceste raporturi sunt mult mai complexe.
In unele imprejurari, pretul poate avea un rol decisive in atingerea obiectivelor intreprinderii,dar in general,se apreciaza un rol modest al pretului im mixul de marketing dat fiind posibilitatile mai limitate ale firmei de al manevra in comparatie cu celelalte variabile ale mixului.
Desi componenta a produsului, pretul constituie totusi un element distinct in mixul de marketing. Explicatia este data de rolul decisive pe care il joaca pretul in optiunea cumparatorului,in realizarea actului de vanzare-cumparare, intervenind in mod direct in interactiunea produs-cumparator.


Fisiere in arhiva (1):

  • Politica de Pret Holcim.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prin apasarea pe butonul “Descarca acum” declar ca am citit, inteles si agreat termenii si conditiile.
* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!