Politica de Pret in Cadrul SC Incov SA

Extras din licenta Cum descarc?

INTRODUCERE
Pentru a-si demonstra competitivitatea, firmele sunt obligate sa-si regandeasca radical obiectivele si strategiile de piata, sa fie mai receptibile la semnalele si cerintele mediului ambiant, sa fie mai flexibile in raport cu mecanismul de functionare a economiei moderne de piata.
Confruntate permanent cu o piata din ce in ce mai dinamica si tot mai concurenta, firmele trebuie sa devina tot mai sensibile la optica de marketing, sa se adapteze permanent la realitatile economico - sociale, la necesitatile de consum ale populatiei, la exigentele consumatorilor, la nevoile si posibilitatile materiale, financiare si umane ale firmei insasi.
Punctul de plecare in activitatea de marketing il constituie cercetarea, care are menirea sa asigure fundamentarea deciziilor de marketing, fie ca este vorba de formularea strategiei de piata, lansarea pe piata a unui nou produs sau serviciu, patrunderea pe o piata externa sau promovarea vanzarilor pe anumite segmente de piata.
Procesul de cercetare in marketing este calea prin care vanzatorul incearca si in consecinta sa-si optimizeze comportamentul de asa maniera incat sa ofere o cat mai buna satisfacere a cerintelor consumatorului.
Pentru aceasta este nevoie ca marketingul sa dispuna de un sistem informational - decizional propriu, incepand de la cercetarea de marketing, ca instrument de observare al pietei si pana la elaborarea programelor.
O conditie majora este reprezentata de necesitatea adaptarii firmei la cerintele mediului in care isi desfasoara activitatea. Capacitatea de adaptare depinde de potentialul uman, material si financiar de care aceasta dispune aceasta precum si de modul in care el este mobilizat in raport cu cerintele pietei.
Firmele de succes de astazi sunt cele care asigura derularea eficienta a proceselor interne de afaceri, care cunosc si stapanesc procese de baza, cum sunt: inovarea de noi produse, perfectionarea celor existente si crearea de noi sortimente, ca o strategie de amplificare a satisfacerii cerintelor, aspiratiilor si dorintelor agentilor economici.
Una din principalele preocupari ale marketingului modern priveste perfectionarea tehnicilor de atragere si mentinere a clientilor, de modul cum sunt si vor fi tratati pe viitor acesti depinzand sansele de profit pe termen lung pentru firma.
De asemenea firmele de succes au in vedere si stabilirea unor relatii reciproc avantajoase cu furnizorii si distribuitorii lor, deoarece o firma care reduce sansa de profit a acestora nu va rezista mult pe piata.
Poate este prea devreme sa se argumenteze caracterul modern al marketingului. La momentul actual, si mai ales pentru Romania in tranzitie, nu este usor sa se delimiteze marketingul clasic, traditional de cel modern.
Nu este vorba de elemente moderne vis-a-vis de conceptul de marketing, mixul de marketing sau cercetarile de profil, care in esenta raman aceleasi, in afara unor completari si / sau imbunatatiri, cat mai ales de conjunctura si realitatile la care si in care se aplica marketingul si care s-au modificat considerabil prin aparitia unui nou cadru de viata sociala, precum si de noile infrastructuri create de progresele tehnologice.
1. PREZENTAREA FIRMEI S.C. INCOV S.A
Denumire: S.C. INCOV S.A.
Sediul: Str. Muncii, nr. 12, Alba-Iulia, Jud. Alba, Romania, Cod 2500.
Amplasament: Societatea este amplasata in partea de nord a Municipiului Alba-Iulia pe
platforma industriala a orasului.
Capitalul social: 2.477.490 RON.
Cifra de afaceri in anul 2001: 2.467.702,2 RON .
Total angajati la 31.12.2001: 957 persoane.
Total angajati la 31.12.2009 : 138 persoane
In statutul societatii, referitor la obiectul de activitate, se prevad urmatoarele:
- producerea si comercializarea de covoare plusate din fire lana si tip lana;
- efectuarea operatiunilor de comert exterior, engeering, colaborarea directa cu banci de comert exterior, efectuarea operatiunilor de aport valutar, putand participa si la operatiuni de credit;
- efectuarea de studii si cercetari specifice domeniului;
- vanzari prin reteaua proprie de magazine;
- vanzari de produse chimice, deseuri textile, lemnoase, metale feroase si neferoase;
- activitati cu caracter social in favoarea salariatilor.
Componenta Consiliului de Administratie al S.C. INCOV S.A. :
o Ing. Vinereanu Nicolae, Presedinte si Director al S.C. INCOV S.A.
o Ing. Vonica Iancu, Vicepresedinte pe probleme tehnice.
o Ing. Opris Ioan, Vicepresedinte pe probleme comerciale.
o Ec. Adam Paraschiva, Vicepresedinte pe probleme financiare.
o Ec. Ilea Ioan, Membru al Consiliului de Administratie - Director la Directia Muncii si Protectiei Sociale, Jud. Alba.
o Ing. Mic Gheorghe, membru al Consiliului de Administratie - Director la Bumbacul SRL - Cisnadie.
La conducerea executiva mai participa:
o Ec. Strajan Mirela, Director Executiv pentru probleme de export.
o Ing. Bota Vasile, Director executiv pentru probleme de productie.
o Ing. Copcea Rodica, Manager pentru Filatura semipieptanata.
o Ing. Opris Victor, Manager pentru Vopsitorie.
1.1.SCURT ISTORIC AL FIRMEI S.C. INCOV S.A. ALBA-IULIA
S.C. INCOV S.A. s-a constituit prin reluarea integrala a fostei Intreprinderi de Covoare din Alba-Iulia, in conformitate cu H.G. nr. 1776/02.11.1990, in baza Legii nr. /1990, si a fost inregistrata la Oficiul Registrului Comertului cu nr. J.01/47/21.02.1991.
Intreprinderea de Covoare a fost realizata in perioada 1977-1979, prin Decret al Consiliului de Stat nr. 359, publicat in Buletinul Oficial nr. 85/25.09.1978 si a intrat in functiune in anul 1980 cu o capacitate instalata de 1300 mii mp/an covoare mecanice plusate.


Fisiere in arhiva (1):

  • Politica de Pret in Cadrul SC Incov SA.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 8 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!