Politică de preț în cadrul SC Incov SA

Licență
4.5/10 (2 voturi)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 49 în total
Cuvinte : 22299
Mărime: 89.29KB (arhivat)
Puncte necesare: 9

Extras din licență

INTRODUCERE

Pentru a-şi demonstra competitivitatea, firmele sunt obligate să-şi regândească radical obiectivele şi strategiile de piaţă, să fie mai receptibile la semnalele şi cerinţele mediului ambiant, să fie mai flexibile în raport cu mecanismul de funcţionare a economiei moderne de piaţă.

Confruntate permanent cu o piaţă din ce în ce mai dinamică şi tot mai concurentă, firmele trebuie să devină tot mai sensibile la optica de marketing, să se adapteze permanent la realităţile economico – sociale, la necesităţile de consum ale populaţiei, la exigenţele consumatorilor, la nevoile şi posibilităţile materiale, financiare şi umane ale firmei însăşi.

Punctul de plecare în activitatea de marketing îl constituie cercetarea, care are menirea să asigure fundamentarea deciziilor de marketing, fie că este vorba de formularea strategiei de piaţă, lansarea pe piaţă a unui nou produs sau serviciu, pătrunderea pe o piaţă externă sau promovarea vânzărilor pe anumite segmente de piaţă.

Procesul de cercetare în marketing este calea prin care vânzătorul încearcă şi în consecinţă să-şi optimizeze comportamentul de aşa manieră încât să ofere o cât mai bună satisfacere a cerinţelor consumatorului.

Pentru aceasta este nevoie ca marketingul să dispună de un sistem informaţional – decizional propriu, începând de la cercetarea de marketing, ca instrument de observare al pieţei şi până la elaborarea programelor.

O condiţie majoră este reprezentată de necesitatea adaptării firmei la cerinţele mediului în care îşi desfăşoară activitatea. Capacitatea de adaptare depinde de potenţialul uman, material şi financiar de care aceasta dispune aceasta precum şi de modul în care el este mobilizat în raport cu cerinţele pieţei.

Firmele de succes de astăzi sunt cele care asigură derularea eficientă a proceselor interne de afaceri, care cunosc şi stăpânesc procese de bază, cum sunt: inovarea de noi produse, perfecţionarea celor existente şi crearea de noi sortimente, ca o strategie de amplificare a satisfacerii cerinţelor, aspiraţiilor şi dorinţelor agenţilor economici.

Una din principalele preocupări ale marketingului modern priveşte perfecţionarea tehnicilor de atragere şi menţinere a clienţilor, de modul cum sunt şi vor fi trataţi pe viitor aceşti depinzând şansele de profit pe termen lung pentru firmă.

De asemenea firmele de succes au în vedere şi stabilirea unor relaţii reciproc avantajoase cu furnizorii şi distribuitorii lor, deoarece o firmă care reduce şansa de profit a acestora nu va rezista mult pe piaţă.

Poate este prea devreme să se argumenteze caracterul modern al marketingului. La momentul actual, şi mai ales pentru România în tranziţie, nu este uşor să se delimiteze marketingul clasic, tradiţional de cel modern.

Nu este vorba de elemente moderne vis-a-vis de conceptul de marketing, mixul de marketing sau cercetările de profil, care în esenţă rămân aceleaşi, în afara unor completări şi / sau îmbunătăţiri, cât mai ales de conjunctura şi realităţile la care şi în care se aplică marketingul şi care s-au modificat considerabil prin apariţia unui nou cadru de viaţă socială, precum şi de noile infrastructuri create de progresele tehnologice.

1. PREZENTAREA FIRMEI S.C. INCOV S.A

Denumire: S.C. INCOV S.A.

Sediul: Str. Muncii, nr. 12, Alba-Iulia, Jud. Alba, România, Cod 2500.

Amplasament: Societatea este amplasată în partea de nord a Municipiului Alba-Iulia pe

platforma industrială a oraşului.

Capitalul social: 2.477.490 RON.

Cifra de afaceri în anul 2001: 2.467.702,2 RON .

Total angajaţi la 31.12.2001: 957 persoane.

Total angajati la 31.12.2009 : 138 persoane

În statutul societăţii, referitor la obiectul de activitate, se prevăd următoarele:

- producerea şi comercializarea de covoare pluşate din fire lână şi tip lână;

- efectuarea operaţiunilor de comerţ exterior, engeering, colaborarea directă cu bănci de comerţ exterior, efectuarea operaţiunilor de aport valutar, putând participa şi la operaţiuni de credit;

- efectuarea de studii şi cercetări specifice domeniului;

- vânzări prin reţeaua proprie de magazine;

- vânzări de produse chimice, deşeuri textile, lemnoase, metale feroase şi neferoase;

- activităţi cu caracter social în favoarea salariaţilor.

Componenta Consiliului de Administraţie al S.C. INCOV S.A. :

• Ing. Vinereanu Nicolae, Preşedinte şi Director al S.C. INCOV S.A.

• Ing. Vonica Iancu, Vicepreşedinte pe probleme tehnice.

• Ing. Opriş Ioan, Vicepreşedinte pe probleme comerciale.

• Ec. Adam Paraschiva, Vicepreşedinte pe probleme financiare.

• Ec. Ilea Ioan, Membru al Consiliului de Administraţie – Director la Direcţia Muncii şi Protecţiei Sociale, Jud. Alba.

• Ing. Mic Gheorghe, membru al Consiliului de Administraţie – Director la Bumbacul SRL – Cisnădie.

La conducerea executivă mai participă:

• Ec. Străjan Mirela, Director Executiv pentru probleme de export.

• Ing. Bota Vasile, Director executiv pentru probleme de producţie.

• Ing. Copcea Rodica, Manager pentru Filatura semipieptănată.

• Ing. Opriş Victor, Manager pentru Vopsitorie.

1.1.SCURT ISTORIC AL FIRMEI S.C. INCOV S.A. ALBA-IULIA

S.C. INCOV S.A. s-a constituit prin reluarea integrală a fostei Întreprinderi de Covoare din Alba-Iulia, în conformitate cu H.G. nr. 1776/02.11.1990, în baza Legii nr. /1990, şi a fost înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului cu nr. J.01/47/21.02.1991.

Întreprinderea de Covoare a fost realizată în perioada 1977-1979, prin Decret al Consiliului de Stat nr. 359, publicat în Buletinul Oficial nr. 85/25.09.1978 şi a intrat în funcţiune în anul 1980 cu o capacitate instalată de 1300 mii mp/an covoare mecanice pluşate.

Preview document

Politică de preț în cadrul SC Incov SA - Pagina 1
Politică de preț în cadrul SC Incov SA - Pagina 2
Politică de preț în cadrul SC Incov SA - Pagina 3
Politică de preț în cadrul SC Incov SA - Pagina 4
Politică de preț în cadrul SC Incov SA - Pagina 5
Politică de preț în cadrul SC Incov SA - Pagina 6
Politică de preț în cadrul SC Incov SA - Pagina 7
Politică de preț în cadrul SC Incov SA - Pagina 8
Politică de preț în cadrul SC Incov SA - Pagina 9
Politică de preț în cadrul SC Incov SA - Pagina 10
Politică de preț în cadrul SC Incov SA - Pagina 11
Politică de preț în cadrul SC Incov SA - Pagina 12
Politică de preț în cadrul SC Incov SA - Pagina 13
Politică de preț în cadrul SC Incov SA - Pagina 14
Politică de preț în cadrul SC Incov SA - Pagina 15
Politică de preț în cadrul SC Incov SA - Pagina 16
Politică de preț în cadrul SC Incov SA - Pagina 17
Politică de preț în cadrul SC Incov SA - Pagina 18
Politică de preț în cadrul SC Incov SA - Pagina 19
Politică de preț în cadrul SC Incov SA - Pagina 20
Politică de preț în cadrul SC Incov SA - Pagina 21
Politică de preț în cadrul SC Incov SA - Pagina 22
Politică de preț în cadrul SC Incov SA - Pagina 23
Politică de preț în cadrul SC Incov SA - Pagina 24
Politică de preț în cadrul SC Incov SA - Pagina 25
Politică de preț în cadrul SC Incov SA - Pagina 26
Politică de preț în cadrul SC Incov SA - Pagina 27
Politică de preț în cadrul SC Incov SA - Pagina 28
Politică de preț în cadrul SC Incov SA - Pagina 29
Politică de preț în cadrul SC Incov SA - Pagina 30
Politică de preț în cadrul SC Incov SA - Pagina 31
Politică de preț în cadrul SC Incov SA - Pagina 32
Politică de preț în cadrul SC Incov SA - Pagina 33
Politică de preț în cadrul SC Incov SA - Pagina 34
Politică de preț în cadrul SC Incov SA - Pagina 35
Politică de preț în cadrul SC Incov SA - Pagina 36
Politică de preț în cadrul SC Incov SA - Pagina 37
Politică de preț în cadrul SC Incov SA - Pagina 38
Politică de preț în cadrul SC Incov SA - Pagina 39
Politică de preț în cadrul SC Incov SA - Pagina 40
Politică de preț în cadrul SC Incov SA - Pagina 41
Politică de preț în cadrul SC Incov SA - Pagina 42
Politică de preț în cadrul SC Incov SA - Pagina 43
Politică de preț în cadrul SC Incov SA - Pagina 44
Politică de preț în cadrul SC Incov SA - Pagina 45
Politică de preț în cadrul SC Incov SA - Pagina 46
Politică de preț în cadrul SC Incov SA - Pagina 47
Politică de preț în cadrul SC Incov SA - Pagina 48
Politică de preț în cadrul SC Incov SA - Pagina 49

Conținut arhivă zip

  • Politica de Pret in Cadrul SC Incov SA.doc

Alții au mai descărcat și

Evoluții și caracteristici ale pieței în domeniul produselor din carne de pasăre și ouă de consum

Cap. 1 Piaţa şi caracteristicile acesteia din perspectiva marketingului 1.1 Accepţiunile pieţei În lucrarea „Marketing. Dicţionar explicativ”,...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Te-ar putea interesa și

Studiu privind rolul telefoanelor mobile la firma SC Incov SA

INTRODUCERE Lucrarea mea de licenţă se numeşte „ Studiul privind rolul sistemelor de telecomunicaţii în administrarea afacerilor.” Mi-am ales...

Ai nevoie de altceva?