Politica de preturi club sportiv

Cuprins licenta Cum descarc?

Introducere.4
CAPITOLUL I CONSIDERATII TEORETICE PRIVIND ETICA IN POLITICA DE PRETURI.8
1.1. Notuni introductive - cuvinte cheie.8
1.2. Principiile eticii si strategiile de pret.11
1.3. Etica in politica de preturi.16
1.3.1. In Europa.16
1.3.2. In Romania.17
CAPITOLUL II
ETICA SI POLITICA DE PRETURI.19
2.1 Stabilirea unui pret etic.25
CAPITOLUL III
STUDIU DE CAZ. ETICA IN CADRUL CLUBULUI SPORTIV DINAMO BUCURESTI.39
3.1 Consideratii generale-scurt istoric al clubului.39
3.2 Diagnosticul financiar.41
3.2.1 Analiza ratelor de structura ale activului.42
3.2.2 Analiza ratelor de structura ale pasivului.43
3.3 Analiza soldurilor intermediare de gestiune.45
3.4 Analiza echilibrului financiar.47
3.5 Analiza lichiditatii societatii.49
3.6 Analiza ratelor de gestiune.50
3.7 Analiza ratelor de rentabilitate.51
3.8 Analiza pragului de rentabilitate din exploatare.52
3.9 Analiza riscului de faliment.54
3.10 Concluziile diagnosticului financiar.55
3.11 Analiza SWOT.56
3.12 Activitatea in domeniul eticii si responsabilitatii sociale.57
Concluzii.61
Bibliografie.64


Extras din licenta Cum descarc?

Introducere
Prin aceasta lucrare ne propunem sa formulam o pledoarie cu privire la necesitatea si importanta asumarii unui comportament etic in cadrul politicii de preturi, analizand societatea actuala, tendintele specifice si caracteristicile mediului de afaceri, alaturi de drepturile si obligatiile ce ii revin. 
Principala unitate de analiza, in cadrul aceste cercetari, este compania, iar tematica cea mai amplu abordata vizeaza aspecte legate de actiunea si raspunderea morala a acesteia, respectiv de implementarea unor practici etice in politica de preturi, care pot sa-i creasca nivelul competitiv. Drept urmare, pe parcursul intregii teze atentia ne-a fost indreptata, cu preponderenta, asupra analizei componentelor specifice eticii in politica de preturi, iar prin metodele de analiza utilizate, termenul de competitivitate este subordonat celui de etica in politica de pret. 
Obiectivul fundamental al acestei lucrari consta in evidentierea problemelor de natura etica cu privire la modalitatile de administrare a unei afaceri, respectiv, elaborarea unui ghid etic, care sa constituie un instrument de dezvoltare a unui climat etic si de obtinere a unor avantaje competitive, in cadrul companiilor din tara noastra. Astfel directiile de analiza si cercetare au fost urmatoarele: 
- determinarea cadrului conceptual al eticii in politica de preturi si al competitivitatii; 
- analiza evolutiei eticii in politica de preturi din antichitate pana in prezent si evidentierea unorparticularitati nationale; 
- abordarea teoriilor etice specifice mediului de afaceri din tara noastra; 
- identificarea particularitatilor specifice relatiei etica, afaceri, politica de pret si competitivitate prin conceptualizarea a trei modele distincte; 
- prezentarea unor modalitati de dezvoltare a unui climat etic in cadrul firmelor, prin intermediul guvernantei corporative si a codului de conduita etica; 
- analiza empirica a climatului etic si competitiv specific companiilor din tara noastra; 
- formularea unor concluzii si propuneri. 
Aceste directii de analiza sunt subordonate urmatoarelor obiective specifice: 
- prezentarea unui cadru conceptual larg, care sa ne permita familiarizarea cu problemele etice specifice si exprimarea propriei opinii cu privire la semnificatia termenului de etica in politica de preturi; 
- identificarea celor mai importante teorii etice si analiza impactului lor asupra mediului de afaceri atat prin prezentarea unor abordari teoretice cat si prin intermediul unei cercetari aplicative; 
- identificarea modului in care anumite valori promovate in cadrul unei intreprinderi, conduc la obtinerea unor rezultate specifice, distinctia fiind realizata intre platforma ideologica a eticii deontologice comparativ cu ceea a egoismului etic; 
- prezentarea celor mai importante metode/strategii prin care mediul educational poate sustine adoptarea unui comportament etic in cadrul companiilor din tara noastra, pornind de la premisa ca studentii de azi, vor fi angajatii de maine; 
- stabilirea rolului reglementarilor guvernamentale in vederea sustinerii unor practici etice; 
- elaborarea unor modele care sa reliefeze dimensiunile si particularitatile relatiei etica 
- afaceri - competitivitate; 
- studierea corelatiilor dintre implementarea unor practici etice si obtinerea unor avantaje competitive. 
Pentru parcurgerea acestor directii de analiza si indeplinirea acestor obiective, am folosit diverse metode de cercetare. Dintre acestea, cele mai frecvente sunt: 
o ipoteza;
o analiza;
o sinteza;
o analogia;
o comparatia;
o inductia;
o deductia;
o metoda logica;
o metoda istorica;
o metoda statistica. 
Ipoteza, in calitate de presupunere stiintifica fundamentala, ne-a ajutat sa inaintam in acest demers al cunoasterii si intelegerii legaturilor, relatiilor si cauzelor posibile ale fenomenelor studiate. Insa, acest instrument prin intermediul caruia am putut sa formulam anumite idei preliminare, este absolut necesar sa fie verificat cu ajutorul altor metode, mai ales prin confruntarea cu starea de fapt. Astfel, o alta metoda des folosita este ceea a ,,ridicarii de la abstract la concret [...] care creeaza posibilitatea explicarii formei pornind de la esenta", fiind utilizata, cu predilectie, la analiza interdependentei celor trei niveluri ale eticii in politica de preturi, la determinarea implicatiilor teoriilor etice asupra mediului de afaceri si la identificarea eficientei codurilor etice. In ceea ce priveste cuplul de metode: analiza si sinteza, ele pot fi regasite in mai multe parti ale lucrarii de licenta.


Fisiere in arhiva (1):

  • Politica de preturi club sportiv.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 8 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!