Politica de Produs a Firmei Samsung

Cuprins licenta Cum descarc?

Introducere.4
Capitolul I Aspecte teoretice si metodologice ale cercetarii imaginii firmelor in randul publicului.5
1.1 Caracteristicile imaginii si imaginii de marca.5
1.2 Imaginea inregistrata, imaginea dorita si imaginea difuzata.6
Capitolul II Prezentarea generala a companiei Samsung.8
2.1 Istoricul si obiectul de activitate.8
2.2 Resursele companiei.12
2.3 Sistemul de relatii.12
2.4 Mediul concurential.15
Capitolul III Studiu de piata privind imaginea produselor Samsung in Romania.17
3.1 Stabilirea scopului si obiectivelor cercetarii.17
3.2 Piata produselor electrice si electrocasnice sub marca Samsung .19
3.3 Proiectarea cercetarii.22
3.4 Analiza si interpretarea informatiilor.29
Concluzii.47
Bibliografie.51


Extras din licenta Cum descarc?

INTRODUCERE
Piata produselor electrice si electronice este in acest moment invadata de noutati, de firme noi, de marci noi, de produse noi. Este perioada in care marile grupuri internationale isi fac aparitia.
Romania reprezinta pentru multe companii o noua piata de desfacere.
De altfel, este si perioada in care consumatorii isi doresc produse de calitate care sa le satisfaca nevoile la un pret bun si in acelasi timp vor sa invete cat mai multe despre produsele electrice si electronice, sa fie ghidati si sfatuiti in alegerile pe care le fac.
In domeniul produselor electrice si electrocasnice conceptul de marketing are ca punct de plecare orientarea, organizarea si desfasurarea de activitati pentru satisfacerea cerintelor clientilor cu maximum de eficienta. Cunoasterea nevoilor din ce in ce mai mari si mai complexe ale clientilor unei firme sau marci reprezinta o necesitate nu numai a analizei activitatii desfasurate ci si obiectivele pe termen mediu si lung.
Pe baza celor spuse mai sus am ales tema ,,Studiul imaginii marcii Samsung pe piata produselor electrice si electrocasnice din Romania" cu scopul de a formula unele concluzii cu privire la pozitia marcii Samsung pe piata produselor electrice si electrocasnice din Romania.
Lucrarea este structurata in trei capitole care cuprind pe langa prezentarea generala a Companiei Samsung, elemente teoretice ale cercetarii de piata, studiul informatiilor rezultate in urma cercetarii de piata si corelatia dintre variabilele cercetarii. 
In primul capitol sunt prezentate aspectele teoretice si metodologice ale cercetarii imaginii firmelor in randul publicului, in special cele privitoare la caracteristicile imaginii si imaginii de marca, la imaginea inregistrata, imaginea dorita si imaginea difuzata, precum si metode si tehnici de construire a imaginii. In cel de-al doilea capitol este prezentata structura generala a firmei Samsung. In capitolul al treilea este prezentat studiul de piata privind imaginea produselor electrice si electrocasnice ale Companiei Samsung, iar in concluzii apar propuneri cu privire la posibilitatea imbunatatirii imaginii marcii Samsung pe piata romaneasca.
CAPITOLUL I
ASPECTE TEORETICE SI METODOLOGICE ALE CERCETARII IMAGINII FIRMELOR IN RANDUL PUBLICULUI
1.1 Caracteristicile imaginii si imaginii de marca
Imaginea este un atribut al vietii psiho-sociale, bazat pe capacitatea psihicului uman de a-si construi reprezentari mentale care ar putea influenta puterea de decizie a unui individ sau a unei colectivitati.
Imaginea reprezinta activitatea unei intreprinderi, dar si relatia dintre intreprindere si piata, consumatori, opinia publica.
Imaginea se imparte pe doua planuri si anume :
a) imaginea pe plan intern (referitoare la intreprindere), care poate fi diversificata si mai putin diversificata 
b) imaginea pe plan extern (referitoare la relatia cu piata si cu alte intreprinderi), care diferentiaza intreprinderea de alte intreprinderi cu activitati similare.
Imaginea intreprinderii are un caracter dinamic si parcurge trei faze:
a) faza de crestere, cand are loc formarea imaginii in randul consumatorilor
b) faza de maturitate, cand intreprinderea sau produsele acesteia au cucerit o anumita pozitie pe piata
c) faza de imbatranire, cind are loc diminuarea semnificatiilor imaginii prin aparitia unei anumite rigiditati a acesteia in manifestare
Din punct de vedere al intreprinderii, imaginea poate fi favorabila, neutra, nefavorabila sau insuficient de clara.
Pentru consolidarea unei imagini favorabile sau ameliorarea unei imagini insuficient de clare sau nefavorabile sunt necesare activitati speciale, nu numai pentru ridicarea calitatii produselor, a nivelului si a gamei de servicii, ci si activitati specifice de "Public Relation" sau publicitate.
Se stie ca este mai greu sa se refaca o imagine compromisa decat sa se construiasca o imagine de la inceput a unui produs, serviciu sau intreprindere, asa ca pentru o buna alegere a activitatilor speciale intreprindera trebuie sa cunoasca imaginea pe care a creat-o pana atunci in randul consumatorilor.
Imaginea de marca este, atat reprezentarea mentala a unui obiect sau a unei atitudini, cat si iinsumarea unor valori si convingeri despre un anumit produs sau serviciu.


Fisiere in arhiva (1):

  • Politica de Produs a Firmei Samsung.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!