Politica de Produs la SC Arctic SA Gaesti

Cuprins licenta Cum descarc?

INTRODUCERE 2
CAPITOLUL I 3
S.C. Arctic S.A. Gaesti - o firma reprezantativa in productia de 
electrocasnice romanesti 3
1.1. Scurt istoric 3
1.2. Structura organizationala 6 
1.3. Evolutia principalilor indicatori in perioada 2005 - 2007 6
1.4. Mediul de marketing al firmei 9
1.5. Locul S.C. Arctic S.A. in ierarhia firmelor de electrocasnice 11
CAPITOLUL II 13
Produsul - element de baza al mixului de marketing al firmei 
S.C. Arctic S.A. Gaesti 13
2.1. Conceptul de produs 13
2.2. Elementele componente ale produsului 16
2.3. Marca - element cheie al strategiei de produs 21
2.4. Marketingul noilor produse 26
2.4.1. Nivelul de noutate ale produsului 28
2.4.2. Inventie si inovatie 29
CAPITOLUL III 33
Politica de produs la S.C. Arctic S.A. Gaesti 33
3.1. Importanta politicii de produs 33
3.2. Structura portofoliului de produse 35
3.3. Ciclul de viata al produselor firmei 37
3.4. Gestionarea gamei de produs 41
3.5. Tipologia strategiilor de produs 46
CONCLUZII 49
BIBLIOGRAFIE 51


Extras din licenta Cum descarc?

INTRODUCERE
In acceptiunea moderna produsul este privit din perspectiva asteptarilor pe care consumatorul le are si carora produsul le poate raspunde in grade diferite. Viziunea de marketing a produsului porneste de la cerintele consumatorului si nu de la producator.
Am ales aceasta tema deoarece cred ca politica de produs este cea mai importanta din mixul de marketing. Spun ca este cea mai importanta pentru ca produsul este imaginea unei companii, el poarta brandul, prin el organizatia ajunge la client, iar acesta alege sa-i fie fidel sau nu. Asadar produsul trebuie bine gandit si proiectat in urma prospectarii pietei, dar mai ales trebuie bine aleasa strategia ce trebuie adoptata pentru a ajunge la segmentul de piata interesat de produsele companiei.
Organizatia studiata este S.C. Arctic S.A. Gaesti lider pe piata romaneasca de aparate frigorifice datorita faptului ca ofera o gama larga de produse de la aparate frigorifice de uz casnic si comercial la climatizarea locuintelor si birourilor raspunzand tuturor nevoilor din domeniul ,,frigului" prin noutatile si tehnologia avansata. 
Lucrarea de fata este structurata pe trei capitole.
In primul capitol este prezentat un scurt istoric al organizatiei, evolutia acesteia de la infiintare pana in prezent, structura organizationala a firmei, mediul de marketing si locul organizatiei in ierarhia firmelor de electrocasnice.
In capitolul doi este prezentat conceptul de produs considerat ca fiind elementul de baza al mixului de marketing al organizatiei, elementele de baza ale produsului, marca - elementul cheie al strategiei de produs si in incheierea acestui capitol marketingul noilor servicii.
In deschiderea capitolului trei este argumentata importanta politicii de produs urmata de prezentarea portofoliului de produse, ciclul de viata al acestora, gestionarea gamei de produse si tipologia strategiilor de produs.
CAPITOLUL I 
S.C. ARCTIC S.A. GAESTI 
O FIRMA REPREZENTATIVA IN PRODUCTIA DE ELECTROCASNICE ROMANESTI
1.1 Scurt istoric
Compania Arctic a fost infiintata in 1968 - 1970 sub licenta Thompson Houston din Franta, si inca de la acea data este lider pe piata romaneasca de aparate frigorifice, datorita produselor sale care ofera un raport calitate - pret foarte avantajos. 
De-a lungul timpului, Arctic a reusit sa tina pasul cu modernizare tehnologiei pe plan mondial, implementand in Romania produse frigorifice de calitate, atat de necesare satisfacerii cerintelor din ce in ce mai exigente ale pietei.
De la aparatele frigorifice de uz casnic si comercial, la climatizarea locuintelor si birourilor, Arctic raspunde tuturor nevoilor din domeniul "frigului" prin noutatile de care dispune in mod sistematic. Toate aceste atuuri, au facut din Arctic un lider pe piata, in fata caruia nici cei mai exigenti clienti de pe piata romaneasca sa nu ramana "reci".
ARCTIC - date generale:
- 1968 - infiintarea companiei sub licenta Thompson - Houston, Franta
- 1972 - primul export (Franta)
- 1980 - cresterea capacitatii de productie la 400.000 buc. / an
- 1994 - aderarea la Protocolul de la Montreal - primul producator de aparate frigorifice din Europa de Est care a eliminat CFC-ul
- 1997 -privatizarea companiei - actionari principali: Banca Europeana de Dezvoltare si Societe Generale, cu 51 % din pachetul de actiuni 
- 1998 - inceperea programului de retehnologizare si modernizare a fabricii
- 1999 - lansarea noii game de produse, gama de 60 cm
- Numar angajati: 1900 in anul 2006
- Capacitate de productie: 1.500.000 buc. /an (pentru 2007)
- Piete export: Franta, Germania, Anglia, Turcia, Serbia etc.
- Sistemul de calitate: ISO 9001
- Certificari: - SRAC (Societatea Romana pentru Asigurarea Calitatii), UL (Underwriters Laboratories) - pentru sistemul de calitate
- TUV - pentru produse 
- 2002 - compania Arctic a fost cumparata de grupul Arcelik (Turcia), care produce si distribuie la nivel mondial electrocasnice mari si mici, componente si aparatura electronica. Astfel, Arctic a devenit una din cele mai importante companii private din Romania.


Fisiere in arhiva (8):

  • Politica de Produs la SC Arctic SA Gaesti
    • BIBLIOGRAFIE.doc
    • CAPITOLUL I.doc
    • CAPITOLUL II.doc
    • CAPITOLUL III.doc
    • CONCLUZII.doc
    • CUPRINS.doc
    • Politica de produs.doc
  • Politica de Produs la SC Arctic SA Gaesti.ppt

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!