Cuprins
- Introducere 3
- CAPITOLUL 1. Coordonate generale ale S.C. SAFIR S.R.L 8
- 1.1. Date de identificare ale firmei, scurt istoric 9
- 1.2. Obiectul de activitate 10
- 1.3. Informaţii statistice despre firmă 11
- 1.4. Activităţi de marketing desfăşurate de S.C. SAFIR S.R.L 12
- CAPITOLUL 2. Analiza produsului „carne de pasăre” din perspectiva de marketing 15
- 2.1. Definirea conceptuală a produsului 16
- 2.2. Conceptul de noutate şi gradualitate a produsului 32
- 2.3. Procesul de creaţie a unor produse 34
- CAPITOLUL 3. Analiza gamei de produse a S.C. SAFIR S.R.L 40
- 3.1. Dimensiunea gamei de produse 41
- 3.2. Poziţionarea produselor în cadrul gamei 44
- 3.3. Poziţionarea produsului pe piaţă 47
- CAPITOLUL 4. Orientări de marketing – management şi alternative strategice în politica de produs 50
- CAPITOLUL 5. Lansarea de produse pe piaţă 62
- 5.1. Elementele procesului de lansare 63
- 5.2. Controlul lansării noilor produse 67
- Concluzii 72
- Anexe 74
- Bibliografie 82
Extras din licență
Scurt istoric
SC SAFIR SRL s-a infiinţat în anul 1991, obiectul principal de activitate fiind morăritul şi panificaţia.Au urmat mai multe etape de dezvoltate a firmei după cum urmează :
In anul 1993 se construieşte gospodăria anexă din Văleni în scopul începerii activităţii de creştere a puilor.
In anul 1994 se cumpără ferma de la Micleşti, amenajată şi modernizată ulterior cu utilaje moderne din import
In anul 1999 ferma Micleşti ajunge să includă două hale de pui, cu o capacitate de 24000 pui / serie şi doua hale de găini ouă de consum, cu o capacitate de 12000 capete ambele dotate cu tehnologie modernă conform normelor europene.
In anul 2000 s-a achiziţionat abatorul de păsări de la CS AVICOLA VASLUI, care este modernizat (spaţii de frig, utilaje) permitând desfăşurarea activităţii în condiţii de profitabilitate.
In anul 2002 s-a cumpărat ferma de la Roşieşti mărindu-se capacitatea firmei de creştere a puilor la 65000pui / serie, realizându-se cinci serii anual.
Anii 2004-2006 au adus firmei importante investiţii prin implementarea a două proiecte SAPARD în valoare de 2.100.000euro. În cadrul acestei etape de dezvoltare s-a pus în funcţiune cea mai modernă linie de abatorizare din România.Pe lângă această sumă firma a mai investit din fondurile proprii 1.000.000 euro, obţinându-se astfel avantaje importante care vor influenţa activitatea firmei pe viitor.
Sunt respectate toate normele legate de mediu, normele sanitar-veterinare şi cele de sănătate publică şi igienă.
1.2 OBIECTUL DE ACTIVITATE
SC SAFIR SRL are ca domeniu de activitate :
-creşterea puilor de carne, a găinilor ouătoare
-abatorizarea păsărilor
-livrarea şi comercializarea cărnii de pasăre pe pieţele de desfacere.
Distribuţia cărnii de pasăre se realizează pe întreg teritoriul Judeţului Vaslui în sistem propriu.Deasemenea firma deţine un numar de patru magazine proprii de desfacere :
-două în Judeţul VASLUI
-unul în localitatea VĂLENI
-unul în lolalitatea BÂRLAD
Din data de 15 ianuarie produsele firmei Safir pot fi comercializate în orice colţ al Europei.
Astfel, societatea devine una din puţinele unităţi din zona Moldovei, certificate în conformitate cu directivele Uniunii Europene, privind siguranţa alimentară.
Investiţiile de milioane de euro realizate la firma Safir au început sa dea rezultate.Astfel în data de 15 ianuarie a acestui an, abatorul de păsări Safir a
fost declarat ca fiind în conformitate cu normativele europene în domeniul siguranţei alimentare.Pasul imediat următor a fost acordarea licenţei de abatorizarea europene, ceea ce înseamnă că, în acest moment, orice produs care iese de pe liniile de producţie este conform cerinţelor sanitare ale Uniunii Europene.
Aceasta reprezintă un prim pas spre dezvoltarea europeană a companiei, dar şi un motiv de bucurie, atunci când se ştie că toate produsele care ies de pe poarta firmei pot fi comercializate în orice colţ al Europei.
Nu sunt multe firme care se pot lăuda cu această licenţă, la nivel naţional. Tocmai de aceea, performanţa firmei Safir este cu atât mai notabilă.
Preview document
Conținut arhivă zip
- Politica de Produs si Strategiile de Produs la SC Safir SRL
- CONTINUT.doc
- COPERTA.doc
- CUPRINSSSSSSSSS.doc
- INTRODUCEREeeeeeeeee.doc
- ORGANIGRAMA_ORGANIZATIEI.doc
- TITLUL.doc