Politica de Produs Turistic la SC Coroana Tourism SA

Cuprins licenta Cum descarc?

Introducere 4
Capitolul I - Turismul-ramura a economiei nationale 7
1.1. Concepte de baza in domeniul turismului: turism, turist, marketing turistic, 
mix de marketing turistic 7
1.2. Turismul si dezvoltarea economico-sociala 16
1.2.1. Conexiuni macroeconomice ale turismului 17
1.2.1.1. Impactul economic al turismului 17
1.2.1.2. Turismul si ocuparea fortei de munca 19
1.2.1.3. Turismul international si comertul mondial 20
1.2.2. Semnificatii socio-culturale ale turismului 22
1.3. Factorii care influenteaza dezvoltarea turismului 23
1.4. Forme de turism 29
Capitolul II - Analiza activitatii turistice in judetul Bistrita-Nasaud 34
2.1. Scurt istoric al judetul Bistrita-Nasaud 34
2.2. Resursele turistice naturale ale judetului Bistrita-Nasaud 36
2.2.1. Caracteristicile geografice si cai de acces in zona 36
2.2.2. Conditiile climatice ale zonei 37
2.2.3. Flora si fauna 38
2.2.4. Resursele naturale ale zonei 39
2.3. Resursele turistice antropice ale judetului Bistrita-Nasaud 42
2.4. Premise ale dezvoltarii turismului in judetul Bistrita-Nasaud 43
2.4.1. Patrimoniul turistic al judetului Bistrita-Nasaud 43
2.4.2. Stadiul actual de valorificare a patrimoniului turistic al zonei 51
2.4.3. Perspective de valorificare a patrimoniului turistic al zonei 52
Capitolul III - Coordonate ale activitatii desfasurate la 
S.C. Coroana Tourism S.A. 55
3.1. Obiectivele activitatii desfasurate la S.C. Coroana Tourism S.A 55
3.2. Pozitia firmei in circuitul turistic national si segmentarea pietei 58
3.3. Structura organizatorica a firmei 60
3.4. Analiza concurentiala a firmei 62
3.5. Evolutia firmei prin prisma principalilor indicatori economico-financiari 65
Capitolul IV - Politica de produs turistic la S.C. Coroana Tourism S.A. 68
4.1. Strategia de marketing turistic la S.C. Coroana Tourism S.A 68
4.1.1. Continutul si obiectivele strategiei de marketing turistic 68
4.1.2. Mix-ul de marketing al firmei 70
4.2. Politica de produs turistic 76
4.2.1. Definirea produsului turistic si elementele componente ale
acestuia 77
4.2.2. Particularitatile produsului turistic 78
4.2.3. Strategiile de marketing in domeniul produsului turistic 83
4.3. Analiza structurala a componentelor produsului turistic la S.C. Coroana Tourism S.A 85
4.3.1. Activitatea hoteliera 85
4.3.1.1. Prezentarea generala a hotelului si a capacitatilor
de cazare 85
4.3.1.2. Indcatorii capacitatilor de cazare 86
4.3.1.3. Analiza defalcata a serviciilor oferite de Hotelul-Restaurant Codrisor 89
4.3.2. Activitatea agentiilor de turism 99
Capitolul V - Solutii de crestere a eficientei produselor turistice ale S.C. Coroana 
Tourism S.A. 107
5.1. Diversificarea serviciilor turistice ale firmei 107
5.2. Ridicarea calitatii serviciilor prestate 110
5.3. Reducerea cheltuielilor generale ale societatii 113
Bibliografie selectiva 117


Extras din licenta Cum descarc?

INTRODUCERE
Turismul reprezinta un fenomen economico-social propriu civilizatiei moderne, manifestandu-se ca o componenta distincta a economiei, cu o prezenta tot mai activa in viata economica si sociala, cu participare semnificativa la progresul general si, nu in ultimul rand, ca promotor al globalizarii si factor al dezvoltarii durabile.
Prin amploarea si continutul sau complex, turismul antreneaza un vast potential natural, material si uman avand implicatii profunde asupra dinamicii economiei si societatii.
Din aceasta perspectiva, apare ca o necesitate abordarea cu rigoare stiintifica a complexitatii aspectelor pe care le presupune turismul.
Marketingul s-a dovedit a fi unul dintre factorii importanti ai dezvoltarii tuturor domeniilor de activitate si a prosperitatii agentilor economici. Aparitia si aplicarea marketingului in activitatea turistica reprezinta un raspuns la multiplele preocupari create de dezvoltarea activitatii turistice in ansamblul ei, de necesitatea de a cunoaste motivatiile cererii turistice si de a descoperi noi surse de desfacere in conditiile unei concurente crescande.
Astfel, marketingul turistic este un proces de management care permite intreprinderilor si organizatiilor turistice sa-si identifice clientela, actuala si potentiala, sa comunice cu ea pentru a-i cunoaste nevoile si a-i influenta dorintele si motivatiile in vederea adaptarii produselor in scopul optimizarii satisfactiei turistice si maximizarii obiectivelor lor organizationale.
Un rol important in succesul de piata al unei intreprinderi turistice depinde de modul in care ea isi defineste mix-ul de marketing. Mix-ul de marketing reprezinta combinarea resurselor intreprinderii - umane, materiale si financiare - in cadrul unor programe de marketing care au in vedere realizarea obiectivelor propuse in cadrul pietei. Orientarea activitatii pe care o firma turistica o desfasoara in ceea ce priveste realizarea produselor, stabilirea preturilor, fixarea modului de distributie si a cadrului de promovare reprezinta domeniile principale ale politicii de marketing. In acelasi timp, cele patru domenii formeaza campul de materializare a masurilor ce alcatuiesc marketingul-mix. Rolul marketingului-mix consta in a reuni cele patru grupe de variabile in programe de actiuni, care incadrate in activitatea de ansamblu a unitatii, sa asigure o eficienta maxima pentru mijloacele investite de intreprindere.
Cea mai importanta componenta a mix-ului de marketing, denumita de unii specialisti ,,samburele" marketingului, este politica de produs. Apreciind ca produsele si serviciile reprezinta principala ,,cale de comunicatie" dintre firma si piata, alti specialisti considera politica de produs drept pivot al intregii activitati de marketing.
Politica de produs reprezinta conduita pe care o adopta intreprinderea referitor la dimensiunile, structura si evolutia gamei de produse si servicii ce fac obiectul propriei sale activitati, atitudine ce se raporteaza permanent la cerintele mediului de piata, la tendintele manifestate de ceilalti concurenti. La randul ei, intreprinderea, prin oferta pusa la dispozitia pietei, joaca un rol activ in modelarea cererii, atat a agentilor economici cat si a populatiei.
Lucrarea de fata se doreste a fi o analiza a politicii de produs promovata de S.C. Coroana Tourism S.A. Bistrita, incercand sa surprinda toate elementele componente ale produsului turistic oferit, atat cele proprii firmei cat si cele specifice zonei in care firma isi desfasoara activitatea.
Lucrarea este structurata in cinci capitole, precedate de o introducere, iar la final sunt atasate o serie de anexe.
Primul capitol traseaza principalele coordonate ale notiunii de turism, prin tratarea unor concepte de baza din acest domeniu. Aceasta fractiune a lucrarii se completeaza cu analiza relatiei dintre turism si dezvoltarea economico-sociala si evidentierea factorilor care influenteaza dezvoltarea turismului, iar in incheierea capitolului sunt prezentate principalele forme de turism.
Al doilea capitol vizeaza prezentarea zonei in care S.C. Coroana Tourism S.A. isi desfasoara in principal activitatea - judetul Bistrita-Nasaud - prin expunerea celor mai importante atractii turistice, atat cele naturale cat si cele antropice, urmata de o analiza a circulatiei turistice din zona si de evaluarea posibilitatilor de valorificare a potentialului turistic al zonei in perspectiva.
Capitolul al treilea analizeaza principalele coordonate ale activitatii desfasurate la S.C. Coroana Tourism S.A. In acest capitol sunt prezentate obiectul si obiectivele activitatii desfasurate la firma, structura organizatorica si situatia concurentiala a firmei si evolutia firmei prin prisma principalilor indicatori economico-financiari.


Fisiere in arhiva (13):

  • Politica de Produs Turistic la SC Coroana Tourism SA
    • Anexa 1.doc
    • Anexa 2.doc
    • Anexa 3.doc
    • Bibliografie..doc
    • CAPITOLUL 1..doc
    • CAPITOLUL 2..doc
    • CAPITOLUL 3..doc
    • CAPITOLUL 4..doc
    • CAPITOLUL 5..doc
    • Cuprins..doc
    • Introducere..doc
    • PRIMA PAGINA.doc
    • ~$IMA PAGINA.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 10 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!