Politici si Strategii de Marketing Utilizate in Transportul International de Marfuri. Studiu de Caz - Vectra Logistic SRL

Extras din licenta Cum descarc?

Introducere
Mobilitatea marfurilor si libera lor circulatie au condus in prezent la o dezvoltare extraordinara a sectorului de transporturi de marfa. Succesul transportatorilor depinde in foarte mare masura de calitatea serviciilor prestate, de promptitudine, siguranta in transport si, nu in ultimul rand, de tarifele practicate. Insa, lasand deoparte aceste aspecte, in atragerea clientilor este esentiala activitatea de marketing pe care o practica companiile respective. Astfel, printr-un marketing eficient se pot atrage mai multi clienti. Ce se intelege prin marketing eficient? Ei bine, activitatea de piata a oricarei companii trebuie sa se desfasoare dupa anumite planuri si programe de marketing prin care sa se stabileasca obiective, responsabilii cu indeplinirea obiectivelor respective si termenele limita pentru atingerea obiectivelor si ducerea la bun sfarsit a activitatilor specifice. 
Transporturile internationale, prin caracteristica lor definitorie, aceea a realizarii deplasarii persoanelor si a marfurilor, in spatiu si timp, ajuta la satisfacerea nevoilor materiale si spirituale ale societatii. Transportul influenteaza toate laturile vietii economico-sociale, iar dezvoltarea ordonata si armonioasa a acestora in pas cu cerintele reproducerii largite constituie un obiectiv important al politicii economice a statului.
Pe parcursul prezentei lucrari va fi analizat transportul de marfuri, in deosebi transportul rutier international de marfuri, va fi dezbatuta pe larg o activitate eficienta de marketing al transportului de marfuri. Va fi prezentata si analizata activitatea de piata (in special activitatea de marketing) a unei companii de transport international de marfuri si va fi elaborat un program de marketing privind eficientizarea activitatii de transport a S.C. Vectra Logistic S.R.L.. Acest program de marketing va ajuta compania in atingerea obiectivelor prestabilite si va conduce, desigur, la eficientizazarea activitatii de piata a societatii in cauza. 
Obiectivul prezentei lucrari consta in identificarea eficientei transportului international de marfuri, indeosebi a celui rutier, in conditiile starii actuale a economiei tarii noastre si in contextul international al economiei. 
Cap.1. Aspecte conceptuale si metodologice privind transportul international de marfuri
In lucrarea de fata am incercat sa prezint anumite particularitati ale transportului international, particularitati care prevad conditiile de transport, plati de transport, modalitatile de transport, contractul de transport. La alegerea acestei teme au contribuit mai multe aspecte, unul dintre acestea fiind faptul ca lucrez in domeniu de ceva vreme, incercand astfel sa cunosc si sa-mi clarific cat mai multe aspecte legate de tema respectiva. 
Transporturile internationale, prin caracteristica lor definitorie, aceea a realizarii deplasarii persoanelor si a marfurilor, in spatiu si timp, ajuta la satisfacerea nevoilor materiale si spirituale ale societatii. Transportul influenteaza toate laturile vietii economico-sociale, iar dezvoltarea ordonata si armonioasa a acestora in pas cu cerintele reproducerii largite constituie un obiectiv important al politicii economice a statului
Pentru atingerea acestui scop pe care mi l-am propus am recurs la parcurgerea mai multor etape. Am incercat astfel sa evidentiez principalele aspecte teoretice privind aparitia si evolutia sistemului de transport in ansamblul sau, precum si tipurile de transport existente. In transporturi se creaza servicii, efecte utile de deplasare in spatiu a marfurilor si persoanelor. Aceste efecte utile nu exista sub forma unor obiecte de intrebuintare distincte de procesul de transport, asa cum bunurile materiale create in industrie, de exemplu, se separa de procesul de productie si apoi circula ca marfa, ca articol de comert.
In sustinerea analizei efectuate, studiul propune o analiza concreta a principalelor tipuri de transport pe baza materialelor existente, precum si rolul si locul pe care il ocupa transportul in totalitatea serviciilor, in special a celor de comert.
Dezvoltarea pasilor pe care i-am propus spre analizare, am facut-o pe baza capitolelor existente in lucrarea de fata. Astfel, in primul capitol am introdus un scurt istoric al serviciilor de transport international in care incerc sa prezint transporturile de la origine, modul in care acestea au evoluat in economia mondiala, cum a influentat societatea aceasta evolutie, precum si etapele dezvoltarii lor. Tot in aceasta parte sunt prezentate si anumite particularitati care caracterizeaza transportul international in general, precum rolul si importanta pe care o are acesta, dar si anumite clasificari ale transporturilor. Mijloacele de transport impreuna cu toate constructiile si instalatiile aferente, la care se adauga o serie de metode si tehnici de conducere, de organizare a activitatii, formeaza un sistem de transport. 
In cel de-al doilea capitol am prezentat pe scurt societatea Vectra Logistic. Cel de-al treilea capitol vine in intampinarea activitatii pe piata a societatii cu un program de marketing pentru eficientizarea activitatii facand totodata o analiza a politiclor de marketing pe care le utilizeaza pe piata internationala de transport, din prisma mixului de marketing, iar ultimul capitol incheie lucrarea cu o serie de concluzii si propuneri.


Fisiere in arhiva (1):

  • Politici si Strategii de Marketing Utilizate in Transportul International de Marfuri. Studiu de Caz - Vectra Logistic SRL.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!