Politici si Strategii de Promovare in Domeniul Turismului cu Exemplificare pe SC Aurora SA Hotel Aurora

Cuprins licenta Cum descarc?

INTRODUCERE.3
CAPITOLUL I - PREZENTAREA GENERALA A HOTELULUI AURORA.5
1.1 SCURT ISTORIC.5
1.2 CARACTERISTICI DE ANSAMBLU ALE HOTELULUI AURORA.7
1.3 ORGANIZAREA SI FUNCTIONAREA.8
1.4 ANALIZA PIETEI.12
1.5 INDICATORII CIRCULATIEI TURISTICE.16
1.6 ANALIZA PRINCIPALILOR INDICATORI ECONOMICO-FINANCIARI.21
CAPITOLUL II - ELEMENTE TEORETICE PRIVIND STRATEGIILE SI MANAGEMENTUL STRATEGIC.26
2.1 ELEMENTE TEORETICO - METEODOLOGICE ALE STRATEGIILOR SI MANAGEMENTULUI STRATEGIC.26
2.2 TIPURI DE STRATEGII MANAGERIALE.32
2.3 METODOLOGIA DE ELABORARE A STRATEGIILOR.34
2.4 ROLUL STRATEGIILOR DE MANAGEMENT IN EFICIENTA FIRMELOR.39
CAPITOLUL III - DIAGNOSTICUL ACTIVITATILOR HOTELULUI AURORA SI STRATEGIA ADOPTATA.41
3.1 ANALIZA-DIAGNOSTIC IN DEPARTAMENTELE HOTELULUI AURORA.41
3.1.1. DIAGNOSTICUL ECONOMICO-FINANCIAR .41
3.1.2. DIAGNOSTICUL JURIDIC.45 
3.1.3. DIAGNOSTICUL COMERCIAL .47
3.1.4. DIAGNOSTICUL TEHNIC.48
3.1.5. DIAGNOSTICUL SOCIAL (AL RESURSELOR UMANE).49
3.2 ABORDARI ACTUALE ALE STRATEGIEI SI MANAGEMENTULUI STRATEGIC IN CADRUL HOTELULUI AURORA.50
CAPITOLUL IV - PROPUNERI DE PERFECTIONARE A STRATEGIILOR MANAGERIALE IN CADRUL HOTELULUI AURORA.57
4.1 FUNDAMENTAREA STRATEGIEI DE DEZVOLTARE A HOTELULUI AURORA.58
4.2 STRATEGIA DE DEZVOLTARE A HOTELULUI AURORA.60
CONCLUZII GENERALE.66
BIBLIOGRAFIE .67


Extras din licenta Cum descarc?

INTRODUCERE
Sectorul privat hotelier din Satu Mare a inregistrat o dezvoltare si modernizare, astfel, reunind traditia de mai multe secole a ospitalitatii cu restrictiile unei gestiuni performante, activitatea din Hotel Aurora se desfasoara astfel incat sa mentina o pozitie buna pe piata si in fata concurentilor prin: prestarea serviciilor la o calitate superioara; obtinerea unui raport bun calitate / pret; printr-o oferta cat mai mare si vasta pentru satisfacerea celor mai rafinate cereri; ameliorarea echipamentelor si a confortului.
Exista persoane care platesc sume mari pentru un sejur deosebit si de calitate, deci calitatea si satisfacerea clientilor devine o forta majora care trebuie imbunatatita nelimitat, pentru ca insusirea acestor calitati poate determina avantaje mari.
In lucrarea de fata mi-am propus sa analizez situatia manegementului strategic din Hotel Aurora, pentru ca managementul strategic reprezinta deciziile si actiunile care se iau pentru realizarea obiectivelor hotelului si are in vedere intreg managementul acestuia, care se bazeaza pe strategie.
Astfel, in capitolul I a lucrarii se abordeaza prezentarea generala a hotelului care cuprinde: scurt istoric, caracteristicile de ansamblu ale hotelului, organizarea si functionarea acestuia, analiza pietei pe care Hotelul Aurora isi desfasoara activitatea, analiza indicatorilor circulatiei turistice si analiza principalilior indicatori economico-financiari.
In ceea ce priveste capitolul II am prezentat elementele teoretico-metodologice ale strategiilor si managementul strategic, tipurile de strategii manageriale pe care se bazeaza managementul strategic, metodologia de elaborare a strategiilor si rolul acestora in eficienta firmelor. 
In capitolul III am avut in vedere analiza diagnostic din departamentele Hotelului Aurora, analizand diagnosticul economico-financiar, juridic, comercial, tehnic si social (al resurselor umane) si sintetizand punctele forte si slabe ale acestora, pentru ca in finalul capitolului sa prezint abordarile actuale ale strategiilor in cadrul Hotelului Aurora pe baza etapelor managementului strategic. 
In finalul lucrarii, adica in capitolul IV, am incercat sa realizez fundamentarea strategiiei de dezvoltare a hotelului si sa formulez unele propuneri pentru strategia de dezvoltare a hotelului si am tras concluziile generale a activitatii managementului strategic din Hotelul Aurora.
Pentru ca masurile ce trebuiesc luate ca viitorul hotelului sa fie sigur si rentabil si sa faca fata problemelor de mediu si concurentei sper ca propunerile mele sa fie un punct de referinta pentru acestea.
CAPITOLUL I
PREZENTAREA GENERALA A HOTELULUI AURORA
1.1 SCURT ISTORIC
1.1.1. INFIINTAREA HOTELULUI AURORA
Cladirea in care se afla in prezent Hotel Aurora a fost construita intre anii 1970-1972, iar in anul 1972 a devenit Hotel de 3 stele.
Hotel Aurora este o cladire din anii saptezeci intinerita de finisajele actuale si de mobilierul modern. Este unul dintre cele mai cunoscute hoteluri din Satu Mare si a fost privatizat integral in 1995.
Ulterior noii proprietari i-au reamenajat interiorul, care a devenit modern si confortabil, se poate spune ca vechea cladire ridicata pana in 1972 a "intinerit" in urma renovarii sale.
Ultimele investitii ale Hotelului Aurora s-au facut in anul 2001 cand s-au renovat complet toate camerele hotelului urmand ca in anul 2008 sa se renoveze holul hotelului si restaurantul.
1.1.2. POLITICA DE INVESTITII
Societatea Aurora a fost societate privata pana in anul 1996, apoi a devenit societate pe actiuni.
Partea majoritara a hotelului Aurora a dus o politica de investitii in anul 2001 cand au renovat complet cele 103 camere ale hotelului: peretii, mobilerul, parchetul.
In anul 2008 s-a renovat holul hotelului si restaurantul.
1.1.3. POLITICA DE DEZVOLTARE SI MODERNIZARE
Hotel Aurora (3*) este amplasat in Satu Mare in centrul commercial, financiar si cultural al orasului, strada Piata Libertatii numarul 11.
In prezent, hotelul detine 103 camere, care are 199 de locuri, camere cu un pat, cu doua, matrimoniale, apartamente si garsoniere, camere pentru handicapati si nefumatori, unde se pot intalni stilul traditional intr-o armonie perfecta cu cele mai moderne facilitati.
Hotel Aurora este situat intr-o cladire relativ noua, hotelul ofera un grad ridicat de confort si dispune de un restaurant si o gradina de vara.
Finisajele interioare sunt alcatuite din:
- plafoane false fonoabsorbante
- pardoseli din mocheta in spatiile de cazare si in restaurante
- pardoseli din marmura la parter
- peretii zugraviti modern.
In anul 2001 societatea SC AURORA SA care administreaza Hotel Aurora, finanteaza o investitie prin care sa se renoveze toate camerele hotelului, fiind modernizate cu mobilier nou, tapet nou, mocheta noua, si cu aparatura ultramoderna si grup sanitar propriu.


Fisiere in arhiva (1):

  • Politici si Strategii de Promovare in Domeniul Turismului cu Exemplificare pe SC Aurora SA Hotel Aurora.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prin apasarea pe butonul “Descarca acum” declar ca am citit, inteles si agreat termenii si conditiile.
* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!