Practică de inițiere - fabricarea mobilei de birou și magazine

Licență
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 32 în total
Cuvinte : 9421
Mărime: 1.71MB (arhivat)
Publicat de: Victoria B.
Puncte necesare: 9
Specializare: marketing și logistică

Cuprins

  1. Introducere 3
  2. Capitolul I. Caracteristica activității selectate conform CAEM ...4
  3. Capitolul II. Analiza datelor statistice . 9
  4. Capitolul III. Analiza factorilor de macromediu .10
  5. Capitolul IV. Caracteristica pieței naționale specifice ramurii analizate 16
  6. Capitolul V. Analiza comportamentului consumatorului 18
  7. Capitolul VI. Politica de produs ..20
  8. Capitolul VII. Politica de pre ...22
  9. Capitolul VIII. Politica de distribuție ..24
  10. Capitolul IX. Politica de promovare 26
  11. Concluzii și recomandări .28
  12. Bibliografie ..29
  13. Anexe ...30

Extras din licență

INTRODUCERE

Actualitatea și importanța temei: Mobila este produsul care asigură cea mai bună valorificare lemnului deoarece contactul “om-produs” este foarte important, care solicită o experientă oarecare din partea lucrătorilor. În plus, calitatea ei depinde mult de cum se realizează în amonte prelucrarea lemnului, de materialele auxiliare - lacuri, vopsele, părți metalice, plăci de lemn - furnizate de industriile orizontale și de modul cum penetrează prin rețelele de distribuție foarte costisitoare. În aceste relații sunt implicate nu neapărat investiții specifice foarte mari, dar mai ales o organizare industrială cu tradiții și puternic interdependentă pe tot drumul“producție-repartiție-consum”.

Fabricarea mobilei de birou și magazine este un obiect cu destinație legată de necesitățile utilitare și estetice ale vieții omului ce are o dezvoltare continuă artistică și funcțională , influențată direct de principalele stiluri ale artelor plastice , de perfecționare a uneltelor de lucru, a materialelor și condițiilor sociale în care au apărut și s-au dezvoltat principalele stiluri de mobilă de birou.

Obiectele de mobilier au fost ,sunt și vor fi prezente mereu în viața omului ,pentru că ele scot în evidență relațiile sociale, relațiile economice,obiceiurile și modul de viață al societății omenești dinr-o anumită perioadă . Procesul de realizare a mobilei de birou este strâns legat de arhitectură , în funcție de aceasta obiectele de mobilier și s-au dezvoltat. Drumul pe care îl parcurge acum industria mobilei este paralel cu cel al arhitecturii , fiind legate de apariția noilor materiale, de progresul tehnic, de tendițele pieței și de nevoile oamenilor care sunt mereu în schimbare .

În opinia mea industria mobilei este una importantă, pentru că fabricarea mobilei are o gamă de produse extrem de diversificată,fiindcă mobilierul este reflectarea stilului nostru de viață.

Scopul practicii de inițiere în specialitate : analiza sectorului de fabricare a mobilei de birou și magazine la nivel național,pe piața Republicii Moldova.

Obiectivele lucrării:

- Punerea în practică a cunoștințelor teoretice accumulate;

- Analiza companiilor ce fabrică mobilier de birou și magazine din Republica Moldova;

- Identificarea situației fabricilor de mobilier din Republica Moldova;

Metodologia de cercetare a lucrării: Analiza datelor statistice , factorilor de macromediu , caracteristica pieței naționale,comportamentului consumatorului și factorului decizional de cumpărare în cadrul sectorului de fabricare a mobilierului pentru birou.

Suportul metodologic și teoretico-științific al lucrării: Biroul Național de Statistică www.statistica.md Industria produselor din lemn .

Cuvintele-cheie: mobilier,birou, producție, beneficii, fabrici, consumatori, magazine.

I CARACTERISTICA ACTIVITĂȚII SELECTATE CONFORM CAEM

Această diviziune cuprinde fabricarea mobilei de birou și magazine,procesele utilizate în fabricarea mobilei sunt metode standard de modelare a materialelor și de asamblare a componentelor, inclusiv debitarea, fasonarea și laminarea. Proiectarea articolelor, atât pentru calitățile lor estetice, cât și pentru cele funcționale, reprezintă un aspect important al procesului de producție. Unele din procesele utilizate în fabricarea mobilei sunt similare proceselor care se utilizează în alte zone ale industriei prelucrătoare.

Fabricarea de mobilă pentru birouri și magazine Această clasă include fabricarea mobilei de orice tip, din orice material (cu excepția pietrei, betonului sau ceramicii), pentru orice destinație și care poate fi folosită în diverse scopuri.

- Clasa fabricarea mobilei pentru birouri și magazine include:

− fabricarea de scaune și banchete pentru birouri, ateliere, hoteluri, restaurante și locuri publice − fabricarea de scaune și banchete pentru săli de spectacole ( teatre, cinematografe și locuri similare)

− fabricarea de mobilier special pentru magazine: tejghele, vitrine, rafturi etc.

− fabricarea de mobilier pentru birou − fabricarea de banchete si scaune de laborator, mobilier de laborator (de exemplu dulapuri și mese)

− fabricarea de mobilier pentru biserici, școli, restaurante.

- Clasa fabricarea mobilei pentru birouri și magazine exclude:

− cărucioare decorative pentru restaurante, cum ar fi cărucioare pentru desert, cărucioare pentru mâncare.

− fabricarea de table școlare;

− fabricarea de scaune pentru autoturisme;

− fabricarea de scaune pentru vagoanele de călători;

− fabricarea de scaune de avion;

− fabricarea de mobilier medico-chirurgical, stomatologic sau veterinar;

− instalarea mobilierului modular, a pereților de compartimentare și a mobilierului de laborator.

Mobila reprezintă un obiect care servește la amenajarea unei locuințe, a unei instituții etc. și care se sprijină de obicei cu partea inferioară pe podea. Aceasta constituie ultima treaptă a valorificării superioare a lemnului și a înnobilării lui cu ajutorul unui potențial uman și tehnic.

Actualmente, industria mobilei a evoluat mult, fiind necesar ca ea să posede un nivel ridicat al calității producției în termeni tehnici, estetici, de design și modă. Luând în considerație că cerințele consumatorului devin tot mai exigente, producătorii din industria mobilei trebuie să țină cont de tot mai mulți factori: condițiile de locuit care se schimbă foarte repede (apariția clădirilor noi cu o arhitectură diferită de cea precedentă, preferința pentru camere spațioase), multifuncționalitatea mobilei, efectul de „fashion”, creșterea numărului creditelor de consum etc. În asemenea condiții, pe piața mobilei se creează o concurență tot mai acerbă între producători, iar cei „slabi” sunt eliminați.

Bibliografie

1. https://statbank.statistica.md/ ( vizitat la 19 noiembrie 2019, ora 23:40)

2. http://www.anre.md/ (vizitat la 5 decembrie 2019 , 15:26)

3. https://www.bnm.md (vizitat la 7 decembrie 2019 , 20:35)

4. https://www.confort.md/ (vizitat la 12 decembrie 2019 , 22:28)

5. http://stejaur.com/ (vizitat la 12 decembrie 2019, 22:36)

6. https://tandem.md/( vizitat la 12 decembrie 2019, 22:45)

7. https://www.ambianta.md/( vizitat la 12 decembrie 2019, 22:52)

8. https://www.crinela.md/( vizitat la 12 decembrie 2019, 23:20)

9. http://viitorul.md/( vizitat la 12 decembrie 2019, 23:38)

10. https://adorama.md/( vizitat la 12 decembrie 2019, 23:51)

11. https://consulting.md/ (vizitat la 20 decembrie 2019, 00:46)

- Lectură universitară , cărți

1. Beju V. "Prețuri, Ed. Economică", București, 2000.

2. Nagle, Thomas T. și Hogan, John E. „Strategia și tactica stabilirii prețurilor”, trad. Raluca Andrei, Ed. Brandbuilders Grup, București, 2008

3. Gavrilă, I. și Gavrilă, T., „Competitivitate și mediu concurențial”, Ed. Economică, București, 2008.

4. Cebotari M., "Dezvoltarea economică; politici, strategii, modele, efecte". Tipografia, A.S.M.,1999.

5. Cătoiu, I., Comportamentul consumatorului: Teorie și practică, București, 1997

6. Pop, Nicolae Al., Marketing strategic, Editura Economică, București, 2000

7. Popescu, A.C., Marketing, B A.S.E., București, 2000

8. Popescu, I.C., Comunicarea în marketing, Uranius, București, 2002

9. Zaharia, R., Marketing strategic. Suport de curs, A.S.E., București, 2002

Preview document

Practică de inițiere - fabricarea mobilei de birou și magazine - Pagina 1
Practică de inițiere - fabricarea mobilei de birou și magazine - Pagina 2
Practică de inițiere - fabricarea mobilei de birou și magazine - Pagina 3
Practică de inițiere - fabricarea mobilei de birou și magazine - Pagina 4
Practică de inițiere - fabricarea mobilei de birou și magazine - Pagina 5
Practică de inițiere - fabricarea mobilei de birou și magazine - Pagina 6
Practică de inițiere - fabricarea mobilei de birou și magazine - Pagina 7
Practică de inițiere - fabricarea mobilei de birou și magazine - Pagina 8
Practică de inițiere - fabricarea mobilei de birou și magazine - Pagina 9
Practică de inițiere - fabricarea mobilei de birou și magazine - Pagina 10
Practică de inițiere - fabricarea mobilei de birou și magazine - Pagina 11
Practică de inițiere - fabricarea mobilei de birou și magazine - Pagina 12
Practică de inițiere - fabricarea mobilei de birou și magazine - Pagina 13
Practică de inițiere - fabricarea mobilei de birou și magazine - Pagina 14
Practică de inițiere - fabricarea mobilei de birou și magazine - Pagina 15
Practică de inițiere - fabricarea mobilei de birou și magazine - Pagina 16
Practică de inițiere - fabricarea mobilei de birou și magazine - Pagina 17
Practică de inițiere - fabricarea mobilei de birou și magazine - Pagina 18
Practică de inițiere - fabricarea mobilei de birou și magazine - Pagina 19
Practică de inițiere - fabricarea mobilei de birou și magazine - Pagina 20
Practică de inițiere - fabricarea mobilei de birou și magazine - Pagina 21
Practică de inițiere - fabricarea mobilei de birou și magazine - Pagina 22
Practică de inițiere - fabricarea mobilei de birou și magazine - Pagina 23
Practică de inițiere - fabricarea mobilei de birou și magazine - Pagina 24
Practică de inițiere - fabricarea mobilei de birou și magazine - Pagina 25
Practică de inițiere - fabricarea mobilei de birou și magazine - Pagina 26
Practică de inițiere - fabricarea mobilei de birou și magazine - Pagina 27
Practică de inițiere - fabricarea mobilei de birou și magazine - Pagina 28
Practică de inițiere - fabricarea mobilei de birou și magazine - Pagina 29
Practică de inițiere - fabricarea mobilei de birou și magazine - Pagina 30
Practică de inițiere - fabricarea mobilei de birou și magazine - Pagina 31
Practică de inițiere - fabricarea mobilei de birou și magazine - Pagina 32

Conținut arhivă zip

  • Practica de initiere - fabricarea mobilei de birou si magazine.docx

Alții au mai descărcat și

Promovarea unei companii în mediul online

Introducere Am ales această temă deoarece consider că este extrem de important să abordez și să studiez modalitățile de promovare prin intermediul...

Analiza diagnostic a activității firmei Mobexpert Prod SA

CAPITOLUL 1. PREZENTAREA GRUPULUI DE FIRME MOBEXPERT 1.1. SCURT ISTORIC AL GRUPULUI MOBEXPERT Prima firmă a grupului MOBERXPERT a fost înfiinţată...

Plan de marketing - mobilă GreenForest

INTRODUCERE S.C Green Forest. S.R.L. este o firma cu capital integral privat, membra a Asociatiei Producatorilor de Mobila din România si a...

Produsul - Scaun Ergonomic

Rezumat introductiv Piata produsului scaun ergonomic este într-o continua dezvoltare aceasta datorându-se inovatiilor din mediul tehnologic dar...

Comportamentele și Atitudinile Populației Brașovene cu Privire la Produsele de Mobilier Elvila

CHESTIONAR Buna ziua, mă numesc , student a facultăţii de Ştiinţe Economice în cadrul Universităţii Transilvania Braşov şi realizez o cercetare de...

Piața producătorilor de mobilier

Cap. 1. ARIA SI CAPACITATEA PIETEI Fabricile romanesti de mobila au fost proiectate si realizate ca sisteme complet integrate, fara cooperari cu...

Produs - Birou Pentru Computer

I. Analiza Pieței SC MOBILUX SRL este o firmă ce îşi propune să se lanseze pe piaţa mobilierului. 1.1 Identificarea pieţei In ceea ce priveste...

Plan de Marketing - Mobexpert și Greenforest

Capitolul 1 I MOBEXPERT 1.1. Scurt istoric al firmei Mobexpert Înfiinţat în urmă cu 17 ani, în anul 1993, Grupul Mobexpert este liderul pieţei...

Ai nevoie de altceva?