Practica Turismului Rural in Spatiul European

Extras din licenta Cum descarc?

In ansamblul economiei europene a turismului, turismul rural se defineste ca fiind valorificarea turistica a spatiilor rustice, a resurselor natural, a patrimoniului cultural, a imobilelor culturale, a traditiilor satesti, a produselor agricole, prin intermediul unor produse de marca ilustrative ale identitatii regionale, care sa acopere nevoile consumatorilor in materie de primire, alimentatie, activitati recreative, divertisment si diverse servicii, in scopul unei dezvoltari locale, durabile si a unui raspuns adecvat la nevoile de recreere din societatea europeana, intr-o noua viziune sociala oras - sat.
Este cunoscut faptul ca pentru a anticipa si a pregati rezolvarea problemelor ce se pot ivi in viitor, este necesara cunoasterea cat mai temeinica a trecutului si a prezentului turismului rural in Europa. Numerosi specialisti din multiple domenii sunt preocupati astfel in analiza turismului in mediul rural, precum si a dezechilibrelor ce se manifesta in cadrul acestora. Au fost astfel identificate probleme de mediu, probleme sociale, situatii conflictuale, incertitudini legate de viitor si altele. 
Actualitatea temei. 
Dezvoltarea spatiului rural in Europa a devenit un obiectiv de importanta internationala, fapt ce a determinat intensificarea preocuparilor teoretice si practice in acest domeniu. Multe din abordarile traditionale nu mai sunt adecvate economiei de piata si, in special, mediului rural, avand in vedere cerintele dezvoltarii turismului in mediul rural european. Acest lucru impune o abordare moderna a acestuia, tinand cont ca, spatiul rural detine o mare varietate de resurse locale care pot fi valorificate superior pe baza durabilitatii pentru a avea loc dezvoltarea spatiului rural. 
Obiectul de studiu al lucrarii. 
In aceasta lucrare am abordat spatiul rural in toata complexitatea lui, punand accent pe programele de dezvoltare a spatiului rural; importanta industriei si a productiei de bunuri materiale in dezvoltarea acestuia si nu in ultimul rand, pe rolul organismelor internationale in dezvoltare turismului rural. Tot odata in aceasta teza de an pun accentul si pe cererea si oferta turismului ruralm in UE, caracterizez si analizez circulatia turistica pe piata turismului rural in uniunea europeana 
Scopul lucrarii. 
Prezentarea si discutarea noilor abordari si a solutiilor teoretice si practice cu care se confrunta turismul in spatiului rural este si scopul acestei lucrari, un scop nu mai putin important in lucrare este si prezentarea si caracteristica programelor europene privind dezvoltarea turismului rural ca factor determinant al economie rurale in uniunea europeana.
Obiectivele lucrarii.
Complexitatea activitatii turismului in mediul rural european este determinata si se rasfrange si asupra obiectivelor urmarite. Avand in vedere importanta acestor obiective nu doar la nivel individual dar si general se impune problema sa inaintezi spre cercetare atat obiective generale cat si secundare. 
Ca obiective generale in cercetarea temei alese urmaresc:
- caracteristica politicii uniunii europene in dezvoltarea turismului rural
- caracteristica si analiza programelor europene privind dezvoltarea turismului rural ca factor determinant al economie rurale
- analiza cererii si ofertei turismului in mediul rural european 
- si nu in ultimul rand circulatia turistica pe piata turismului rural in uniunea europeana
Ca obiective secundare in cercetarea temei alese urmaresc:
- analiza initiativelor la nivelul Uniunii Europene privind turismul rural
- analiza politicii regionale in statele din UE si rolul ei in dezvoltarea turismului rural.
- rolul asociatiilor si organisme internationale in turismul in mediul rural
- analiza potentialului de cazare din UE ca factor primordial in dezvoltarea turismului in mediul rural


Fisiere in arhiva (2):

  • Practica Turismului Rural in Spatiul European
    • prezentare promovarea turismului moldovenesc pe piata mondiala.ppt
    • teza master.docx

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Bibliografie

Bran Fl. Economia turismului si protectia mediului, Bucuresti: Editura Stiintifica, 1996 - 145p.
Bran Fl. Turismul Rural Modelul European, Bucuresti: Editura Economica, 1997 - 190p. 
Buciuman E. Economia turismului rural si a agroturismului, Alba Iulia: Editura SC Grup, 1999 - 210p.
Cetina I. Marketingul competitiv in sectorul turistic serviciilor rurale, Bucuresti: Editura Teora, 2001 - 180p.
Cristureanu C. Economia si politica turismului international, Bucuresti: Editura Abeona, 2009 - 240 p.
Cristureanu C. Economia si politica turismului international, Bucuresti: Editura Abeona, 1992 - 250p. 
Cristureanu C., Neascu M., Baltaretu A. Turism international, Bucuresti: Editura Oscar Print, 2002 - 246 p.
Diamantis D. The concept of tourism: evolution and trends. Current Issues in Tourism , London: Book Publishing, 2000 - 102p.
Florescu C., Milcomete P., Pop N. Marketing, Dictionar explicativ. Editura Economica Bucuresti 2003 - 816 p.
Gherasim T. Marketing turistic, Bucuresti: Editura Economica, 1999 - 120p. 
Gherasim T., Gherasim D. Marketing touristic, Bucuresti: Editura Economica, 1999- 149 p.


Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 8 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prin apasarea pe butonul “Descarca acum” declar ca am citit, inteles si agreat termenii si conditiile.
* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!