Prezentarea si Promovarea Mixului de Marketing pentru Bunuri Agroalimentare

Cuprins licenta Cum descarc?

CAPITOLUL I: PROMOVAREA, COMPONENTA A MIX-ULUI DE MARKETING AL FIRMEI 4
I.1. IMPORTANTA SI FORMELE PROMOVARII 4
I.2. PUBLICITATEA, VARF DE LANCE IN PROMOVAREA BUNURILOR ALIMENTARE DE LARG CONSUM 5
I.2.1. PUBLICITATEA SCRISA 9
I.2.2. PUBLICITATEA SONORA 11
I.2.3. PUBLICITATEA LA LOCUL VANZARII 13
I.2.4. PROMOVAREA VANZARILOR 18
I.3. ALTE FORME DE PROMOVARE 20
I.3.1. AMBALAJUL 20
I.3.2. DEGUSTARILE 22
I.3.3. TARGURILE SI EXPOZITIILE 22
I.4. RELATIILE PUBLICE 24
I.5. FORTA DE VANZARE 25
CAPITOLUL II. EVOLUTIA CONCEPTULUI SI A TEHNICILOR DE MERCHANDISING 27
II.1. DOMENIILE DE ACTIUNE ALE MERCHANDISINGULUI 33
II.1.1. MERCHANDISINGUL DISTRIBUITORULUI EN-GROSS 33
II.1.2. MERCHANDISINGUL PRODUCATORULUI 36
II.1.3. MERCHANDISINGUL DETAILISTULUI 38
II.2. SUSTINEREA ACTIUNILOR PROMOTIONALE PRIN TEHNICI DE MECHANDISING 42
CAPITOLUL III. ELEMENTE DE IDENTIFICARE; CONSTITUIREA SOCIETATII 49
III.1. OBIECTUL DE ACTIVITATE AL FIRMEI 50
III.2. ORGANIZAREA SOCIETATII 51
III.3. PIATA FIRMEI S.C.A. BUCIUM IASI 54
CAPITOLUL IV 57
PREZENTAREA MAGAZINULUI BUCIUM 5 SI POLITICA COMERCIALA A ACESTUIA 57
IV.1.COMPORTAMENTUL CUMPARATORILOR 60
IV.2. AMENAJAREA PUNCTULUI DE VANZARE 67
IV.2.1.PREZENTAREA SI AMENAJAREA RAIONULUI DE BAUTURI 67
IV.2.2. CRITERII DE AMPLASARE SI ARANJARE A MOBILIERULUI IN MAGAZINUL FIRMEI ,,BUCIUM 5" 69
IV.2.3. STRUCTURA FUNCTIONALA A LOCALULUI MAGAZINULUI BUCIUM 70
CAPITOLUL V OBIECTIVELE STUDIULUI 78
V.1. INTOCMIREA SI UTILIZAREA CHESTIONARULUI 78
V.1.1 ETAPELE REDACTARII CHESTIONARULUI 79
V.1.2 ORIENTARI PENTRU FORMULAREA INTREBARILOR 80
V.1.3 CHESTIONARUL PROPRIU-ZIS 81
CAPITOLUL VI CONCLUZII SI PROPUNERI 88
BIBLIOGRAFIE 91
ANEXA NR. 1 93
ANEXA NR. 2 94
ANEXA NR. 3 95
ANEXA NR. 4 98


Extras din licenta Cum descarc?

CAPITOLUL I: PROMOVAREA, COMPONENTA A MIX-ULUI DE MARKETING AL FIRMEI
I.1. IMPORTANTA SI FORMELE PROMOVARII
Tehnicile de promovare sunt foarte diverse. De exemplu, aruncarea de fluturasi dintr-un avion, scrierea numelui pe camionul firmei, prezentarea de spoturi in timpul meciurilor de fotbal si designul ambalajelor de pe rafturi sunt doar cateva exemple de promovare.
Marketerii impart formele de promovare in patru mari categorii: reclama, promovarea vanzarilor, relatiile cu publicul si vanzarea personala.
Inainte de a trece la prezentarea formelor de promovare in cadrul S.C. Bucium S.A., consider ca este utila clarificarea semantica a conceptelor de ,,reclama" si ,,publicitate". Promovarea, ca mijloc de sustinere a intereselor firmei de piata, a demarat si s-a dezvoltat in S.U.A. Tot aici, pentru a deosebi formele de promovare, au fost utilizate conceptele de ,,advertising" pentru a desemna comunicarea platita cu piata, care se regaseste distinct in evidentele contabile si cel de ,,publicity", sub a carui umbrela se afla comunicarea gratuita, neevidentiata in scripte.
Ulterior, cand promovarea a trecut Atlanticul, francezii au folosit cuvantul ,,publicite" pentru a desemna ceea ce se afla in ,,adertising", iar continutul din ,,publicity" l-au inclus in sfera larga a relatiilor cu publicul, fara a-l considera o categorie distincta. In ceea ce ma priveste, la fel ca toti colegii mei de la marketing, in situatia delicata de a opta intre varianta americana, mai bine structurata si cea franceza, intrata deja in limbajul comun in Romania, am optat pentru ,,advertising" ca fiind ,,reclama" si ,,publicity" ca fiind ,,publicitate".
I.2. PUBLICITATEA, VARF DE LANCE IN PROMOVAREA BUNURILOR ALIMENTARE DE LARG CONSUM
Scurt istoric al reclamei
Toate formele de reclama constau in principiu, in comunicarea unor mesaje unor grupuri de oameni. Din acest punct de vedere - ca proces de comunicare - reclama isi inceputurile in antichitate. Insemne sculptate in piatra, zgura sau lemn din Roma sau Grecia antica, anuntand vanzarea diverselor bunuri sau diferite manifestari (cum ar fi luptele de gladiatori) au fost unele din primele forme de reclama. Micii mestesugari isi puneau propriile insemne pe produsele fabricate pentru a se putea distinge in ochii clientilor fata de concurenta. Astfel, au aparut primele marci comerciale.De-a lungul secolului XIX, alte evenimente, cum ar fi cresterea rapida a populatiei (marirea capacitatii de consum a pietei) sau cresterea ponderii populatiei alfabetizate (marirea segmentului de populatie capabil sa inteleaga mesajul publicitar) au marcat pozitiv dezvoltarea industriei publicitare. 
La 2 noiembrie 1920, in Pittsburgh (Pennsylvania) ia fiinta prima statie radio, mijloc de comunicare care devine in scurt timp cel mai utilizat canal media publicitar. Primele show-uri radiofonice au fost produse de companii de publicitate si de diferiti sponsori.. 
Publicitatea anilor '80 a fost influentata de o serie de mutatii si curente sociale. Intre acestea cele mai importante au fost: scandalurile si miscarile politice (Watergate, dezvaluirile despre razboiul din Vietnam, etc) criza resurselor de materii prime, miscarile ecologiste, cresterea constiintei civice si a dorintei de realizare personala.
Reclama - argumente pro si contra
,,Publicitatea ne insulta privirile, falsifica epitetele, infrumuseteaza peisajele, corupe orice calitate si orice critica", scria Paul Valery.
Georges Duhamel considera publicitatea ca fiind ,,o formidabila intreprindere de constrangere si de prostire, tratand omul ca pe cel mai obtuz dintre animale".


Fisiere in arhiva (1):

  • Prezentarea si Promovarea Mixului de Marketing pentru Bunuri Agroalimentare.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!