LISTA TABELELOR ... 5 LISTA FIGURILOR . 6 INTRODUCERE ... 8 PARTEA I-CONSIDERATII GENERALE ... 9 CAPITOLUL 1-STADIUL CUNOASTERII IN DOMENIUL TEMEI 10 1.1.Aspecte generale privind S.C. COMPAN S.A. IASI .. 10 1.2. Structura organizatorica si de conducere 12 1.3.Forta de munca si inzestrarea tehnica a muncii ... 14 CAPITOLUL 2-OBIECTIVELE SI METODOLOGIA CERCETARII ... 17 2.1. Obiectivele si scopul cercetarii ... 17 2.2. Metodologia de cercetare 18 PARTEA A-II-A-CONTRIBUTII PROPRII ... 19 CAPITOLUL 3- STUDIUL OFERTEI PRINCIPALELOR PRODUSE DE PANIFICATIE LA S.C. COMPAN S.A. IASI . 20 3.1. Consideratii generale .. 20 3.2 Oferta principalelor produse de panificatie la S.C.COMPAN S.A. IASI ... 23 3.3. Evolutia ofertei principalelor produse de panificatie la S.C.COMPAN S.A. IASI 32 3.4. Evolutia cheltuielilor si a costurilor de productie la S.C. COMPAN S.A. IASI 34 CAPITOLUL 4-PIATA SI DISTRIBUTIA PRINCIPALELOR PRODUSE DE PANIFICATIE LA S.C. COMPAN S.A. IASI . 38 4.1. Consideratii generale privind piata principalelor produse de panificatie ... 38 4.2. Piata intreprinderii si piata produsului 39 4.2.1.Concurenta intreprinderii la nivel regional ... 41 4.3. Strategii de piata adoptate de S.C.COMPAN S.A. IASI in perioada 2016-2018 ... 43 4.4. Strategii de produs adoptate de S.C.COMPAN S.A. IASI in perioada 2016-2018 43 4.5.Strategii de pret adoptate de S.C.COMPAN S.A. IASI in perioada 2016-2018 . 44 4.6. Valorificarea principalelor produse de panificatie . 44 4.6.1. Circuitul de valorificare a principalelor produse de panificatie ... 45 4.6.2. Evolutia cifrei de afaceri la S.C. COMPAN S.A. IASI in perioada 2016-2018 .. 48 4.7. Distributia principalelor produse de panificatie . 49 4.7.1.Organizarea sistemului de distributie 50 4.7.2. Strategia distributiei adoptata de S.C.COMPAN S.A. IASI in perioada 2016-2018 ... 51 CAPITOLUL 5- PROMOVAREA PRINCIPALELOR PRODUSE DE PANIFICATIE LA S.C. COMPAN S.A. IASI ... 52 5.1. Consideratii generale .. 52 5.2.Tipuri de promovare adoptate de S.C.COMPAN S.A. IASI in perioada 2016-2018 .. 53 5.3. Obiectivele promovarii vizate de S.C.COMPAN S.A. IASI in perioada 2016-2018 . 55 5.4. Bugetul publicitar alocat de S.C. COMPAN S.A.IASI in perioada 2016-2018 . 55 5.5. Programe de promovare pentru produsele de panificatie adoptate de S.C.COMPAN S.A. IASI in perioada 2016-2018 .. 55 CONCLUZII 57 RECOMANDARI 59 BIBLIOGRAFIE . 60
INTRODUCERE Painea este un aliment de baza preparata dintr-un aluat de faina .i apa, de obicei prin coacere.De-a lungul istoriei inregistrate, a fost o mancare proeminenta in multe par.i ale lumii .i este una dintre cele mai vechi alimente facute de om, avand o importan.a deosebita in asigurarea hranei oamenilor. Painea .i produsele de panifica.ie au constituit alimente esen.iale in alimenta.ia omului inca din cele mai vechi timpuri indiferent daca vorbim de masa de diminea.a, de pranz sau de cina, acestea erau consumate atat de popula.ia bogata, cat .i de cea saraca. Pe vremuri, painea alba era considerata mancarea boga.ilor, iar cea neagra mancarea saracilor, in prezent situa.ia s-a inversat, painea neagra este consumata in mare parte de categoria oamenilor cu venituri mai mari ce tind spre o alimenta.ie echilibrata, iar cea alba este consumata de acea parte a popula.iei cu venituri medii spre mici. In secolul actual aproximativ jumatate din painea vanduta in Romania este paine alba iar cealalta parte este formata din paine cu multicereale sau stafide, paine integrala, paine pe vatra, paine de secara sau paine cu valori energetice scazute, pentru aceste categorii de produse interesul popula.iei a crescut la fel ca .i interesul pentru starea de sanatate, dar .i pentru o alimenta.ie echilibrata. Gama larga de sortimente permite consumatorilor o alimenta.ie variata ce ofera posibilitatea de a alege tipul de produs, textura .i gustul dorit. Industria de panifica.ie ocupa un loc important in cardul bunurilor de consum deoarece painea .i celelalte produse de panifica.ie constituie alimente ce se consuma zilnic iar producerea acestora reprezinta o preocupare majora a societa.ii. Prin aplicarea de re.ete .i tehnologii specifice, .i prin utlizarea fainii ca materie prima de baza in procesul de produc.ie brutarii ob.in o gama larga de produse cu scopul de a satisface cerin.ele pie.ei. Insu.irile produselor sunt deteminate de sortimentul de faina utilizat .i de compozi.ia aluatului unde pe langa faina, drojdie, apa .i sare se mai adauga .i oua, grasimi, lapte, zahar .i arome.Un rol important ce contribuie la devenirea specificului fiecari produs il are .i tehnologia de fabrica.ie. PARTEA I-CONSIDERA.II GENERALE CAPITOLUL 1-STADIUL CUNOA.TERII IN DOMENIUL TEMEI 1.1.Aspecte generale privind S.C. COMPAN S.A. IA.I S.C. COMPAN S.A. Ia.i este o societate cu capital integral privat romanesc, care a luat fiin.a din ini.iativa particulara, conform Hotararii Judecatoriei Ia.i in data de 15 decembrie 1993. Unitatea reprezinta o persoana juridica romana, ce are forma juridica de societate pe ac.iuni, fara filiale sau sucursale in .ara, avand sediul in Ia.i,Str.Moara de foc, Nr.2, fiind inregistrata la Oficiul Registrului Comer.ului sub numarul J22/464/1993 vol.42 .i codul fiscal RO3911847. Aceasta societate a cumparat la licita.ie de la S.C."PANGRAN"S.A. un activ compus din: . Moara de grau din Pacurari ce poarta in prezent numele de Moara 1 Mai; . Un atelier de panifica.ie din Podu Ro. denumit .i Cuprorul de aur; . Un atelier de panifica.ie .i patiserie (Pati-bar Arcu); . 17 magazine de desfacere a produselor alimentare. Societatea a achizi.ionat inca 4 magazine in perioada 1996-1997, ajungand la un numar de 21, treptat cifra acestora a scazut la 19 magazine in anul 2009, iar in prezent societatea de.ine doar 6 magazine, care i.i desfa.oara activitatea de luni pana sambata iar in ziua de duminica se gasesc deschise doar magazinele mari: . Magazinul 100 .i Magazinul 138 - zona Podu Ros; . Pati-barul - zona Garii; . Magazinul 132 - zona Tudor Vladimirescu; . Magazinul 105 - zona Centru Civic; . Magazinul 114 - zona Zimbru. Activitatea de produc.ie a S.C.COMPAN S.A. a inceput la data de 5 aprilie 1994, care se remarca .i in prezent prin continuitate .i calitate in domeniul panifica.iei .i moraritului, conform codului CAEN 1071-,,Fabricarea painii, fabricarea prajiturilor .i a produselor proaspete de patiserie". Principalul obiect de activitate al societa.ii il constituie activitatea de producere a painii .i a produselor de panifica.ie ce sunt comercializate atat pentru magazinele proprii cat .i pentru alte magazine.
1. Anghel L. si colab., 1994 - Marketing - probleme, cazuri, teste. Ed. Expert, Bucuresti. 2. Chiran A., Gindu Elena, 2004 - Marketing agrar - aplicatii practice, Editura ,,Ion Ionescu de la Brad", Iasi. 3. Chiran A. (coord.), Gindu Elena, Dima F. M., 2007 - Marketingul in agricultura, Editura AlmaPrint, Galati. 4. Chiran A., Gindu Elena, Jitareanu A.-F., 2015- Strategii de marketing agrar, Editura ,,Ion Ionescu de la Brad", Iasi. 5. Gindu Elena, Chiran A., Jitareanu A.-F., 2013- Marketing in alimentatie publica si agroturism, Editura PIM, Iasi. 6. Gindu Elena, Chiran A., Jitareanu A.-F., 2014- Marketing agrar, Editura PIM, Iasi. 7. Kotler Ph., 1999 - Principiile marketingului, Editura Teora, Bucuresti. 8. Moderandi Inc., 2013- The Strategic Marketing Process. 9. Munteanu V., 1996- Marketing - concepte, metode, studii de caz, Editura Fundatiei Chemarea, Iasi. 10. Naresh Malhotra, 2003 -Marketing research-An applied Approach, Editura Prentice Hall. 11. Niculescu Elena 2000- Marketing modern, Editura Polirom, Iasi. 12. Ungureanu G., 2012- Managementul productiei agricole, editia a II-a revizuita, Editura Tipo Moldova,Iasi. 13. ***http://www.companiasi.ro/pagini/produse [accesat la 20.03.2019]. 14. ***https://www.facebook.com/Compan-Iasi-454355201291465/ [accesat la 31.05.2019]. 15. *** https://www.risco.ro/verifica-firma/compan-cui-3911847 [accesat la 20.03.2019]. 16. ***https://www.scribd.com/document/243371326/Schema-Tehnologica-de-Obtinere-a-Semifabricatelor-Si-a-Produselor-de-Panificatie [accesat la 25.04.20001119]. 17. ***http://www.uaiasi.ro/ro/files/licenta/Ghid_finalizare_studii.pdf [accesat la 01.06.2019].
Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Diploma.ro.
Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.