Procesul de Creare si Lansare a Unui Produs

Cuprins licenta Cum descarc?

INTRODUCERE 1 
CAP. 1 PRODUSUL IN MARKETING 2
1.1 Politica de produs 3
1.2 Mixul de marketing si componentele sale 3
1.3 Structura mixului de marketing 5
1.4. Obiectivele si continutul politicii de produs 7
1.5. Procesul de creare si lansare a unui produs 14
1.5.1 Generalitatea si selectarea idila - teorie 14
1.5.2. Crearea produsului 18
1.5.3. Testarea conceptului 20
1.5.4. Lansarea - data lansarii, obiective de audienta 24
CAP. 2 PREZENTAREA GENERALA A POSTULUI DE TELEVIZIUNE KANAL D 26
2.1 Istoria postului si obiectivele de activitate 26
2.2 Oferta postului de televiziune, politica de produs proprie 27
2.3 Prezentarea principala a postului TV Kanal D 28
2.4. Mediul de marketing - structura departamentului propriu de marketing 29
2.5. Politica de produs - pozitionarea produsului de top, diferentiatori 31
2.6. Politica de pret - pozitionarea produsului de top, diferentiatori 31
2.7. Distributia - pozitionarea produsului de top, diferentiatori 32
2.8. Promovarea. Companii corporative 32
CAP. 3. STUDIEREA PIETEI 36
3.1 Indicatori de audienta - comparatia cu alte seriale 36
3.2 Procesul de creare si lansare a produsului propriu 38
3.3. Generarea ideilor si a planului de marketing 40
CONCLUZII 44
BIBLIOGRAFIE 46


Extras din licenta Cum descarc?

Introducere
Primul lucru pe care l-am invatat a fost acela ca marketingul in televiziune este destul de diferit de marketingul teoretic pe care il invatam in scoala. Astfel, am hotarat ca aceasta lucrare sa o axez pe marketingul in televiziune, mai exact pe activitatea de relatii publice care functioneaza in stransa legatura cu cea de marketing.
Am ales ca studiu de caz cea mai ampla campanie de comunicare integrata pe care postul Kanal D a desfasurat-o pana acum, campania pentru emisiunea "Rataciti in Panama". Fiindca am fost direct implicata in conceperea si implementarea campaniei de relatii publice am hotarat sa dezvolt acest domeniu, fara a neglija insa celelalte activitati de marketing intreprinse. Spatiul fiind limitat, am ales sa studiez campania realizata pana in momentul lansarii. Studiul de caz are menirea de a releva importanta unei campanii de relatii publice in promovarea unei emisiuni si de a studia modul in care marketingul ajuta la atragerea telespectatorilor in fata televizoarelor.
Primul capitol al lucrarii fundamenteaza teoretic comunicarea de marketing si relatiile publice. Bazandu-ma pe lucrari de referinta ale teoreticienilor din domeniu am definit un plan de relatii publice, pe care mai apoi, in capitolul trei al lucrarii, l-am dezvoltat pe campania de relatii publice a emisiunii "Rataciti in Panama". Cel de-al doilea capitol, intitulat "Aspecte privind organizarea activitatii de marketing la un post de televiziune", are menirea de a explica modul de functionare a departamentului de marketing din Kanal D si ajuta la intelegerea aspectelor practice legate de campania de relatii publice detaliata in capitolul trei.
Ultima parte a lucrarii analizeaza rezultatele obtinute in urma campaniei de relatii publice desfasurata pentru lansarea emisiunii Rataciti in Panama, in stransa legatura cu performantele programului. Vom analiza cat de eficienta a fost campania, daca si-a atins obiectivele si in ce masura a influentat audientele show-ului de la Kanal.D.
CAPITOLUL I - PRODUSUL IN MARKETING
1. Produsul - Marketingul
Marketingul reprezinta una dintre marile ,,descoperiri" ale acestui secol, o stiinta ce a fost dezvoltata si este utilizata (sau cel putin asa ne place sa credem) in scopul unei mai armonioase dezvoltari economico-sociale a societatii omenesti.
,,Descoperirea" marketingului
Totusi, nu trebuie sa consideram ca stiinta marketingului a aparut brusc, undeva la inceputul secolului al XX-lea. Cristalizarea experientei economice dobandite de-a lungul a mai multe secole, de catre societatea omeneasca, a condus, treptat, la constientizarea unor elemente valoroase de teorie si practica economica. Astfel, se poate spune ca marketingul nu a ,,aparut" brusc, ci a fost ,,descoperit" de catre firme la inceputul acestui secol.
Realitatea practica a depasit la inceput ceea ce s-a reusit in planul conceptualizarii. Totusi, treptat, lucrurile s-au indreptat ferm spre realizarea unui cadru conceptual clar pentru aceasta stiinta.
Definirea marketingului, identificarea rolului acestuia in practica, reprezinta punctul de plecare in pozitionarea marketingului in cadrul familiei stiintelor economice.
O prima definitie a marketingului, ce trebuie avuta in vedere, este cea realizata de Asociatia Americana de Marketing (AMA) si publicata prima data in revista americana ,,Marketing News" in luna martie 1986: ,,Marketingul este procesul de planificare si executare a activitatilor de concepere (a produsului - n. a.), stabilire a pretului, promovare si distribuire a ideilor, bunurilor si serviciilor, in scopul realizarii unor schimburi care sa satisfaca obiective individuale si organizationale"1.
Definitia AMA
Aceasta definire a marketingului are cateva elemente care merita sa fie mentionate: o include in sfera marketingului atat bunurile materiale, cat si serviciile; o are in vedere si marketingul din domeniile nelucrative (includerea ideilor chiar pe prima pozitie); o are in vedere toate elementele mixului de marketing (produs, pret, distributie si promovare).
Limita acestei definitii este aceea ca nu are in vedere o adaptare a obiectivelor la ,,piata-tinta" pe care o vizeaza schimburile preconizate.


Fisiere in arhiva (2):

  • Procesul de Creare si Lansare a Unui Produs
    • Prima pagina, cuprins.doc
    • Procesul de Creare si Lansare a Unui Produs.docx

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 8 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prin apasarea pe butonul “Descarca acum” declar ca am citit, inteles si agreat termenii si conditiile.
* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!